OIM - Crash and burn?

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Det er ikke like spennende å skrive en post som kritiserer min egen stamme. Selvsagt har ikke alt gått knirkefritt, men som leder er det kanskje litt smart å heller få fokuset over på deres feil og mangler :D

så du innrømmer at det er ikke bare fryd og gammen i egen leir? :)

Og jeg har heller ikke lyst til å kritisere enkeltmedlemmer her på off. forumet. Det har ikke noe her å gjøre, da det ofte er internsaker. Overall, så mener jeg ODA har fått mye ut av å kvitte seg med problemene effektivt og aktivt. Vi er færre medlemmer, men alle er aktive :)
kvitte seg med? problemene sluttet vel av egen vilje ;) og at alle er aktive er vel en sterk overdrivelse..



Vi har hatt kontroversielle rekrutteringer? Neeeh. Ikke egentlig. Eneste jeg kan peke på er Mary Kay. Men det var jo også i en periode der Nice var på sitt verste. Så våre slike såre temaer har ofte vært en reaksjon på motparten sine handlinger. Og jeg angrer fortsatt ikke på noe av det!
er vel ikke bare mary kay som gir anledning til å stille spørsmål?

Jeg er aktiv på off forumet når andre klarer å holde en god debatt. Ikke som før da personangrep var gjentagende. Når spillere som Olvedn og super lol kommer med sine klekkelige kommentarer, skyger jeg ofte banen og gjør andre mer produktive ting... Som å stirre ned i bakken eller gå på butikken.

Og ja, jeg vet vi klarer å opprettholde dette i lengden? Why? Fordi vi er awesome!


Njaa. for en gangs skyld kjører dere ikke hovmod før fall, men ingen har veld signert på at dere har vunnet enda? dere er awesome? ja, jeg syns faktisk dere i ODA er et bra team, men jeg vil også gi en + i boka til mindre synlige OIM medlemmer.


Personangrepene (fra begge sider) syns jeg at skal ta slutt, men det er de "gjentagende spillerne" fra begge sider som har lagt grunnlaget for dette, men er det ikke nettopp dèt dette spillet handler om? :)
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Er imponert over alle i ODA når jeg tenker tilbake til starten av sommeren i fjor, altså nesten 1 år siden!(11mnd). På det tidspunktet var det helt omvendt. Nice hadde et stort overtak over Power/ODA så er imponert over alle som fortsatt er i ODA. Må spesielt trekke frem Ann og MD som har vært med helt fra starten. Hvis Trygve fortsatt spiller så skal jeg ikke glemme han eller.

Husker godt når jeg så magic dude joine Power som stammen het på den tiden, ble egentlig litt ¨starstrucked¨. Husker ikke helt hvorfor du ble med, men du var iallfall helt overbevisst om at du bare skulle spille for moro og ikke noe særlig seriøst. Vel vi ser jo hvordan det gikk... :p

Jeg håper virkelig at .no tar denne verdenen til seg, for det er slike verdener som denne vi ønsker. Ikke verdener som bare er til for å tunge ut mest penger av spillerne. Er egentlig inspirerende å se hvordan v18 har utviklet seg gjennom tiden;

Allerede helt fra starten så det nesten ut til å bli en tresidig krig! Noe som det da altså ikke ble når 24/7 og power merget. Noe som enkelt i Nice synes var veldig feigt av både 24/7 og power siden de tre stammene sto rimelig likt på den tiden.

Så helt siden ja... uke 3 etter serverstart hvis jeg skal si det grovt, så har det vært disse to sidene(ODA/OIM) mot hverandre. Lengre ut i spillet kom det opp en stamme med navn OIM. Som etterhvert gikk til Nice sin side.

Som sagt så er det inspirerende å se hvordan den ene siden har gått fra så og si hatt full kontroll til helt motsatt. Allerede i våren i fjor nærmere sagt 1 år siden var det flere i Nice som var helt sikker på at de koms til å vinne. Hahaha, jeg må virkelig innrømme at jeg fikk meg en god latter når jeg sjekka TW-stats 1/2 år etter jeg slutta.

