One hit KO - Ikke fult så pensjonert TW-pr0

DeletedUser

Guest
- Hva er din TW-historie?

Tribalwars.net
W1: Juggernaut, rank 1 900k + poeng, til jeg sluttet.
W2: Juggernaut, rank 1 1,9k poeng, til jeg sluttet.
W4: Husker ikke alt i detaljer, men spilte under nicket Krono5 og var i en stamme med 32 medlemmer som var ranket som nr. 1. Vi ble sveket av våre alierte i MCD, og vi sluttet etter litt pga uærligheten deres.
W8: Krono5, Rank 1 50k poeng, reiste på ferie og kom tilbake til en bannet konto. Sluttet da.
W13: Super awsome player, rank 15, spilte her fordi det var første verden med bonus innstillinger.

TW.no
V1: Mark of Chaos, Rank 1, joinet core tre ganger! Ikke min type stamme i det hele tatt, så joinet Svea, men de svek meg så jeg endte opp med å slutte.
V2: One Hit KO, rank1, spilte i ERROR. Startet v2 fordi flere av vennene mine spilte her, for eksempel Two Hit KO og Doinky. De mente jeg måtte bevise at jeg fremdeles kunne spille, så jeg kunne ikke motstå fristelsen. Hadde egentlig planer om å slutte fra dag 1, det kan nok grimlock og waylander bekrefte, men hvis du spør noen i Elite (som vi ikke akkurat var bestevenner med) sier de at jeg sluttet fordi jeg fikk alle mine offansive styrker drept i angrep på fakenickern.

Jeg kom tilbake til v2 igjen, som One Hit KO, og spiller nå på rimmen og har joinet Elite. Ganske sjokkerende for dem som var med i begynelsen og så hvordan jeg rakket ned på dem på forumet her, I know. Dette førte til at jeg tok over en konto på v1 også, og spiller der i BOL under nicket Igstar. Har brukt kontoen til å irritere TMR, og synes egentlig det er ganske artig, gjør ikke du, kempy? Skal ta meg sammen fremover, så du faktisk møter litt motstand. ;)

- Hvor mye tid bruker du på TW om dagen, og hvorfor?
Vel, jeg spiller av ulike grunner og antallet timer jeg bruker avhenger selvfølgelig mye av omstendighetene. Når jeg har mye fritid, som på v2, brukte jeg ofte stortsett hele dagen på å spille (trist, I know). Jeg pleier å bruke mye tid på nettene til å spille, og får gjerne andre til å passe kontoen på dagtid slik at jeg faktisk kan ha et liv.

- Hva er din spill-strategi?
Vanligvis pleier jeg bare å teste andre spillere sine stragier for å se hvordan det fungerer. For eksempel Lett-kavaleri start, eller Tungt kavaleri taktikken, men jeg har faktisk ikke utviklet en egen spillestill, jeg utvikler meg mens jeg spiller.

- Hvorfor tror du at du har vært rank 1 så mange ganger?
Det har seg slik at jeg spiller ikke for å bli rank 1 lengre, jeg spiller for å ha det morsomt med venner og å treffe nye venner med en felles interesse for spillet. Jeg har bare gått inn for å bli rank 1 to ganger, og det var på .net fordi folk ikke trodde jeg kunne klare det. På .no spiller jeg bare for å prate med mine ”norske venner.” Det er å spille for å ha det artig med andre mennesker som fungerer best, tar man spillet for seriøst blir det ikke gøy i lengden.

- Hva satser du på, offansive eller deffansive styrker?
Jeg liker min ODA veldig godt, så jeg bygger nok mest offansive styrker. I starten av V2 hadde jeg for eksempel bare 1 deffansiv landsby!

- Utifra din erfaring, hvordan synes du en stamme bør organiseres?
Jeg ville aldri hatt mer enn èn hertug i stammen, og det bør være grunnleggeren. Jeg ser ikke noe poeng i at noen andre skal ha de rettighetene. Jeg ville heller ikke hatt mer enn tre baroner, ting blir gjerne veldig kompliserte hvis det er flere. Jeg ville heller aldri hatt noen form for søster/broder stammer. Da blir det mye ekstra jobb hvis det skal fungere!

