Offisielle rekorder

DeletedUser

Guest
almighty

Plyndrer (Gull - Nivå 4)
Du har allerede plyndret andre landsbyer 88.958 ganger!

Raner: (Gull - Nivå 4)
Du har allerede ranet til deg 321.370.435 ressurser.

og så er det ca 4 mnd siden sist det ble farmet med kontoen

4x Dagens plyndrer
Du har den 21.01.2012 plyndret flest landsbyer i denne verdenen (3.262 landsbyer)!

32x Dagens raner
Du plyndret mest ressurser i denne verdenen den 10.03.2012 (20.661.933 ressurser)!
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
ikke når det er fra svikere, jeg eier ikke respekt for deg

Dere har vel ingend grun til og si eg har sviktet dere. Når eg bare leavet P0k3 pga dere startet angrepene mot meg uten min vilje. De går vel under backstabbing de eller hva ?
 

DeletedUser

Guest
Nei Morten.... måten det skjedde på har ingenting med backstabbing å gjøre. Det vet du like godt som meg.
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Nei Morten.... måten det skjedde på har ingenting med backstabbing å gjøre. Det vet du like godt som meg.

At eg sa eg sko tøme byene når de passer for meg. som va denne uka. og dere starter før og bryter avtalen vi hadde , blir skuffa så legger dere skylda på meg slik de hørest ut som eg er den store stygge ulven i p0k3
 

DeletedUser

Guest
At eg sa eg sko tøme byene når de passer for meg. som va denne uka. og dere starter før og bryter avtalen vi hadde , blir skuffa så legger dere skylda på meg slik de hørest ut som eg er den store stygge ulven i p0k3

Jepp, det sa du.... Men hvilken stamme vil sitte og se på at fiender adler av byene dine så lenge vi skal sitte å tenke. Ærlig talt, såpass skjønner du også...
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Jepp, det sa du.... Men hvilken stamme vil sitte og se på at fiender adler av byene dine så lenge vi skal sitte å tenke. Ærlig talt, såpass skjønner du også...

Når eg sa får lengre 1 måne siden , at John kunde bjyne på byene mine men skjede aldri noe. Så seff hvorf or skal eg bry meg så mye når fienden adler byer ?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke peiling på hva som skjedde for 1 mnd siden Morten.

Jeg har bare oversikt over hva som skjedde nå, og det er det jeg må ta utgangspunkt i. Ingen av dere 2 informerte noen andre i stammen om hva dere tenkte.
 

DeletedUser

Guest
Dette må vel være en offisiell rekord på off-topic i denne tråden?

Mulighet for å ta dette privat, eller lage egen tråd?
 

DeletedUser

Guest
Egentlig så gjør det det!! Jeg er i allefall ferdig med det :)

Jeg har forklart sakens kjerne og derfor er det ikke mer å snakke om :)
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Well done , dere har fåt meg kvit fra p0k3 . håper dere er fornøyde , Jepp går over til privat om de er noe.
 

DeletedUser

Guest
Raner: (Gull - Nivå 4)
Du har allerede ranet til deg 637.457.323 ressurser.

/ Invicta
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Soulhunter

9x Dagens forsvarer


Som forsvarer har du den den 29.07.2012 bekjempet flest enheter i denne verdenen (607.238 enheter)!
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Meg

(Det samme jeg hadde for en måned siden)

Du plyndret mest ressurser i denne verdenen den 13.06.2012 (57.039.484 ressurser)!

Du har den 05.04.2012 plyndret flest landsbyer i denne verdenen (2.996 landsbyer)!

Du har erobret flest landsbyer i denne verdenen den 25.05.2012(17 landsbyer)!

Som angriper har du den 19.06.2012 bekjempet flest enheter i denne verdenen (257.634 enheter)!

Du har allerede ranet til deg 793.812.886 ressurser.

Du har allerede plyndret andre landsbyer 36.860 ganger!

Du har så langt bekjempet 754 adelsmenn.

Heltedød: Hittil har du mistet 381.342

Du har preget 79.752 gullmynter.

Du har forsvart deg mot 1.001 speiderangrep.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Magmar - 5k inc sendt på en dag, eller no i den duren (happy)
 
Topp