V18 har vært en skikkelig gøy verden å fulgt med på det er det ingen tvil om, så jeg håper virkelig at .no kan komme fram med flere verdener som denne.

Hilsen
- Markus
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Nei, vi ditcha han for Dilligas.

Som jeg nevnte i et tidligere innlegg, var ikke dette med Dilligas informert til noen av medlemmene i stammen utenom ledelsen som holdt dette hemmelig. Vi fikk beskjeden når overgangen var gjort, så var liksom ikke noe vi vanlige medlemmer kunne gjøre.
Så, ja, jeg vil si det var ekstremt dårlig av ledelsen og ikke gi oss en eneste beskjed om dette. Men jeg er ganske sikker på at de i stammen ikke ville byttet Roger mot Dilligas.

Tenkte å svare på dette også.

Hold deg saklig og la vær med spydighet som du ellers gjør.. se på kartert så ser du også att det stemmer det Roger sier, om du greier å se ting fra to sider.
.- Bunny

Trenger ikke å bli så spydig tilbake da, MR. bunny. Og det med kartet blir oppfattet forskjellig fra menneske til menneske. Ikke ser og tenker alle likt, og fra mitt synspunkt syntes jeg dere ligger betydelig bedre plassert for en krig mellom to stammer. Som du kanskje ikke har fått med deg så er stammen OIM delt opp i to deler, mens alle dere ligger tett sammen i sør og nord og har en gjennomgang mellom OIM i midten. Og jeg kan ærlig ikke talt si at OIM ligger med fordelen her, og derfor jeg skriver at mennesker oppfatter ting ulikt, da vi tydelig ikke er på samme spor her.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
KelTHuzad, nå vet ikke jeg hvor lenge du har spilt.. men OIM klarte på et tidspunkt å splitte ODA i to, der hvor du sier vi nå har en "gjennomgang" mellom sør og nord. Der rådet OIM for litt tilbake. Altså områder vi har klart å ta tilbake + litt til. La oss si det slik, at det er vi som har kjempet oss til de beste beliggenheter. De har ikke kommet gratis
 

DeletedUser

Guest
så du innrømmer at det er ikke bare fryd og gammen i egen leir? :)

Akkurat nå kan jeg ikke klage!

kvitte seg med? problemene sluttet vel av egen vilje ;) og at alle er aktive er vel en sterk overdrivelse..

Vi fjenet ekelte problmer selv. Alle er jo aktive :) Alle vokser ;) (Ikke 24/7, men jevnt og trutt).

er vel ikke bare mary kay som gir anledning til å stille spørsmål?

Vi kan stille spørsmål ved alt :)


Njaa. for en gangs skyld kjører dere ikke hovmod før fall, men ingen har veld signert på at dere har vunnet enda? dere er awesome? ja, jeg syns faktisk dere i ODA er et bra team, men jeg vil også gi en + i boka til mindre synlige OIM medlemmer.

Målet mitt med denne posten var forsåvidt å spørre om OIM fortsatt var i live. For akkruat nå adler jeg flere OIM spillere som gjør minimal motstant. Så var et lite håp om at dere skulle forbedre dere. Men hey, dersom dere vil gi dere, så er det lov :) Hadde satt pris på en tw-fri sommer..

V18 har hatt mange opp- og nedturer. Akkurat nå har jeg det helt fantastisk. Får flere og flere off byer. Gleder meg til den dagen jeg kan sende ut 1000 nukes :D
 

DeletedUser

Guest
Hah, hvor du finner spydighet i det der kommer helt ann på hvordan du selv velger og tolke det. For det ser ikke jeg :hmm:

MEN, skal du dra det opp her igjen så kan det stemme i det du sier att vi alle oppfatter kartert forskjellig.
Skal ikke prøve å forklare det slik att du vil endre syn på det, for det tror jeg aldri vil endre seg uansett hvordan jeg legger det frem.
Mener att OIM har hatt en guddommelig plassering mtp att de har ryggen safe og ikke er splittet slik som ODA er, også med mange fler safe byer enn det ODA har og har hatt.. Er det som er det avgjørende.

