Olaf, du må vakne, indianarane kjem!

DeletedUser

Guest
Indianarane Kjem (I kjem). Merk dykk namnet, for når de fyrst møtar på indianarane er det for seint.

No skal vi ikkje lenger stå og sjå på at v4 blir overtatt av bøllane.
2n9xa35.jpg


Vi sender eit bodskap om at tida er inne for forandring!
w7e7gh.jpg


V4 skal ikkje lenger vere ein plass for panty-napping eller liknande ting, som ikkje høyrar heime i eit middelaldersk krigsspel. Indianarane Kjem, og vi skal vise dykker kvifor nynorsk spelar ein mykje større rolle i stammekrigane enn panty-napping, og korleis nynorsk kombinert med eldgamle indianarknep, kan spele ein heilt avgjerande rolle når det kjem til å ta over heile kartet.

Eg gjentek:
Olaf, du må vakne, indianarane kjem!
 

DeletedUser

Guest
Gikk dritt for meg ihvertfall hehe... Satt meg tilbake ett døgn eller tre :p
 

DeletedUser

Guest
Nynorsk <3!

Er dette en krigsærklering?:p
Lykke til hvertfall!
 

DeletedUser

Guest
Det var egentlig en krigserklæring mot hele v4 ;)

men det kom et tilbud fra en dugandes stamme om å merge, så det kunne ikke indianerane takke nei til ;)
 

DeletedUser

Guest
Som de fleste nå sikkert har forstått så har Indianarane klart å karre seg over til Outlaw. Mye grunnet lite utviklede tropper. Bare for å ta et eksempel så har vi her bilde av en "speider", om man kan kalle ham det da!?
scoutingeagle.jpg

Som man ser er det ikke en opplagt speider det her og derfor har han problemer med å hente informasjon.

Og for å korte ned dette innlegget så poster jeg hovedårsaken til at Indianarane aldri kom i form av et enkelt bilde! For som de sier; "et bilde sier mer enn tusen ord!"
tpnkjem.jpg


The Main Panty Napper
*Arnold Layne*
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Indianerne var jo "fredløse" de også når alt kom til alt :)

Vel, uansett har vi nå fått "urbefolkning" til vårt syndikat, en "nynorsk" som de sier i radioreklamen, så det er ingen spøk for oss andre "siviliserte" (bokmålsormer) :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg skriver ikke nynorsk nå lenger da. Det sluttet jeg med da jeg oppløste stammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg ble så redd at jeg måtte besøke mora mi. Her ser dere en samtale mellom oss:

Fenris: Hikst. Mamma. Jeg er redd. Indianerne kommer.
Mor Fenris: Såså gutten min. Indianerne er elendige krigere. De fleste tror på fred og harmoni, og vil ikke krige. Jaktteknikkene deres er elendige og de egner seg best som bærplukkere.
Fenris: Yay. Nå ble jeg glad. Nå pantynapper jeg dem. :D

Nok tull og pantynapping nå. Indianere er seriøst ikke krigere. De var jegere (ikke så veldig flinke jegere) og bærplukkere. De fleste trodde at verden og naturen var i harmoni og balanse. Et unntak er Aztecerne som kriget mot mange indianerstammer og ofret fiendene sine og brukte dem som slaver. Indianere er ikke noe å bry seg så veldig om. selv foretrekker jeg ekte krigere som samuraier, vikinger, riddere, gladiatorer, legionærer og diverse. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nok en oppmerksomhets erklæring fra en middelmådig stamme med et lite oppfinnsomt og barnslig navn... var dømt til å mislykkes...

128731440948058001.png
 

DeletedUser

Guest
Er du seriøs? For det var ikke jeg ...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Unnskyld meg, men sa**n så dere skal sitere...
Nesten så det grenser til spam. :p
 
Topp