OIM - Crash and burn?

DeletedUser

Guest
Koser meg med denne samtalen. Kan se for meg Roger også like dette :D

giphy-facebook_s.jpg
 

DeletedUser

Guest
Tror nok det er du som er i konflikt med deg selv. Stor forskjell på "DU" og stamme. ^

Jeg kunne joinet ODA eller Viking, men OIM nektet begge. 10x jeg skriver det.

[30. august 2014 19:29] Ole Chr/MD: ønsker at du får lederne i OIM til å sende meg en PM om at det er greit.

[2. september 2014 00:32] Ketill: for min del er det greit, men det er flere ting som står på spill
-> Viking leder

Les innlegget mitt igjen du.

vel.. alle med noe oppi knollen hadde forstått det o.o

Nå sitter jeg vel ikke 1 time for å spikre sammen en tekst med flott grammatikk heller da..

Men jeg kan jo velge å ta den "fornærmelsen din" Grammatikk har aldri vært min stærke side. Men i det minste så har jeg flere andre stærke sider ;-) det samme kan IKKE sies om deg :)

Roger ventet ikke på en unnskyldning for å gå over til ODA. Sikkert bare du og den baviangjengen din som er litt salty over at Roger ikke ble i OIM etter flere tvilsomme avgjørelser.

Kan også slenge inn at OIM prøvde å bestikke Roger i form av penger. Noe som også er et regelbrudd.. Har vi noe uoppklart da White? eller har du mest lyst til å trekke deg tilbake til hiet ditt, og lete i flere tiår etter din stærke side, om den finnes da ;-)


Så det du vil fram til et at jeg er en bavian med ingenting oppi knollen min, samt. at jeg har ingen sterke sider? Er det noe mer personangrep du ønsker å spy ut? Jeg hadde satt pris på om du konne holdt deg til tema.

Selv om du tydeligvis ikke klarer å begrunne dine kommentarer, så kan jeg iallefall prøve å argumentere for min påstand. Roger uttalte noen dager før at han kom til å kjøre solo i OIM og nektet å samarbeide med folk, dermed tviler jeg på at det en tilfeldighet at han noen dager senere gikk over til ODA. Dette pisset med at han syntes det var dårlig at OIM sank ned på ODA sitt nivå er like lite verdt som Macklemore sine innlegg.

Forøvrig, at noen tydeligvis prøvde å bestikke Roger i form av penger er vel så off topic du kan komme i denne diskusjonen.

Prøv igjen Stian, jeg har troen på deg.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du kan vel tolke det som personangrep. Men sannheten er vel at jeg har unngått det ved bruk av andre ord. Og ikke gått direkte etter en enkelt spiller. Men kjørt det mer generelt.

Roger hadde varslet fra om at ikke ville ha noe mere rekruttering eller å synke på ODA sitt nivå etter flere tvilsomme avgjørelser fra OIM. At OIM ledelsen velger å gjøre det samme på nytt, er jo deres problem. Roger sa i fra før det skjedde. Overgangen til ODA var 100 % min avgjørelse. At du i det heletatt skal prøve å påstå annet er tull. Du var ikke engang involvert. Jeg vet hva som foregikk. Når sant skal sies var allerede kontoen min til innadling etter at jeg selv ga meg etter lignende hendelser. MD tok skikkelig tak etter det å det var hovedgrunnen til at jeg igjen valgte ODA. ODA tok tak. OIM fortsatte i samme gjørma. Derfor dere er i den posisjonen i dag.