Kan bare tenke meg hvor herlig det hadde hvert å hatt deres posisjonering. Så stiller meg ved Roger sin uttalelse om fordelen til OIM her.

Uten att det var så relevant til denne tråden her?
Prøver å dra det her til igjen med, Bekrefter att "Dr.Good" har tatt over som hertug i OIM og att DETTE er en happening OIM velger å unngå en bekreftelse på. Trolig fordi de ikke er sikker på det selv når det kommer til hertug eller leder av "OIM" :eek:
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
KelTHuzad, nå vet ikke jeg hvor lenge du har spilt.. men OIM klarte på et tidspunkt å splitte ODA i to, der hvor du sier vi nå har en "gjennomgang" mellom sør og nord. Der rådet OIM for litt tilbake. Altså områder vi har klart å ta tilbake + litt til. La oss si det slik, at det er vi som har kjempet oss til de beste beliggenheter. De har ikke kommet gratis

Joda, jeg har faktisk spilt helt fra starten av verden 18 til nå i mars måneden. Jeg prøver ikke å påpeke at dere ikke har gjort en dårlig jobb der i "gjennomgangen" mellom OIM clustrene, for det har dere gjort. Jeg står dog på at denne gjennomgangen ble åpnet for fullt etter Mary Kay og Roger-hendelsen. Men nok om det.

Jeg prøver å nevne for Roger at det faktisk er DERE som ligger med den beste beliggenheten for øyeblikket, noe du faktisk påpeker selv. Så jeg skjønner faktisk ikke hvorfor Roger og bunny mener at OIM ligger med fordelen. Hadde dem faktisk tatt en titt på kartet, noe jeg tviler på de har gjort i det siste, iallefall fra det de skriver, hadde de sett at det er dere som ligger best til. :help:

La oss si det slik, at det er vi som har kjempet oss til de beste beliggenheter..
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Fra opprinnelig av vil jeg også påstå at OIM har hadde en stor fordel i form av beliggenhet. Det OIM en gang var hadde et veldig godt utgangspunkt. Vi hadde til målretta plan å binde sammen vår vestlige avdeling med den østlige. OIM hadde store områder i midten som splittet oss - disse områdene ble tatt ut og erobret under konstant press fra våre viktige og sentrale spillere i midten. Vi kan derfor si at OIM har hatt det beste grunnlaget. Forskjellen er at ODA sine spillere er dyktigere og har holdt solide fronter som har vært under press.

Vi har jobbet målretta mot det endelig mål - å binde oss sammen, holde fronter og åpne fronter. Måten OIM mislykket i midten og vest kontra hvordan ODA holdt fronten og slaktet i midten har gjort oss best. Vi har også hatt en god evne å hente inn solide spillere til stammen. Jeg syntes vi har vært utrolig flinke, jobbet utrolig hardt og gitt en virkelig underholdende og spennende krig, noe dere i OIM har sørget for også. Dere har vært dyktige!

Elias
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Ja, jeg er klar over at vi hadde det beste utgangspunktet, men jeg får ikke brikkene på plass når bunny og Roger fortsatt sier at OIM står med fordelen her. Skjønner ikke tankegangen, men er nok det beste. (puke)
 

DeletedUser

Guest
Vel det underbygger vell bare i det jeg skrev over her:

Skal ikke prøve å forklare det slik att du vil endre syn på det, for det tror jeg aldri vil endre seg uansett hvordan jeg legger det frem.