- Hva er din mening om nobling av forlatte landsbyer?
Personlig liker jeg ikke spillere som nobler gråbyer etter de har fått rundt fem landsbyer. Det er rett og slett fordi det krever jo mer skills å noble en spiller, i alle fall hvis spilleren er aktiv. De eneste gangene jeg nobler gråbyer er hvis fienden tar en gråby, eller noen tar en i mitt cluster, da tar jeg den tilbake. Må også si at jeg foretrekker å knuse gråbyenes bygninger, med unntak av resursproduksjon og varehus, slik at ingen har interesse av å ta dem, og jeg heller kan farme den for evig tid.

- Hva tenkte du om BOL/Core dramaet?
Vel, det var trist å se spillerne gå, spesielt kathy og anto. Jeg trodde jo at vi kom godt over enns helt frem til de forsvant. Og jeg så jo faktisk core forumet for ikke lenge siden, og var ikke glad når jeg leste postene de hadde laget om BOL. Ja, Core, jeg så dem. :eek:

Så jeg har en sang til Core og BOL ^_^

- Kan du navngi noen av de spillerne du mener har utmerket seg mest på .no, og fortelle hva du mener om dem?
Den beste spilleren jeg har sett på .no er nok positron som spilte på V2 samtidig som meg. Han spilte ganske likt som meg og vi knivet lenge om første plassen. Det gjorde spillet ganske interessant for meg, så ja, han er nok den beste

Poke Me, outstanding! Han kan angripe, han kan forsvare, han vet hvordan man starter en server… Trenger man egentlig mer for å bli omtalt som en god spiller? Bare så det er sagt, han er langt mer enn bare en ”god spiller.” Han er outstanding!

Glitter, jeg har sett flere poster om at glitter er god fordi hun er flink leder. Vel, jeg har sett henne spille en stund nå, og jeg kan si hun har noen skjulte taltenter som ikke bare går på gode leder-egenskaper. Hun bruker god tid når hun arbeider og resultatet er veldig bra. Sorry poke, men jeg må nok si hun er din league.

Kemp23, vi har det jo litt artig, ikke sant kompis? Jeg tuller nok like mye med ham som han tuller med meg, men seriøst, han fikk ikke sin OD fra ingensteder. Så gratulerer, thumbs up fra meg.

Brann2006, seriøst, mange rakker ned på deg, brann, og jeg er en av dem som gjør det, men OMG! Du er jo fremdeles her, ikke sant? Du gjør åpenbart noe riktig, så vi kan vel egentlig ikke rakke ned på deg lengre. :( Du er en flink spiller, og er jo fremdeles ikke rimmet på W1.net. Fortell oss hemmeligheten din? :D

Hansemann, jeg satt Grim en eller to ganger mens TMR angrep ham, og når jeg så på de innkommende så jeg noe seriøst bra timing fra deg. Jeg var virkelig imponert og klarte ikke stoppe å kommentere dine skills. Jeg var sjokkert! :)

- Har du noe du ønsker å legge til?
Jeg vil vel egentlig bare kommentere at det noen ganger kan være skremmende dårlig stemning på forumet her, og ja, jeg går i fellen å hiver meg med gang på gang. Har vært nærme med å slutte pga dette flere ganger, spesielt når jeg så hvordan enkelte oppførste seg mot jannas666 til tider. Det var bare trist å se på. Men jeg har lagt det bak meg nå, og nå vil jeg se blod. BLOD sier jeg ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
- Har du noe du ønsker å legge til?
Jeg vil vel egentlig bare kommentere at det noen ganger kan være skremmende dårlig stemning på forumet her, og ja, jeg går i fellen å hiver meg med gang på gang. Har vært nærme med å slutte pga dette flere ganger, spesielt når jeg så hvordan enkelte oppførste seg mot jannas666 til tider. Det var bare trist å se på. Men jeg har lagt det bak meg nå, og nå vil jeg se blod. BLOD sier jeg ;)

Er vel en god grunn til hvorfor folk rakker ned på ham. Btw så er det ganske tydelig at han synes det er gøy å oppføre seg slik som han gjør, for han forsetter jo bare å dure ivei som en duracellkanin.
 

