Nye tider på v21

DeletedUser

Guest
Det må vel være en gladnyhet at det nå blir litt mer liv på v21. Jeg sendte følgende melding til Aristo i dag, før jeg gikk til 1814:

"
Da er tiden kommet til å ta farvel. Ikke farvel som å slutte med tw, men farvel med Aristo. Vi bryter ikke opp på grunn av noe vi mistrives med i stammen. Dere er alle hyggelige aristokrater, og dere har et flott lederskap. Nei vårt ønske er bare å få litt mer action. Og action vil det bli! Hvilken omveltning på v21;)

Vi kan forsikre herskapene om at ingen info vi måtte ha fra Aristo vil bli gitt til noen andre. Spionasje er ikke vår greie.

Ja da, dere kommer til å rope "backstabbere" etter oss, vi forventer ikke noe annet. Men vi håper dere tror oss når vi sier at årsaken til vår utgang av Aristo er kjedsomhet. Nordkalotten på v21 er like livløs som en middels vinterdag på Nordpolen. Vi på nattevakten har kjedet oss fordervet i mange uker. Derfor vil vi nå ta grep for å skaffe oss front. Og hvilken front vi får!! Fiender så langt øyet rekker, til alle kanter. Man kan ikke se bort fra at vi tar oss vann over hodet her. Vi kommer til å få mye juling, og muligens mer enn vi klarer å gi. Men vi får hvertfall spille, så ser vi hvor langt det holder;)
Vi regner også med at dette stuntet vil blåse liv i de nordlige deler av Aristo igjen. Det blir mye mer moro for mange flere:)

Lykke til videre!

Nattevakten og Knut


PS.: Hei Don Slask, du har ikke villet være i samme stamme som oss siden v21 startet. Nå får du ønsket ditt oppfylt.
Og vi på Nattevakten lover deg en ting: NV og slasken skal aldri mer møtes på et stammeforum. Kun på slagmarken.

Have a nice life slask;)"



Så får tiden vise hva som skjer videre. Blir spennende dette;)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Det må vel være en gladnyhet at det nå blir litt mer liv på v21. Jeg sendte følgende melding til Aristo i dag, før jeg gikk til 1814:

"
Da er tiden kommet til å ta farvel. Ikke farvel som å slutte med tw, men farvel med Aristo. Vi bryter ikke opp på grunn av noe vi mistrives med i stammen. Dere er alle hyggelige aristokrater, og dere har et flott lederskap. Nei vårt ønske er bare å få litt mer action. Og action vil det bli! Hvilken omveltning på v21;)

Vi kan forsikre herskapene om at ingen info vi måtte ha fra Aristo vil bli gitt til noen andre. Spionasje er ikke vår greie.

Ja da, dere kommer til å rope "backstabbere" etter oss, vi forventer ikke noe annet. Men vi håper dere tror oss når vi sier at årsaken til vår utgang av Aristo er kjedsomhet. Nordkalotten på v21 er like livløs som en middels vinterdag på Nordpolen. Vi på nattevakten har kjedet oss fordervet i mange uker. Derfor vil vi nå ta grep for å skaffe oss front. Og hvilken front vi får!! Fiender så langt øyet rekker, til alle kanter. Man kan ikke se bort fra at vi tar oss vann over hodet her. Vi kommer til å få mye juling, og muligens mer enn vi klarer å gi. Men vi får hvertfall spille, så ser vi hvor langt det holder;)
Vi regner også med at dette stuntet vil blåse liv i de nordlige deler av Aristo igjen. Det blir mye mer moro for mange flere:)

Lykke til videre!

Nattevakten og Knut


PS.: Hei Don Slask, du har ikke villet være i samme stamme som oss siden v21 startet. Nå får du ønsket ditt oppfylt.
Og vi på Nattevakten lover deg en ting: NV og slasken skal aldri mer møtes på et stammeforum. Kun på slagmarken.

Have a nice life slask;)"

Så får tiden vise hva som skjer videre. Blir spennende dette;)

Bra du ikke legger skylden på meg da for at du leavet aristo ;(
Jeg var imot at dere joinet det som engang var CTRL. men da jeg kom tilbake på kontoen å så dere i aristo så var det greit for meg, så kom gjerne med en bedre unnskyldning.

det er jo tydelig at dere tidligere CTRL spillere har planlakt det hær over lengre tid.

jeg trodde jeg var en av de mest uerlige spillerne på TW, men så feil tok jeg.
Godt å se at det er skitnere spillere en meg :=)
 

DeletedUser

Guest
det er jo tydelig at dere tidligere CTRL spillere har planlakt det hær over lengre tid.

jeg trodde jeg var en av de mest uerlige spillerne på TW, men så feil tok jeg.
Godt å se at det er skitnere spillere en meg :=)


Jepp, dette var faktisk planen siden Ctrl. ble oppløst. Så derfor vil jeg si det var naivt og utaktisk å slippe inn tidligere fiender i stammen deres. Ser ut som mass-rek-systemet har fått et skudd for baugen.
 

DeletedUser

Guest
Ojda! Dette kan bli underholdende! *henter popcorn* (nod)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fakta er at dette er en gøy dag for noen på v21 og en litt mindre gøy dag for andre.

På tide på fræse igang god propaganda nå, kanskje det endelig blir litt mer liv å røre her på forumet også.

Jeg personlig synes at flere topp stammer som kriger om en seier er underholdende. Det gjør verdenen mer spennende og gir litt mer liv til det.

En kjedelig sommer skulle det ei bli, tvert imot. En underholdende og god sommer!

Gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg videre.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Damn, nå må jeg faktisk ta meg i sammen og begynne med nye aksjoner...

Men Jostein... Kan du fortsatt lage script for meg? Hehe ;)

-A
 

DeletedUser

Guest
Damn, nå må jeg faktisk ta meg i sammen og begynne med nye aksjoner...

Men Jostein... Kan du fortsatt lage script for meg? Hehe ;)

-A

Hmm, Jostein hadde rett, er nesten ingen på denne verdenen som kan å lage scripts.
Jaja, ikke ta det så tungt abobil ;) Mastif lærte ikke før i går han heller :p

-K
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg kan lage script, men ikke noe mer enn å velge tropper og mål...

Uansett, utrolig trist å miste de 2 her, samt Jostein... Fru NV og Knut er jeg blitt glad i, de gjorde en formidabel jobb, men de ønsket seg alltid front... Nå har de fått det slik de ønsket, får bare håpe dem holder ut, noe jeg tviler på...

-A
 

DeletedUser

Guest
Hmm, Jostein hadde rett, er nesten ingen på denne verdenen som kan å lage scripts.
Jaja, ikke ta det så tungt abobil ;) Mastif lærte ikke før i går han heller :p

-K

Har laget scripts før!!! Bare på gamlemåten, fordi jeg er en stor og sterk veteran.
 
Topp