OMA in the houze!!

Paxona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
JA, da har det seg slik at jeg, som dere alle sikkert kjenner fra før, har laget en stamme..

OMA!!

Altså One man army, denne stammen er bare for meg, og meg alene, jeg kommer til å vinne denne verdnen, til slutt.

Som dere sikkert vet, så er ikke veien til suksess bare fryd og gammen, jeg trenger allierte, hvem som helst kan bli allierte med meg. Jeg kommer til å gå 100% def og adle gråbyer, gleder meg til å spille med dere. Hvis du vil bli med i denne stammen, så får du ikke lov til det, du får lage en egen stamme å heller spørre om vi kan bli allierte.

Håper denne introduksjonen var bra og dere har fått ett godt inntrykk av meg!

(PS: Vil helst ha så mange venner som mulig slik at veien til suksess blir så lett som mulig"

Paxona, out.
 

Paxona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hvis ikke du vet hvem jeg er så har du ikke spilt dette spillet lenge nok, isåfall har du menget deg med taperne. Ikke prøv å vær eplekjekk mot meg.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Så at jeg ikke nødvendigvis kjenner til hver eneste spiller på .no gjør meg til en taper?
Holder nok flere rekorder enn det du gjør på angrepsfronten, mister.
 

Paxona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Så at jeg ikke nødvendigvis kjenner til hver eneste spiller på .no gjør meg til en taper?
Holder nok flere rekorder enn det du gjør på angrepsfronten, mister.

Ja, det er du.

Jeg vet ikke hvem du er, mister. Og om du gjør det så kunne det ikke brydd meg mindre, du har nok spilt mot noobs. Møt meg på classic du så skal vi se hvem som eier hvem.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hvis ikke du vet hvem jeg er så har du ikke spilt dette spillet lenge nok, isåfall har du menget deg med taperne. Ikke prøv å vær eplekjekk mot meg.

Hohoho. Snakk om epplekjekk :rolleyes: Tror nok at Tom slår deg der ;)
 

Paxona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Håper dere skjønner jeg tuller, er en useriøs tråd dette her :p

Går nok også under ett fakenick, er bare blitt brukt en gang før.. Tom du var jo med i Doktorene på v4, hvis du blar litt opp i historiebøkene så ser du at du har spilt litt med meg før :rolleyes:
 
Topp