ODA - Skuta med det kuleste seilet

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Er ikke trist i det hele tatt. Det er veldig enkelt :) Jeg samarbeider bare med folk jeg stoler på og som fortjener det.

Ganske morsomt at dere gjør dette til noe stort.

Synes ikke det er så stort, men synes forklaringene dine er så latterlige barnslige at dem fortjener tilsvar.

Du forteller hele forum at OIM ledelsen er backstabbere elns i den duren, så vil du ikke snakke om det. Men du vil aldri spille med dem igjen dersom du mot all formoding noengang skulle spille igjen...

Hvem er det som gjør ingenting til noe stort her da? Now that's what i find funny! :D
 

DeletedUser

Guest
Synes ikke det er så stort, men synes forklaringene dine er så latterlige barnslige at dem fortjener tilsvar.

Du forteller hele forum at OIM ledelsen er backstabbere elns i den duren, så vil du ikke snakke om det. Men du vil aldri spille med dem igjen dersom du mot all formoding noengang skulle spille igjen...

Hvem er det som gjør ingenting til noe stort her da? Now that's what i find funny! :D

Barnslige? Nei, det er jo så langt ifra barnslig som det er mulig å få det. I steden for å "whine" (som dere liker å kalle det), så gjør jeg det til sak mellom ODA og OIM. Har ikke noe behov for å måtte forklare noe mer til dere heller. Alle som trenger å vite noe, vet det allerede.

Så hva du syntes er morsomt, er da litt merkelig i mine øyne.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Det jeg synes er morsomt er jo i all hovedsak at du går ut på forum, åpner kjeften din, nekter å forklare deg, ror deg vekk og er i tillegg veldig veldig sint.

Men du har helt rett, det er faktisk ikke så veldig morsomt. Men jeg får lite søvn for tida og da slår mye meg som festlig. Ja til og med en samtale med deg... Tenk hur det kan gå du!
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Det jeg synes er morsomt er jo i all hovedsak at du går ut på forum, åpner kjeften din, nekter å forklare deg, ror deg vekk og er i tillegg veldig veldig sint.

Men du har helt rett, det er faktisk ikke så veldig morsomt. Men jeg får lite søvn for tida og da slår mye meg som festlig. Ja til og med en samtale med deg... Tenk hur det kan gå du!

man åpner ikke kjeftn sin når man skirver da Are :p
men eller bra point.
Sorry for jeg pirka på deg :*
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Det er ikke grammatisk korrekt å si det, men når
Man snakker på en muntlig måte er nok det det riktige ordet å bruke, vil ikkje kalle det feil
 

DeletedUser

Guest
Det jeg synes er morsomt er jo i all hovedsak at du går ut på forum, åpner kjeften din, nekter å forklare deg, ror deg vekk og er i tillegg veldig veldig sint.

Men du har helt rett, det er faktisk ikke så veldig morsomt. Men jeg får lite søvn for tida og da slår mye meg som festlig. Ja til og med en samtale med deg... Tenk hur det kan gå du!

Jeg bare påpeker noe og er overhode ikke sint. Du liker å tolke ting på din egen måte :/ Jeg er bare skuffet. At du ikke ser det, er jo i seg selv interessant. Jeg nekter heller ikke å forklare meg. Mener bare at flere ikke har evnen til å holde seg objektive og liker å være negative eller kritisere alt.

En annen ting er at jeg ikke gidder eller klarer helt å forklare det på en god måte. Man må nesten oppleve det selv for å forstå. Du er heldig som ikke har måttet sitte på vår side med dette. Kanskje en vakker dag når jeg er i godt humør, så kan jeg forklare i dybde.

Men når alt kommer til alt, så tenker man på seg selv. Egoisme og overlevelse er hovedinstinktet til ethvert menneske og det er vel hovedpunktet i alt dette.

Vi får heller avgjøre dette på slagmarken og dette har heller gitt ODA en ny gnist til å vise hvem vi er og hva vi står for. :warrior:
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
76129cca6b8036fc037cb5ccf07dc9a2.png



Står jo ganske klart her at ODA står får Organized Destructive Aggression?


:)
 
Topp