Nye høyder for S-A-T

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Opp igjennom årene har spillere måtte kjempe med nebb og klør for å kunne hevde seg i toppen og bli anerkjent.
Ingen regel uten unntak og v11 har fått en relativt dårlig start hvor noen kjøpte seg et forsprang.

Tross alt dette er det fremdeles spillere som ønkser å gjøre det beste ut av det og kjempe videre slik TW er ment for å spilles.

S-A-T med sitt geganiskte forsprang har masserekruttert medlemmer ved å (som grimlock sier) sende ut random invitasjoner. For så å kicke dem igjen.
Lederstammen har vist seg å bestå av ledere uten mål og mening og null respekt for spillet og spillere.

Et lite utdrag fra skype:
[6:39:23 PM] Konvict | Ozzy: hvorfor skal du kicke dem egentlig? xD
[6:39:36 PM] Morten----> Trygdaren: Pga tok alle in får morro skyld


Ikke nok med at Morten aka ekans, har kjøpt seg dårlig rykte men bekrefter dem attpåtil.
Det er litt for tidlig å si at ekans mf kan hevde seg i toppen , (noe jeg tviler sterkt på), men anerkjennelse kan dem se langt etter.

Hvor lojale de resterende stammemedlemmen er vil vise seg. Men kanskje hertugen bør passe seg litt. Jo høyere man er, desto lengre er fallet.
 

DeletedUser

Guest
Herregud så mange sutrebøtter det skal være da, er jo bare et spill, og meningen med et spill er å ha det gøy, noe jeg tror Ekans har fått til bedre enn alle andre på v11 (rofl)
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Uff , Hvorfor er alle så serriøse ? blir jo bare mer og mer morsomt dette hvor flere tråder som komer opp. Som handler om Meg
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Herregud så mange sutrebøtter det skal være da, er jo bare et spill, og meningen med et spill er å ha det gøy, noe jeg tror Ekans har fått til bedre enn alle andre på v11 (rofl)

Jeg har aldri påstått at det er noe annet enn et spill heller. Hvor i innlegget du har fått det fra må du mer enn gjerne påpeke.

For hva som sutringen angår, så tror jeg du tolker innlegget feil. Jeg har hele tiden ment at det ekans har gjort ikke var noe lovbrudd, som jeg gjentatte ganger bemerket her på forumet. At han kjøpte seg førsteplassen er rent fakta.

Jeg har derimot aldri stått for uærlig spill, og vil selv ikke ha behandlet andre spillere på den måten og latterliggjort dem på forumet. Hva har de gjort for å fortjene det?
Du derimot ser ut til å godte deg over andres forlegenhet.

Jeg trodde kanskje det var åpenlyst at dette er et propaganda post?

Til info ler vi passe bra vi også ;)
 

DeletedUser

Guest
48.jpg
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Uff , Hvorfor er alle så serriøse ? blir jo bare mer og mer morsomt dette hvor flere tråder som komer opp. Som handler om Meg

Det hander i utgangspunktet ikke om å være seriøs, heller mer om normal oppdragelse hvor man behandler andre på en ordentlig måte.

Når det handler om poster om deg ekans så ville jeg ikke følt meg altfor smigret. Sitter man i ledelsen i en stamme som leder, er det et naturlig utfall at man blir et omdiskutert tema.
Hvis du leser samtlige forum på .no vil du kunne se at ledelsen i stammene som ranker høyest er mest diskutert. Sånn har det alltid vært og kommer mest sannsynligvis til å være.

Så at vi andre holder argusøyne med alt dere foretar dere er såklart en del av spillet. Driter man seg ut vil det selvfølgelig bli allmennkjent. Ulempen ved å være festens midtpunkt :)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Hva skjer a Cleo ? ;-)

Haha... du fant fram hit òg du!! :)))

Same old same old. Men prøver nå å fiffe opp stemninga her en gang i blant mens jeg venter på at Pompel og Pilt skal gjøre comback da vett :)
 
Topp