Jaja noen lærer aldri;) du fortsetter der du alltid slipper. Kommenterer ting/tråder du ikke har peiling på hva gjelder. Å bare håper at noen ikke vet mere enn deg selv. Selv om 95% er tull og tøys ;-)

jaja. Går tilbake til min twfrie hverdag snart 2 måneder uten tw nå bye bye
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Yeah ;-) Roger liker bare ikke å kommentere selv :p

Næ hvorfor gidde å ta en diskusjon med en spiller som allt har bestemt seg for hva som er sannheten å tror han vet hva som skjedde i bakrommet. :mehe:


Ikke jeg som poengtrer at det var et byttet, men det var først etter at Dilligas kom inn at Roger stakk.
Og du kom sikkert inn for å bli brukt for en unnskyldning så ikke Roger fikk skylda.

Det at stian skulle in på kontoen var noe du viste flere uker i forveien da det var en i oim ledelsen som ikke kunnne holde brødsaksa lukket.
 

DeletedUser

Guest
Du kan vel tolke det som personangrep. Men sannheten er vel at jeg har unngått det ved bruk av andre ord. Og ikke gått direkte etter en enkelt spiller. Men kjørt det mer generelt.

Roger hadde varslet fra om at ikke ville ha noe mere rekruttering eller å synke på ODA sitt nivå etter flere tvilsomme avgjørelser fra OIM. At OIM ledelsen velger å gjøre det samme på nytt, er jo deres problem. Roger sa i fra før det skjedde. Overgangen til ODA var 100 % min avgjørelse. At du i det heletatt skal prøve å påstå annet er tull. Du var ikke engang involvert. Jeg vet hva som foregikk. Når sant skal sies var allerede kontoen min til innadling etter at jeg selv ga meg etter lignende hendelser. MD tok skikkelig tak etter det å det var hovedgrunnen til at jeg igjen valgte ODA. ODA tok tak. OIM fortsatte i samme gjørma. Derfor dere er i den posisjonen i dag.

Jaja noen lærer aldri;) du fortsetter der du alltid slipper. Kommenterer ting/tråder du ikke har peiling på hva gjelder. Å bare håper at noen ikke vet mere enn deg selv. Selv om 95% er tull og tøys ;-)

jaja. Går tilbake til min twfrie hverdag snart 2 måneder uten tw nå bye bye

Lol, alright, så personangrep er ok så lenge det er mot flere personer enn bare en? Forstår jeg deg korrekt?

Jeg finner det ekstremt interessant hvordan du påstår å vite så mye, selv om du ikke var medlem i OIM. Uansett, dette blir bare ord mot ord, så jeg finner det nytteløst å diskutere. Dog så er jeg sikker på at det har vært en større plan bak det hele. men det vil bli umulig å kunne finne ut med sikkerhet.

Koselig at du skal ha twfri sommer :) Kos i deg sola uten tw - det vet jeg iallefall at jeg skal gjøre.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jepp. Du får kose deg i sola du også. Ha en fin sommer. Når den måtte komme:) bare grått i Tr.heim dessverre
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Arbeidsledigheten har i det siste økt mest i blant annet Rogaland, så Harald får nok god tid til å være ute i det pene været (yes)
 

DeletedUser

Guest
PRO tip til OIM.

KICK ALLE de innaktive. Innadle de. Så får dere fjernet de som ikke bryr seg lenger og kan fokusere på de som fortsatt har et snev av ære igjen.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Får vel gratulere ODA med en nesten sikker seier, synd at stammen klarte knuse, mose og ødelegge både TW og min lyst til å være en del av det norske TW samfunnet så mye som det gjorde. Men jaja, livet er surt.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Får vel gratulere ODA med en nesten sikker seier, synd at stammen klarte knuse, mose og ødelegge både TW og min lyst til å være en del av det norske TW samfunnet så mye som det gjorde. Men jaja, livet er surt.

1, Slutt og syt og mann deg opp og spill igjen, og gi ODA en fight, om det er det du vil, men ikke kom her og grin på forum at de ødela lysten din til TW, for det er faktisk din egen feil at du gir opp så forbanna lett.

Og om du syns de ødela lysten din etc, så ikke skriv på daglig på forumet, for INGEN bryr seg. gjeezes
 
Topp