ODA - Skuta med det kuleste seilet

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Mange ser kraften i ODA for tiden, og redd vår organiserte destruktive aggresjon ikke kan stoppes, derfor setter nå motstanderne sammen alle kulter til et hullete seil for å prøve å ta igjen ODA skuta som for lengst kasta loss og er på lang vei til 100% dominanse.

Med godt over 40% dominanse og like store som Nice, OIM & DoF tilsammen skal ODA da kunne utklasse dem på alle fronter?

Spørsmålet er om ikke seilet til Nice, OIM og DoF ikke ble laget for sent, med for mange hullete kluter som går opp i støv fortere enn de ble sydd sammen.


Men så var det jo sånn det lå ann med ODA for en månde eller to siden, Nice skuta hadde med vind og ODA slet med å få opp et brukbart seil, men magic dude kom hjem med en flunkene ny sy-maskin og sydde sammen det kuleste seilet v18 noensinne hadde sett, og sammen med OIM sine kluter tok ODA igjen Nice.

48647



Så nå spørrs det om vinden igjen snur, eller om ODA kan fortsette sitt seilas, og krysse målstreken med sine 41 medlemmer alle godt representert

tallXshipsX1Xartikkel.jpg



Eller om Nice, OIM & DOF klarer å senke ODA; og det blir en ny leder på v18

284px-Titanic_sinking.webp


(Personen nede til høyre er Sindre som hoppet tilbake til Nice (wasntme) )


Uansett gleder jeg meg til å se hva OIM, Nice og DoF er i stand til, håper dere gir oss nok å tenke på og ikke bare de 1000 incsene jeg fikk fra Roger for 12 timer siden, selvom det også var koselig, var ensom så bare fint at du kommer på besøk :mehe:
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det du mener er vel at Sindre stakk av med Nice sin eneste robåt før skipet sank, og slik fikk rodd seg til ODA og i sikkerhet?
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Nonono, om ODA synker, som er scenario nr. 2 tar Sindre ODA sin eneste ro båt og ror tilbake til nice (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Endelig litt spenning på V18. ODA ble for store for fort, det nye Nice (clapping)
 

DeletedUser

Guest
Endelig litt spenning på V18. ODA ble for store for fort, det nye Nice (clapping)

DoF og OIM har begynt å tenke på seg selv nå som Nice har gitt opp. Forsåvidt litt forventet det. Litt dumt at så mye bra samarbeid som vi har hatt blir glemt så fort. "Det er bare et spill" holder egentlig ikke der som unnskyldning. Ingen som har baller til å være ærlige lenger. Synd.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det krever mer baller å gå mot rank 1 enn det gjør å gjemme seg bak dem mens man håper på å bli de nye HardyGutta.
 

DeletedUser

Guest
Det krever mer baller å gå mot rank 1 enn det gjør å gjemme seg bak dem mens man håper på å bli de nye HardyGutta.

Er det ikke baller har da ? Når samtlige stammer var i krig mot nice som var på rank en?
På samme måte som det er nå, nå er alle imot rank en igjen bare med en tapende stamme ute av bildet...
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jo, men Magic Dude sier de ikke har baller fordi de bryter alliansen med ODA (som er rank 1) og henter inn Nicespillere. Da har de jo baller. De kunne satt på sidelinjen og sett på at ODA vant verdenen, men de prøver heller å vinne selv, på ordentlig vis. Det krever mer baller enn det Magic Dude virker å mene at de burde gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Jo, men Magic Dude sier de ikke har baller fordi de bryter alliansen med ODA (som er rank 1) og henter inn Nicespillere. Da har de jo baller. De kunne satt på sidelinjen og sett på at ODA vant verdenen, men de prøver heller å vinne selv, på ordentlig vis. Det krever mer baller enn det Magic Dude virker å mene at de burde gjøre.

Fra ditt ståsted, ser det kanskje slik ut ja. Men fra mitt er dette ikke noe mer enn backstabbing. Men men. Det får så gå.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Fra ditt ståsted, ser det kanskje slik ut ja. Men fra mitt er dette ikke noe mer enn backstabbing. Men men. Det får så gå.

Så det du mener er at alle burde pludre med førsteplassen fordi du spiller der elns? Ganske så balleløst spør du meg... Men vi får la det gå eh? :D
 

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
tror da ikke det....

OIM og nice var faktisk i krig. til slutt når nice omtrent faller sammen med viking. kommer OIM og tar inn spillerene hos sin egen finde....
 

DeletedUser

Guest
Dere tar alle feil. Bryr meg fint lite om at OIM og Nice gikk til sengs sammen. Eller at det ble krig mellom ODA og OIM. Det i seg selv er helt greit og ikke så veldig uventet. Men lederne i OIM vet den egentlige grunnen og har ingen interesse i å utdanne resten om det. Men bare så det er sagt, så kommer jeg ikke til å samarbeide med OIM på andre verdner om jeg fortsetter på .no.
 
Topp