Men enda er jeg litt skuffet over att det KUN er skandyzz som sitter såppas i det att han vil understreke att ikke alle i OIM har gitt seg enda!
Det liker jeg å lese og håper flere i OIM kan våkne nå, får slik enveiskjørt krig er ikke grunnen til att noen av oss spiller TW...

Det er en LANG veg for OIM nå om de skal snu det her, men det er langt ifra umulig.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ja, jeg er klar over at vi hadde det beste utgangspunktet, men jeg får ikke brikkene på plass når bunny og Roger fortsatt sier at OIM står med fordelen her. Skjønner ikke tankegangen, men er nok det beste. (puke)

Jeg tror nå de mener at dere har fordelen, fordi dere er ca dobbelt så mange spillere enn ODA. Dere burde normalt sett kjørt over oss..

Jeg skrev:
La oss si det slik, at det er vi som har kjempet oss til de beste beliggenheter..
Dvs.. jeg mener vi ikke hadde best beliggenhet, men at vi har kjempet oss til den. Du som misforstår meg litt bare..
 

DeletedUser

Guest
Enda så sklir vi litt ut av topicen til denne tråden :hmm:
Mener også att MD understreker sine spørsmål/sin topic i "foredrage" sitt ^^,

Venter i spenning her jeg sitter! :)
 

DeletedUser

Guest
Er imponert over alle i ODA når jeg tenker tilbake til starten av sommeren i fjor, altså nesten 1 år siden!(11mnd). På det tidspunktet var det helt omvendt. Nice hadde et stort overtak over Power/ODA så er imponert over alle som fortsatt er i ODA. Må spesielt trekke frem Ann og MD som har vært med helt fra starten. Hvis Trygve fortsatt spiller så skal jeg ikke glemme han eller.

Husker godt når jeg så magic dude joine Power som stammen het på den tiden, ble egentlig litt ¨starstrucked¨. Husker ikke helt hvorfor du ble med, men du var iallfall helt overbevisst om at du bare skulle spille for moro og ikke noe særlig seriøst. Vel vi ser jo hvordan det gikk... :p

Jeg håper virkelig at .no tar denne verdenen til seg, for det er slike verdener som denne vi ønsker. Ikke verdener som bare er til for å tunge ut mest penger av spillerne. Er egentlig inspirerende å se hvordan v18 har utviklet seg gjennom tiden;

Allerede helt fra starten så det nesten ut til å bli en tresidig krig! Noe som det da altså ikke ble når 24/7 og power merget. Noe som enkelt i Nice synes var veldig feigt av både 24/7 og power siden de tre stammene sto rimelig likt på den tiden.

Så helt siden ja... uke 3 etter serverstart hvis jeg skal si det grovt, så har det vært disse to sidene(ODA/OIM) mot hverandre. Lengre ut i spillet kom det opp en stamme med navn OIM. Som etterhvert gikk til Nice sin side.

Som sagt så er det inspirerende å se hvordan den ene siden har gått fra så og si hatt full kontroll til helt motsatt. Allerede i våren i fjor nærmere sagt 1 år siden var det flere i Nice som var helt sikker på at de koms til å vinne. Hahaha, jeg må virkelig innrømme at jeg fikk meg en god latter når jeg sjekka TW-stats 1/2 år etter jeg slutta.

V18 har vært en skikkelig gøy verden å fulgt med på det er det ingen tvil om, så jeg håper virkelig at .no kan komme fram med flere verdener som denne.

