OIM går til krig

DeletedUser

Guest
En tid nå har vi bedt våre medlemmer om å være forberedt på en mulig stor krig. I dag har dagen kommet da OIM vil erklære sitt krigsmål.

Order of the Illuminates, OIM er en stamme med få allierte, dette på grunn av at vårt syn på allianser er at dette er en seriøs og alvorlig forpliktelse. Videre så har vi noen IAP`s her og der og dette er heller ikke noe vi tar useriøst.

Nå er det slik at hovedbasen til OIM i v2 har blitt ganske så muret inne og mulighetene til ekspansjon begrenser seg mer og mer. Slik vi ser det er det ikke så mange mål å velge mellom og etter lange og intense samtaler den siste tiden har ledelsen i OIM besluttet at vi går til krig mot stammen LAW.

Bakgrunn for krigen er som sagt at OIM er låst fast mellom allierte og alliertes allierte, og mulighetene for ekspansjon er små. Uten å erklære krig mot enten Elite (i sør og øst), domini (i nord) eller LAW (i vest) har vi ikke store mulighetene for å vokse oss større. Bakrgunnen for valg av krigsmål er mer en krig om territorium enn en krig om vonde tanker og følelser ovenfor LAW.

Det diplomatiske forholdet til LAW er at vi har en IAP. Slik vi ser det så kan ikke en IAP brytes med ett angrep men gjennom erklæring om opphevelse av IAP med påfølgende tidsfrist for start av krig. Med dette skriv så opphever vi IAP`en med stammen LAW. Og en krig vil startet Mandag 23.03.09 kl. 19:00.

[ally]LAW[/ally] er en stamme på noenlunde lik størrelse som oss poengmessig. De har noen flere spillere enn oss, samtidig som det poengmessige snittet pr. spiller er lavere for LAW sin del. Vi tror ikke LAW vil være en lett match, dette er en krig vi må jobbe for å vinne. Men OIM er klare for å jobbe og ikke minst klare for å vinne.

Håper alle har i tankene som Douglas MacArthur sier:
"I krig finnes det ingen erstatning for seier".


På vegne av ledelsen i OIM,
Kriswin
 

DeletedUser

Guest
Endelig litt action i V2:)

Elite..Vær så snill å ikke bland dere inn, da blir det ikke moro;)


Lykke til begge parter!
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Joho, endelig...

Tror dette kan bli en veldig jevn å god krig:)

Måtte den beste vinne
 

DeletedUser

Guest
Battle of Elites bitches!

Who will win?
The ROFL-ones, or the LOL-ones?

Spenande :D
 

DeletedUser

Guest
Endelig litt action, men synd dere ikke har så mye i k46 og k36, så håper dere viser dere erfarene der, for jeg vil ha litt ACTION :D:D:D:D:D:D

lykke til dere, tenker det blir en gjevn krig, men står nok bare på sidelinjen å heier jeg :/ bedre en ingenting :p
 

DeletedUser

Guest
Yo! Tenkte jeg skulle informere om at Elite allerede har gjort det klart at vi står utenfor krigen mellom våre alierte. Vi ønsker ikke å tvinges inn i en posisjon hvor vi må velge mellom dem og ende opp med å backstabbe en aliert.

Uansett: Dere får begge ha lyke til. :)
 

DeletedUser

Guest
Da vil LAW få litt problemer.
La dette bli den første jevne krigen på v2 på lenge!
 

DeletedUser

Guest
Om Elite f.eks hadde gått på LAW sin side, så ville ikke dette vært å backstabbe OIM, med tanke på at OIM startet krigen^^ Da er det jo mer OIM som backstabber Elite? Jeg tror jeg heier på OIM siden LAW er farlig nær meg, men rett skal være rett.
 

DeletedUser

Guest
Jeg bor i k43 LAW sin base :S
Har OIM og LAW folk på alle kanter ! :D
 

DeletedUser

Guest
Jepp :p
de kan jo bare komme ! :cool:
PS: Jeg bare tulla OIM og LAW.. Ikke ta meg ! :eek:
 

DeletedUser

Guest
o.0 rome, og OIM, så mye å bekymre seg for!
Rome er såå sterke.
Jeg respekterer oim, men ikke rome
 

DeletedUser

Guest
pass på hva du sier ;) plutselig har du adelstog på deg klem oss :p

neida, LAW og OIM får da dele selvom dem er i krig ^^
 
Topp