Nye tider, ny intervjuer

Reaksjonspoeng
3
Da er tiden kommet for å skape ny aktivitet på et dødt forum.

Jeg skal fra i dag av hobbe med å få til intervjuer som vil provosere og sjokkere alle som er interresert i v3. Jeg skal snakke med listetoppene, men også med de som har gjort en stor forskjell på v3. Stammelederne som utmerket seg og spillerne som overrasket oss.

Mange av dere vet hvem jeg er og hva jeg står for på forumet. Mange av dere føler kanskje at dere har sett navnet mitt litt for mange ganger, men det at jeg er en kontroversiell forumfigur skal jeg bruke til å skaffe de virkelig gode intervjuobjektene og prøve å sette de ordentlig til veggs. Nå er det vel egentlig passe å si at jeg skal være så objektiv som mulig. Men blir det noe spennende å lese intervju hvor jeg ikke tørr å gå over en eneste strek? elvfølgelig ikke! Jeg vil være subjektiv og jeg vil stille kritiske spørsmål til stammevenner og bitre fiender alle som en.

Jeg begynner å jobbe med mitt første intervju med en eneste gang, og imens kan dere kanskje tenke på hvilke spillere dere mener trenger å bli intervjuet så vi får deres historie og deres meninger på trykk.

Håper jeg kan bidra til å skape aktivitet enda en gang på v3-forumet.:cool:

forskningsprosjekt 001
 

DeletedUser

Guest
Den standhaftige forum modden i USENS, som jobber flere timer for å holde forumet rent for spam. :eek: Det har blitt betraktelig hardere ettter muradin kom i stammen. Jeg snakker selvfølgelig om meg. :D
 

DeletedUser

Guest
Den dagen du blir intervjua skal jeg spise sokka mine å kakke hue så hardt i veggen at blodårene mine sprekker av latterkrampe.

Eneste måten du i det hele tatt kan bli vurdert for et intervju må være at du kanskje er i samme spammeliga som Darkmoon - Dog, selv han har innsett at 60 infractions er en del ;)

Edit: Svar til Iskrem.
 

DeletedUser

Guest
Flott initiativ Forskning, Nemesis og undertegnede snakket om akkurat det samme i går faktisk.

Føler Geronimo fra Yakuza er et selvsagt mål, og muligens en av de aller første som burde intervjues...
 

DeletedUser

Guest
Den dagen du blir intervjua skal jeg spise sokka mine å kakke hue så hardt i veggen at blodårene mine sprekker av latterkrampe.

Eneste måten du i det hele tatt kan bli vurdert for et intervju må være at du kanskje er i samme spammeliga som Darkmoon - Dog, selv han har innsett at 60 infractions er en del ;)

Edit: Svar til Iskrem.

Jeg må holde meg litt rolig nå vet du. Må vente på at det går ut en infraction før jeg kan begynne igjen. Kan ikke bli bannet igjen. :eek:

Geronimo er nok et bra intervjuobjekt.
 

DeletedUser

Guest
Orginale Neos, og kanskje Airportrune. Ellers hadde jeg ikke klaget om jeg hadde sett et intervju av Nadel eller Kaospilot heller.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Orginale Neos hadde vært gøy å hørt fra, ellers er det mange gode som har sluttet.
Men det er noen gode igjen, så det er mange å velge mellom.
 
Reaksjonspoeng
3
Beklager at det tar litt tid. Jeg jobber med flere intervjuer nå, men intervjuobjektene mine ser ut til å ha vanskelig for å skvise inn tid til å skrive. dere i Yakuza får be Geronimo om å få fingeren ut ;)

Bare sånn at dere ikke tror jeg har glemt det :p
 

DeletedUser

Guest
Beklager at det tar litt tid. Jeg jobber med flere intervjuer nå, men intervjuobjektene mine ser ut til å ha vanskelig for å skvise inn tid til å skrive. dere i Yakuza får be Geronimo om å få fingeren ut ;)

Bare sånn at dere ikke tror jeg har glemt det :p

Så det betyr at det blir et intervju med Geronimo?
 

DeletedUser

Guest
Stilig Forsking... Lykke til med jobben. Jeg er sikker på at du er en bra mann til å gjøre dette...
 

DeletedUser

Guest
Mangler du fortsatt svar fra Geronimo på intervju delen? Si ifra så hudfletter vi han inne hos oss ASAP :cool:
 
Reaksjonspoeng
3
Har vel hatt en periode hvo jeg ikke har jobbet så aktivt for kontoen min eller intervju :p Men jeg mangler svar fra Geronimo ja. Og fra Dommola... Og Alive får jeg ikke tak i. Og diverse folk som har kv :( Alt er bare grått og trist.
 
Reaksjonspoeng
3
klart det :p Første gang jeg prøver meg på noe sånt som dette, og jeg er ganske klar over at det sikkert er mange som kan dette mye bedre enn meg, men som bare ikke gidder :D
 
Topp