O:H

DeletedUser

Guest
få opp en hp som hp7 var den var gøy, ekke vits og ha denne hpen lengre oppe når den er avgjort, kan du ikke se de dakapao?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
er vell akk som Ds.de på hp6, vi hadde omtrent vunnet allerede, bare att Teamet satte kravet til å bli ett kontinent som vi ikke hadde noen byer i for å hale ut tide og pp bruket.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
joda, men vi hadde en ganske ekstrem ledelse til resten.
og var litt mystisk at vinnerkravet ble det kontinentet som var vanskeligst for DS.de å adle seg inn i?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Vi har ikke noe kontinent vi har vanskelig for å adle oss inn i, men 500 byer og 200 mill ODA kommer til å ta år og dag, så det blir nok en stund til dere andre får gleden av å spille HP igjen.

O:H hadde vunnet før serveren startet :p

Not quite, O:H var ikke en premade - jeg hadde egentlig ikke tenkt å spille en gang.
 

DeletedUser

Guest
DETTE minner meg om den danske hp,var 100% dominase enda er den ikke ferdig
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Vi har ikke noe kontinent vi har vanskelig for å adle oss inn i, men 500 byer og 200 mill ODA kommer til å ta år og dag, så det blir nok en stund til dere andre får gleden av å spille HP igjen.



Not quite, O:H var ikke en premade - jeg hadde egentlig ikke tenkt å spille en gang.

ta hele verdnen, sä begynner dere ä angripe hverandre(uten ä adle) pä den mäten fär deree ODA :awesome:
 
Topp