Hilsen
- Markus

Tnaw, litt mimring er alltid kos. v18 har vært fantastisk, selv om jeg savner Nice-tiden noe innmari. Var en ekstremt dyktig kjerne av spillere vi hadde, samt. ett veldig bra miljø i stammen.
OIM-ODA-alliansen samt. at vi i ledelsen var ekstremt udugelige på det området på å finne nye spillere til inaktive kontoer var det som felte Nice. RIP

Jeg er fremdeles bitter over at vi aldri fikk den tresidige krigen vi ønsket :(
 

DeletedUser

Guest
Jeg leser hva CR, Bunny, Ann og MD skriver, og dere skriver alle veldig lure ting. Problemet er bare at dere bare ser saken fra ODA sin side. Jeg kan love dere at MD er den eneste spilleren som har skapt frykt i henholdsvis OIM og Nice, beklager å måtte si det. Selvsagt har dere alle vært flinke, men denne saken blir litt som når at vi i Nice mente at alle spillerne var fantastiske, når egentlig Pål var den eneste som overkjørte fienden. ODA hadde ikke eksistert i dag uten MD - mer enn halve stammen sendte jo søknader til Nice uten motgangsperioden deres. Denne motgangsperioden hadde fortsatt om MD ikke hadde snudd det. Som MD sier så var det han som satte på plass en ledelse - uten MD, hvem tatt ansvar og satt opp ledelse da? Hvem hadde vært den synlige lederen? Hvem ville vært den som snudde alt med å overkjøre spillere.
ODA hadde rett og slett ingenting å komme med før MD knuste Fiskars(babgaanosh) og knuste motivasjonen hos mange spillere. Dere trekker fra Ann sin nuking av Fylle, men denne begynte vel ikke før senere når Nice allerede var i motgang pga. inaktivitet og MK gikk over til ODA. Dere trekker fram WSS som en viktig spiller, men tar jeg ikke veldig feil så ble denne kontoen ganske så overkjørt av Niko på Ainia i øst, før Nice sin motgang kom og WSS fikk flyttet seg til nord.

Men joa, ODA har vært flinke, men dere har ekstremt mange gratispassasjerer som var heldige som var i Power(og de andre merge-stammene) i starten, blant annet Skaret, King Hakon etc.

Jeg ser at dette innlegget var veldig rotete(skyld på min dårlige grammatikke tter ett år med bare engelsk), men håper dere forstår.
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Jeg tror nå de mener at dere har fordelen, fordi dere er ca dobbelt så mange spillere enn ODA. Dere burde normalt sett kjørt over oss..

Greit nok at OIM sitter med flere medlemmer, og "burde" kanskje ha fordelen der, men hjelper ikke når dere sitter med flere profilerte og aktive spillere. Er heller ikke fordelen med medlemmene jeg prøver å få frem heller.

Dvs.. jeg mener vi ikke hadde best beliggenhet, men at vi har kjempet oss til den. Du som misforstår meg litt bare..

Vell, nå er det nok mer at du misforstår det jeg faktisk prøver å få frem her. Jeg sier jo selv at OIM hadde den beste beliggenheten, men mistet den til dere. Det står jeg på, samme som deg, så ser ikke hva som er uklart i øynene dine. Men jeg får prøve å repetere igjen, så du ikke misforstår meningen med innlegget mitt.

Selvfølgelig ser folk kart på ulike måter, og er ikke noe man kan gjøre med det. Men jeg ser overhodet ikke hvordan bunny får det til at OIM fortsatt ligger med fordelen når det kommer til beliggenheten ved stammene. Ville også likt en forklaring på hvorfor han tenker så ulikt som oss. Iallefall er vi enige om en ting, Ann. :mehe:
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Jeg leser hva CR, Bunny, Ann og MD skriver, og dere skriver alle veldig lure ting. Problemet er bare at dere bare ser saken fra ODA sin side. Jeg kan love dere at MD er den eneste spilleren som har skapt frykt i henholdsvis OIM og Nice, beklager å måtte si det. Selvsagt har dere alle vært flinke, men denne saken blir litt som når at vi i Nice mente at alle spillerne var fantastiske, når egentlig Pål var den eneste som overkjørte fienden. ODA hadde ikke eksistert i dag uten MD - mer enn halve stammen sendte jo søknader til Nice uten motgangsperioden deres. Denne motgangsperioden hadde fortsatt om MD ikke hadde snudd det. Som MD sier så var det han som satte på plass en ledelse - uten MD, hvem tatt ansvar og satt opp ledelse da? Hvem hadde vært den synlige lederen? Hvem ville vært den som snudde alt med å overkjøre spillere.
ODA hadde rett og slett ingenting å komme med før MD knuste Fiskars(babgaanosh) og knuste motivasjonen hos mange spillere. Dere trekker fra Ann sin nuking av Fylle, men denne begynte vel ikke før senere når Nice allerede var i motgang pga. inaktivitet og MK gikk over til ODA. Dere trekker fram WSS som en viktig spiller, men tar jeg ikke veldig feil så ble denne kontoen ganske så overkjørt av Niko på Ainia i øst, før Nice sin motgang kom og WSS fikk flyttet seg til nord.

