ODA vs v18

DeletedUser

Guest
Ja, det er egentlig litt sent å erklære dette, men here goes.

OIM kneler. ODA spretter champagne. J.F.F eksisterer. VT stålsetter seg.

Det har seg slik at V18 bare kan vinnes av én stamme og de fleste kan kanskje tenke seg til at ODA tar den pokalen denne gangen.

Så i lys av den "åpenbaringen" for enkelte, så erklærer ODA krig mot resten av v18. Vi oppløser alle diplomatiske forhold og vil snart sende en krigserklæring til alle de resterende stammene. Det har vært en lang, slitsom, morsom og lærerik reise så langt! Får håpe at det finnes en eller to spillere igjen som tør å stå imot hordene våre. Hvem vet, mirakler kan skje :)

~MD~
 

DeletedUser

Guest

5532652.jpg
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Til tross for at jeg ser dette fra utsiden kan jeg forstå hvorfor dere er positive til at dere skal kunne ta OIM. Så litt rødt ut det der.... Men som jeg har sagt om tidligere verdener; dere skal holde på en stund dersom de ikke velger å slette seg
 

DeletedUser

Guest
Til tross for at jeg ser dette fra utsiden kan jeg forstå hvorfor dere er positive til at dere skal kunne ta OIM. Så litt rødt ut det der.... Men som jeg har sagt om tidligere verdener; dere skal holde på en stund dersom de ikke velger å slette seg

Ikke i denne farta.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Var innom såvidt en tur før i dag. 10 grønne, 16 gule/røde i OIM.
 

DeletedUser

Guest
Omtrent alt er som gråbyer med noen få stacks.. Enhver spiller i ODA kan adle hva og når de vil slik det har hvert de siste 1-2 Mnd...
Til og med de som omtrent ikke har adlet 1 OIM by siden oppstarten av verden 18, adler nå av OIM.

Så i denne farten blir vi ferdig raskt uansett om de sletter seg eller ei (clapping)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
13rev fighta litt smått. Men ga seg tilslutt stakkars.. :(
For 1 uke sia elns.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Omtrent alt er som gråbyer med noen få stacks.. Enhver spiller i ODA kan adle hva og når de vil slik det har hvert de siste 1-2 Mnd...
Til og med de som omtrent ikke har adlet 1 OIM by siden oppstarten av verden 18, adler nå av OIM.

Så i denne farten blir vi ferdig raskt uansett om de sletter seg eller ei (clapping)

Få deg litt sol før regnet kommer til byen:D
 

DeletedUser

Guest
Har nytt 2 uker i Syden allerede i juni, det er jo omtrent gjennomsnittet en Nordmann får i løpet av ett år så jeg skal ikke klage.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg har fått 3 uker sol bare her hjemme, minst. Sikkert en sammenheng med lite TW og mye liv utendørs:cool:
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
3 uker sol? Da skal du jaggu meg være fornøyd. Her i midtnorge kan jeg ikke skryte av mer enn maks 7 dager med blå himmel.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hvor i midtnorge holder du til? I Valdres har vi hatt sol og 25-35+ de 2 siste ukene :)
 
Topp