Omkamp i 32-delsfinalen! X O C O X - MadWorld

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Omkamp i 32-delsfinalen;

X O C O X - MadWorld

Gjerne skriv begrunnelse for hvorfor dere velger slik dere velger.

Du stemmer ved å markere spiller du vil skal finne i Fet skrift, lik dette;

Norge vs Sverige


Omkampen avsluttes 17.september kl 23.00
 

DeletedUser

Guest
X O C O X - MadWorld xoxo hadde simpelten ikke klart og komme gjennom forsvarspillerne på mw kontoen.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
X O C O X - MadWorld
Fordi jeg lovet Andreas å stemme på han i omkampen :)
 
Sist redigert:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
X O C O X - MadWorld - Jeg velger å tro at Trym er bedre, fordi jeg har spilt litt med han før, og da var han veldig aktiv på sitt beste. MadWorld vet jeg ikke så altfor mye om, bortsett fra at kontoen hans er 90 % deff, og da kan det bli vanskelig å ta byer sett i en 1v1 situasjon. Samtidig er kanskje MW en litt bedre lagspiller, mens Trym er den beste enkeltspilleren :)
 

DeletedUser

Guest
60-70% deff. Er grenser for hvor defansive vi går :p

100% deff er jo best da (støttes)
-------------------------------------------

X O C O X- MadWorld-Velger å gå for X O her, Madworld er helt klart den beste teamplayeren, men i en 1v1 så hadde dere nok tapt. :S
 

DeletedUser

Guest
X O C O X - MadWorld - Jeg kjenner egentlig ikke så godt til spillerne, men fordi MadWorld har overbevist mest her på V19 så er det den kontoen som får min stemme. Helt klart at begge kontoene er sterke, men MadWorld har satset mest på V19 av disse to.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
X O C O X - MadWorld

MadWorld har virkelig gjort en god opptreden her på v19, spesielt tidlig i krigen mot AN. X O C O X kontoen har ikke imponert langt på nær like godt, og ble nærmest litt eid av Kims. Hvorvidt om de kommer til å gjøre det bedre i fremtiden kan jeg ikke ta med i vurderingen her.
Ut i fra prestasjonene som er gjort frem til nå, så hadde MW vunnet en 1v1 scenario.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
X O C O X - MadWorld - I bunn og grunn så har Madworld gjort det best på v19 so far. Har vært med å påvirke verdenen også en del. Derfor går stemmen til dem denne gangen. X O C O X tror jeg kunne tatt dem spillermessig, men det er da min mening :)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
X O C O X - MadWorld
Jeg må nå begrunne av prestasjoner på V19, og ikke tenke tilbake på hva, hvis, hvor.
Gutta på MadWorld har prestert bedre her og det tror jeg X O C O X også ser og skjønner. Det at Trym og gjengen hans nærmest ble eid av Kims hjelper ikke.
Uansett. Dette ville vært en MEGET hard kamp, men på grunn av prestasjoner her på V19, ville MW gått seirende ut til slutt.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
X O C O X - MadWorld. En mot en hjelper en turtlekonto veldig lite. Det er bare et spørsmål om tid før den offensive kontoen bryter gjennom.
 

DeletedUser

Guest
X O C O X - MadWorld

Stemmer likt som i orginalen. Fortsatt jevnt :)
 
Topp