Jeg er helt enig i det du skriver TrAnxZ.
Eneste jeg prøver å si er at slik var verden 1,2,3,4,5 osv osv...
Men da var det mange spillere.
Nå som vi er på v35 kan en kun ha 12 medlemmer, og det resulterer i ca 20 stammer som faktisk kan se delvis bra ut.. Hadde det blitt delt opp på en 20-25 medlemmer pr stamme hadde nok det og vært noe positivt for å bringe spillet opp igjen, alle nye spillere får da en sjanse so to speek.. Da mener jeg med at de får seg en stamme for stammene må bli fylt opp... Da vil nybegynnerne ikke bli adlet på 1-2-3 da de i stammen ikke kan adle sine egne... (i v21 som var på ca 20 medlemmer, fikk vi opp 3-4-5 nye fjes som aldri hadde spilt før... Eller hadde blitt adlet i starten osv) hadde det ikke vært for den stammegrensen som ble satt da på den tiden, hadde ikke de spilt videre i dag...
Men ja, 100% dominans er kjedelig å kjempe om de siste poenga, men er også endel av spillet.. Jeg syntes det var kjempe kjekt å spille når det var dominanse som fy på hhv v25 når troll og OH bestemte seg for å dele verdene... Da var det jo å adle mest mulig de siste dagene av barbs, booste byene osv for å få høyest mulig rank før verden closa
Same på v1, her var det og å booste byene for å få mest mulig poeng og best rank, nå kan vi ikke drømme om v1 lenger da det er alt for lite spillere. Men eneste måten vi kan få nye spillere tilbake er med større medlemsgrenser, da alle nye ikke vil få plass i en stamme på 12stk. Se v35 nå, LÆRE... De prøvde slik mange før har prøvd, å bare ta inn nye spillere, og lære dem opp... Mentor systemet er dårlig, det burde blitt forbedret MYE, gi tilbake til de spillerne som faktisk lærer folk opp, sett opp en fast læremester som faktisk ønsker å være mentor fra verden starter, slik at H'n kan lære h*n opp... De vil da få ett bånd, og vips... enda en ny tw spiller...
Beklager lange mld og lite enter, hehe.
-A