Ny topp 5 stammevri

DeletedUser

Guest
stedenfor å stemme på hvordan stammen er, så veldig du den beste medlemmet fra Top5 stammene.. blir litt samme som Vurder en V17 spiller men en litt mer utformet del og mange flere vurderinger og alle fra forsjellige stammer.

noen som har lyst å prøve seg et skudd ? er litt seint for meg, så jeg er ikke helt opplagt til å lage noe, men kan ta et sjapt eksempel

1 WySoSe 301.680 301.680 8 37.710 62 4.866
Ralph Lauren flere erfarne folk der,mener de er de som holder whysose så høgt oppe. Men jagggu kan de farme og så lenge whysose har dere skal dere bli vanskelig og dytte av tronon

2 AuBo 207.908 225.723 14 16.123 52 4.341
countess and the butler jaggu med noen nøtte knekker der innpå,adler og farmer i ett,skal bli vanskelig og ta i kamp ser jeg for meg. Betyr enormt mye for oss i AuBo at vi fikk dere,og tror de vil klatre enda høgrer etterhvert!

3 ~TA~ 191.953 199.635 12 16.636 51 3.914
Thyreophora Odd Erik skal ha mye skryt for at -TA- ligger så høgt som de gjør og med han i roret som leder vil jeg nok tror at de blir en heftig krig etterhvert mellom -TA- og AuBo eller kanskje mott Whysose ,hvem vet? Du betyr nok veldig mye for -TA- ,og de er heldige som har deg

4 TTB 69.823 69.823 6 11.637 15 4.655
Mulan aka Are,har snakka mye BS om are, men jaggu han er en koselig kar ,og vist han faktisk gidder og satser jeg ikke bort i fra at Spek og han ikke får med seg ett par stor spiller til i TTB ,så ja Are er en enorm ressus for TTB,og ja denne stammen har jeg troa på ! :)

gidder ikke og ta nr.5 men dere skjønner va jeg mener :)?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Med dette oppsettet blir det jo bare de samme spillerne som blir vurdert hver gang (med mindre rankingen endres da). Uansett blir jo dette forsåvidt det samme som en topp 25-liste, bare at den er kuttet ned til 5 spillere, så jeg ser egentlig ikke helt vitsen med denne...
 

DeletedUser

Guest
synest de blir for mye med 25 jeg, men kanskje ta 10-15?:)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Det er jo opp til hver enkelt hvor mange de gidder å ta/ hvor mye de gidder å skrive på hver spiller. Kan jo feks velge å skrive masse på topp 5, og ingenting på resten mellom 6-25 :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Likte intiativet ditt sondre, skal dog innrømme at det er fordi det setter meg på en liste med :D
 

DeletedUser

Guest
Enig med personene over her

Det man dog kunne gjort er å si at folk kan rate den de synes er best i hver stamme... det kunne blitt ganske interessant (y)
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
1 ~TA~
Ligger som en soleklar ener over de andre stammene. Har klart seg bra mtp krigene de har vært gjennom. Slo WySoSe som var dobbel deres størrelse. Har gode krigstats og har førsteplassen ODD og ODA. Har gjort det noe svakt diplomatisk ettersom alle toppstamme har gått i krig mot ~TA~.

2 TTB
Har ligger å godgjort seg (nesten) hele verdenen. Med sin no-diplomacy-strategi har de fått mye ut av å la de andre stammene krige. Denne stammen vokste kraftig etter at rank 1 joinet dem.

3 TPP
Dette er en stamme som har gjort det bra krigsmessig og hold et grei adlingstempo. Fikk også en liten boost etter at gamle WySoSe-medlem joinet dem. Må også sies at denne stammen hadde et samarbeid med ~TA~ om å ta knekke WySoSe. Etter at WySoSe var halshugd bestemte de seg for å forlate all samarbeid med ~TA~ og gå på TTB sin side i krigen mellom ~TA~ og TTB.

4 EleSy
Lite å si om denne stammen. Ikke preget verdenen noe ekstremt, men har dannet seg et fint cluster i nordvest. Moral vil nok antagelig holde liv i denne stammen.

5 SFF2
Vet lite om denne stammen. Hørte noe rykter om at de var en gjeng med veteraner. Lite er gjort, og veterannivået stopper antageligvis når det er tom for gråbyer å adle. ;) ;)


Gjorde vrien med en vri sånn det ble vanlig.
 
Sist redigert:

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Liker IKKE at du hinter til at SFF adler mye gråbyer. Det føler jeg blir litt feil assa!!!
 
Topp