Men joa, ODA har vært flinke, men dere har ekstremt mange gratispassasjerer som var heldige som var i Power(og de andre merge-stammene) i starten, blant annet Skaret, King Hakon etc.

Jeg ser at dette innlegget var veldig rotete(skyld på min dårlige grammatikke tter ett år med bare engelsk), men håper dere forstår.

Nekter fortsatt ikke på at MD har mye å si for ODA. Men vi har fler sentrale. Jeg vil faktisk påstå at Morten som nesten aldri blir nevnt fra deres side har bidratt mer sånn stamme messig. Morten tar grep i ledelsen på strak arm, han sitter kv uten å nøle og brukt masse tid på andre sine kontoer også. Så vil også spytte inn Morten i bildet her.

Ann har motivert meg og flere spillere til å ha motivasjonen oppe ved å aldri gi seg, beundrer den dama. Så det at vi ser bare fra ODA sin side mener jeg er litt feil. Pga har hørt fra samtlige OIM spillere at de frykter fler personligheter i ODA.
MD har hatt veldig mye og si og gjort en fantastisk innsats i NORD delen av ODA. Men vi har da bekjempet flere OIM spillere som ikke er i NORD..

Andreas, vivaldi, bermuda, fyllesamen, Atlas, tarantella, mnm for å nevne noen. Er ikke alle som er nedkjempet, men gått imot ODA's vegg.
Jeg kan nevne en bråta med spillere som har adlet som guder og alltid hold offensiven, på forskjellige fronter. Men skjønner jo at dere beundrer MD så ille, det gjør vi alle <3
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg leser hva CR, Bunny, Ann og MD skriver, og dere skriver alle veldig lure ting. Problemet er bare at dere bare ser saken fra ODA sin side. Jeg kan love dere at MD er den eneste spilleren som har skapt frykt i henholdsvis OIM og Nice, beklager å måtte si det. Selvsagt har dere alle vært flinke, men denne saken blir litt som når at vi i Nice mente at alle spillerne var fantastiske, når egentlig Pål var den eneste som overkjørte fienden. ODA hadde ikke eksistert i dag uten MD - mer enn halve stammen sendte jo søknader til Nice uten motgangsperioden deres. Denne motgangsperioden hadde fortsatt om MD ikke hadde snudd det. Som MD sier så var det han som satte på plass en ledelse - uten MD, hvem tatt ansvar og satt opp ledelse da? Hvem hadde vært den synlige lederen? Hvem ville vært den som snudde alt med å overkjøre spillere.
ODA hadde rett og slett ingenting å komme med før MD knuste Fiskars(babgaanosh) og knuste motivasjonen hos mange spillere. Dere trekker fra Ann sin nuking av Fylle, men denne begynte vel ikke før senere når Nice allerede var i motgang pga. inaktivitet og MK gikk over til ODA. Dere trekker fram WSS som en viktig spiller, men tar jeg ikke veldig feil så ble denne kontoen ganske så overkjørt av Niko på Ainia i øst, før Nice sin motgang kom og WSS fikk flyttet seg til nord.

