Ny verden2?

kong nico

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Heisann, kunne vi fått inn en ny verden 2? Akkurat samme settings og null kjøping av pakker/adels/20% mer resursjer.

Synes verden 2 var den beste verden å spille på.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Inno vil aldri godkjenne en verden med så lite pp-funksjoner, så det skjer aldri. I tillegg er spillermassen betydelig redusert siden den gang, så selv om settingene var de samme ville verdenen vert noe helt annet
 

kong nico

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ser jo bare at topstammen i v34 har like mange poeng som topspillerene i v2 har. Synd TW har falt så grusomt i spillere.

V2 var vell verdenen jeg hadde det mest gøy på
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Nå var du snill med v34. BERM hadde ikke kommet høyere enn 40. plass på spillerranken, og 34. plass er over dobbelt så stor.

Skal ikke lyve. Det var de tidlige verdenene som var de gøyeste. På ene siden var de så store at en gutt på 12 år med 1t Internett for dag, og uten premium, kunne nå nesten 100 byer (der kun 10% var gråbyer). Likevel var der så mye toppspillere at man ikke kunne flyte inn til seier.

Det har flere ganger blitt bevist at de gamle toppspillerne ikke kan dominere de nye verdenene, men de nye toppspillerne hadde ikke hatt sjangs på de gamle verdene.
 

kong nico

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja jo, var kanskje litt snill med V34 der ja.

Nå skal det jo sies at i V2 var vi 35830 spillere (sikkert noen multi og andre bots) men fremdeles, kontra 368 som vi er i verden 34.

hadde vell 55 byer og ca 500k poeng i v2, mye har skjedd har jeg skjønt, jeg sluttet tw "for godt" på verden 7 tror jeg det var.
 
Sist redigert:

gard345

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jaja, noteamet kopierer og limer inn og går på rngwiki for å se speed innstlingene og andre ting som har tall i seg. i hvert fall til alle spillerne. gå i streik helt til no tw teamet får ørerer og hører på kundene sine. de har nesten lagt et helt nytt spill fra v10 til v38. hvis dere som lager innstlingene og lager en statestikk og ser hvordan dere får flere folk til å spille en .no verden. så vil jeg si at dere har gjort en bra jobb på år
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Uansett så er det storegutta i Tyskland som er de som krever at det må være pp-funksjoner på verdenene. Er eneste måte for de å gidde å la serveren være oppe på .no. Ellers tjener de ikke penger
 

gard345

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hvis det hadde vært monopoltilpasning ja, men vi kan see at tribalwars er i fullkommen konkurranse!
 
Topp