NY Topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
hvorfor ikke endre det til topp 4 stammer? er vel ikke noe spennende nytt under?
 

DeletedUser

Guest
hvorfor ikke endre det til topp 4 stammer? er vel ikke noe spennende nytt under?

Greit og få et lite innblikk av alle stammen da. Top 10 i det minste, selvom kanskje top 4-5 er de folk fleste inntereserer seg mest for.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
joda, ble kanskje litt for arrogant der :) Mn er det noen som har innsikt i alle stammene under her da? Tviler på at noen får til å sette sammen en skikkelig topp20/10 liste, meg selv inkludert
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Greit, jeg gjør et forsøk! :)

Forventer egentlig mye kritikk :p
1. -NB- - Leder med omtrent 3 millioner poeng mot Berm. Adlet en god del byer - I forhold til tapte, en god stammeledelse og aktive medlemmer. 2. Plass ODA, og 3. plass ODD. Fikk vel ikke den største motstanden når de kriget mot PMS, men ser ut som om de sliter litt mer mot Berm nå.
2. Berm - God stamme, folk er ekstremt aktive. Fin blanding av unge og litt eldre spillere. Har ledere som tørr å gjøre ting, og er veldig flinke til å motivere folk. Fantastisk bra stemning sosialt! Gjør det også veldig bra i krigen sin.
3. PMS - Gjort det bra for å være PMS Vs Berm & -NB-, men har aldri klart å heve seg skikkelig pga. det. Ser ut som om det går mye bedre der, og grafen peker opp! Fantastisk stamme sosialt dette også.
4.Night - Lever på rimmen i sørøst, bak PMS. Har sålangt ikke jeg fått med meg deltatt i noen aksjoner mot Berm & -NB- som PMS har hatt, eller laget noen selv. Noen gode spillere.

Resten har ikke jeg noe inblikk i - Og dermed blir det bare tull det jeg skriver.
 

DeletedUser

Guest
Det er nok ikke en feil på twstats. ODA ingame er samlet mens spillerne er i stammen. TWstats er all ODA'en til spillerne som nå er i stammen.
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Noen som vil annalysere topp 10 heller, det er jo først da man kan se litt forskjell :)

Jeg er ikke så godt kjent med v5 :)
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg tar å prøver meg selvom jeg ikke har vært her lenge

1. -NB- - En stor og sterk stamme, med ære. Jeg liker virkelig fair play måten NB har.

2. BERM - Flott stamme som jeg hadde æren av å være i før jeg gikk solo, dritt forbanda på meg når har jeg hørt rykter om. Spennende å se fremover nå åssen de greier seg mot PMS og -NB-

3. PMS - Er et par spillere jeg har fått litt sansen for, som bgm75, Varg V og jeeeeeright (som for så vidt ødela min v6 kariere)

4. Night - 11mill stamme, kanke komme opp til NB eller BERM eller PMS tror jeg, men de har et par spillere med lys fremtid om de spiller kortene sine smart. Liker Night On Elm Street beskrivelse om seg selv :)

5. GOH - Liten stamme med mange små spillere, kommer ikke langt

6. Solo - Min så kalte stamme. Skal ikke si for mye, for la andre ta denne i så fall :)

Stammene under 6 har jeg ikke peiling på :)
 
Sist redigert:
Topp