Men joa, ODA har vært flinke, men dere har ekstremt mange gratispassasjerer som var heldige som var i Power(og de andre merge-stammene) i starten, blant annet Skaret, King Hakon etc.

Jeg ser at dette innlegget var veldig rotete(skyld på min dårlige grammatikke tter ett år med bare engelsk), men håper dere forstår.

Før FylleSamen ble målet, så tok vi også ut Pål Gunnar Mikkelsplass. Min første "fylle-by", ble adlet 26/9. Da hadde jeg allerede angrepet ham 1 mnd`s tid, knust alle smier så og si. Så var egentlig bare å fortsette å knuse og adle, uten at han fikk gjort særlig motstand.
Hvis ikke du synes det er så bra, så deg om det. Taktisk angrep var det nå likevel. Jeg forstår deg dit hen, at du prøver å bagatellisere vår jobb. Du prøver å nøytralisere oss av en eller annen grunn.

Fint du vil framheve MD, som den eneste spilleren som kan noe :). Flott at han blir sett på som en Gud innen TW. He is awesome! Det har jeg alltid synes. Både som person og spiller. Så er det sagt :)

MD kom inn på riktig tidspunkt..og JA.. han reddet oss ut av gjørmehullet. Det har heller ingen nektet for.. men ikke kom og si at det kun er MD som har æren for at vi er der vi er nå. Det blir så totalt feil, og er faktisk meget provoserende, etter den jobben som er lagt ned. For uansett leder, så må spillerne fortsatt være villig til å yte.. Det er fortsatt spillerne som må være villig/motiverte for å gjøre jobben som er gjort. Du må heller ikke tro det er MD alene, som har klart det. Vi er flere av oss som har stått med "pisken", og fått igang spillerne... fått de til å yte.. gang på gang.

Det er også meget uvesentlig når dere ble inaktive og når MK gikk over etc. Det viser jo bare at NOE var feil.. at NOE ikke fungerte som det skulle. Det må dere ta på egen kappe, og ikke oppgi det som en grunn for at vi adler dere ned!
 

DeletedUser

Guest
Min aller største prestasjon på v18, var å få ballen til å begynne å rulle. Da jeg startet (eller bare tok lederstillingen) så stod vi stille. Sakte men sikkert, så dyttet jeg litt i enkelte og nå har vi fått god fart!

Dette er et lagspill der man er avhengig av ekstremt mange faktorer. Vi har vært heldige med en god kjerne som motiverer resten og dytter oss videre.

Muligens dere ofte "ser" meg som spydspissen, fordi jeg elsker litt propaganda :D Har gjort en del feil gjennom tidene, så hadde det ikke vært for resten i ODA, hadde vi aldri klart det! :)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Greit nok at OIM sitter med flere medlemmer, og "burde" kanskje ha fordelen der, men hjelper ikke når dere sitter med flere profilerte og aktive spillere. Er heller ikke fordelen med medlemmene jeg prøver å få frem heller.

Å finne profiliterte spillere, og å få medlemmene sine aktive går på evne. Lederskapet vårt har hatt den evne til å motivere hverandre og stammen i god og stor grad. VI har gjort gode research på det å finne gode nok dualer i de tidene vi har hatt behov, og våre spillere som ikke har gjort jobben har i stor grad gjort gode comeback. Dette går på vår evne til å motivere og engasjere stammens medlemmer. De spillerne OIM har og har hatt har vært gode på mange områder, men har blitt utklassen rett og slett.

Morten sine motivasjonstaler og hans mange netter som kontovakt for de utslitte kontoene våre, magic Dude sine enorme rundskriv og initiativ, Ram77 med godt konstant press som motiverer sine naboer, bodyguard som alltid har vært til stede og vært positiv i avgjørende sammenheng, min jobb som leder i sør-vest og så videre. Det avhenger av hvordan stammens moral er, noe vi har måtte ha jobbet veldig mye med i ODA da vi var nede.
 
Topp