NY Topp 20 stammer

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg ser bare en feil på den lista... E-day var aldri understamme eller hadde aldri på noe som helst tidspunkt noe diplomatisk med BERM...
Og jeg for min del da jeg joinet PMS var sterkt i mot noe diplomatisk med dem, jeg ville heller adle bort hele røkle fra nabolage mitt :rolleyes:
(Ikke noe vondt ment til dere i E-day)
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Jeg ser bare en feil på den lista... E-day var aldri understamme eller hadde aldri på noe som helst tidspunkt noe diplomatisk med BERM...
Og jeg for min del da jeg joinet PMS var sterkt i mot noe diplomatisk med dem, jeg ville heller adle bort hele røkle fra nabolage mitt :rolleyes:
(Ikke noe vondt ment til dere i E-day)

sorry zag, de var faktisk en slags understamme :p
og de var oppført som allys før BERM ble oppløst
 

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da kunne de umulig ha vært det lenge... og den siste perioden jeg var i BERM så var jeg litt mer opptatt med å holde på enkelte av byene mine ovenfor PMS, enn å følge med på hva annet som skjedde :p
Men når jeg tenker etter så kanskje det kan stemme... for jeg og Naja hadde planer om og adle enkelte av dem, men var vist noe som kom i veien...
Så da måtte det være at de ble lyseblå dat da... men som sagt, jeg kan ikke huske så mye av den siste tiden jeg var i BERM... for da rant det kaffe i årene og hadde noe som kalles søvnmangel...
KV er ikke velkommen på min konto vettu ^-^
 

DeletedUser

Guest
var mot slutten de ble alliert med dere ja. hadde en del kontakt med noen i e-day på den tiden. så akkurat det visste eg. men det med understamme var eg litt i tvil om
 

DeletedUser

Guest
får vel prøve meg selv om eg er en tulling uten ærlige hensikter. mohahaahha
ok, da kjører vi på.

1. pms: merget seg til topps, etter de tok inn alle de aktive berm spillerne. har 109 millioner poeng og nesten 2.2 mill per spiller i gj.snitt.
2. nb: kjemper for tiden i knestående ser det ut som, men biter fortsatt fra seg i kampen mot pms. jar 64 mill poeng, 1.7 mill per spiller i gj.snitt
3. e-day: kjemper stort sett i skyggene. var understamme for berm da de fantes, og var fiender med pms, da berm forsvant og de ble nabo med pms så ble de alliert med de. (tror eg) består av noen gode spillere, men ellers dårlige. 9,4 mill poeng
4. TWD: en brokete forsamling. en god del av de var kort innom DKL, er på vei nedover og er en stame uten framtid.
5. MAE en stamme kor det skjer lite vil eg tro. få spillere og ingen spesielle fiender.
6. BE vokser sakte men sikkert. og kommer nok til å gå opp forbi MAE selv om de er nesten halve størrelsen.
7. DKL. min egen stamme, fikk bra bank av berm da de eksisterte, men det som tok knekken på stammen var inaktivitet og at vi mistet spillere til berm, har etter krigen mot berm hatt lite aktive spillere og tropper igjen til å ta opp kampen mot e-day.

det var alt eg orket idag. kjenner noen til stammene under eller har noe å bemerke på dette så bare kom igjen. all kritikk er nødvendig kritikk:D god sommer



ser ut som eg får rett i at BE, tar igjen MAE. no skiller bare 110.000. MAE mistet nettopp en 250.000 poengs spiller
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
En ny liste, anyone?:) Gjerne kom med en rangeringsliste så vi kan se hvem som ligger å kriger mot hverandre om å være den mest dominerende stammen!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Du er da veldig flink til å mase på disse listene du da håkon. Men kan helt ærlig ikke huske en eneste liste skrevet av deg ?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Bare to måneder siden o_O må si jeg er blitt slapp på forumet den siste tiden når jeg har gått glipp av det :eek: My bad :(
 
Topp