DeletedUser

Guest
1. Du ble invitert til Core tre ganger, tror aldri du ble med.
2. Ja, du planla å slutte på V2 etter hvert.
3. Ahahahahahahahahahahahahahahahahaaa!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Fantastisk Glitter :)

Luke :l U forgot to say somthing about me :l
 

DeletedUser

Guest
Nice interview, you forgot to mention that the tribe you were in on v2 was ERROR though:p
 

DeletedUser

Guest
Er vel en god grunn til hvorfor folk rakker ned på ham. Btw så er det ganske tydelig at han synes det er gøy å oppføre seg slik som han gjør, for han forsetter jo bare å dure ivei som en duracellkanin.

Not sure if you noticed but, hmm, I post, it gets quotes with some lame stuff, so I post just as lame, so you think I should not lower myself to their level? Okay. ;)


1. Du ble invitert til Core tre ganger, tror aldri du ble med.
2. Ja, du planla å slutte på V2 etter hvert.
3. Ahahahahahahahahahahahahahahahahaaa!!!!!

Sorry, I just could not keep myself away from Svea, the backstabbing Swedish crew, the same Swedish players I teached how to play. :S
I did joined, a few times, though left within about four seconds each time? :p
Hope you loved the song Grimmy! :D



Fantastisk Glitter :)

Luke :l U forgot to say somthing about me :l

Sowwwwwy. :( I also did not mention Xano :(



Nice interview, you forgot to mention that the tribe you were in on v2 was ERROR though:p

Hey, we all know ERROR owned... Well, sure I did most of the work and all... But it was a team effort, right?



Oh, my bad. He did mention it, i just forgot to put it in after his nick there :p

Oh, we all know why little miss Glitter, cause you hated us, I know I know I know! And you even hated me. :eek:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
- Kan du navngi noen av de spillerne du mener har utmerket seg mest på .no, og fortelle hva du mener om dem?
Den beste spilleren jeg har sett på .no er nok positron som spilte på V2 samtidig som meg. Han spilte ganske likt som meg og vi knivet lenge om første plassen. Det gjorde spillet ganske interessant for meg, så ja, han er nok den beste

Han er god ja. :-D

Poke Me, outstanding! Han kan angripe, han kan forsvare, han vet hvordan man starter en server… Trenger man egentlig mer for å bli omtalt som en god spiller? Bare så det er sagt, han er langt mer enn bare en ”god spiller.” Han er outstanding!

Yes, he is :-D

Brann2006, seriøst, mange rakker ned på deg, brann, og jeg er en av dem som gjør det, men OMG! Du er jo fremdeles her, ikke sant? Du gjør åpenbart noe riktig, så vi kan vel egentlig ikke rakke ned på deg lengre. :-( Du er en flink spiller, og er jo fremdeles ikke rimmet på W1.net. Fortell oss hemmeligheten din? :-D

Skal dere slutte å rakke ned på meg nå :-(
Det som var så morsomt :-D
Min hemmelighet? hmmm. Sove? (som i zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz)

Bra intervjue bene ;-)
 
Reaksjonspoeng
1
Jeg hadde tenkt til å skrive noe her, men jeg kommer ikke på noe.

Bra intervju, glitter! Jeg har tydeligvis gått glipp av noe, jeg har aldri sett jannas666 eller noen prate om ham :S
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Hey im named \o/ Thank u.


And..My question is. How many words like *fu**ing* and *bast..d* and the likes did Glitter actuelly leave out on the translation? :D
 

DeletedUser

Guest

Poke Me, outstanding! Han kan angripe, han kan forsvare, han vet hvordan man starter en server… Trenger man egentlig mer for å bli omtalt som en god spiller? Bare så det er sagt, han er langt mer enn bare en ”god spiller.” Han er outstanding!

[bThank you my friend, i am not that good. But i am happy to hear that from one of the best players in tribalwars history.[/b]

Glitter, jeg har sett flere poster om at glitter er god fordi hun er flink leder. Vel, jeg har sett henne spille en stund nå, og jeg kan si hun har noen skjulte taltenter som ikke bare går på gode leder-egenskaper. Hun bruker god tid når hun arbeider og resultatet er veldig bra. Sorry poke, men jeg må nok si hun er din league.

i have to admit it, she is probally better then me. She got stamina and control like very few people have. I doubt that i can say the same.


Brann2006, seriøst, mange rakker ned på deg, brann, og jeg er en av dem som gjør det, men OMG! Du er jo fremdeles her, ikke sant? Du gjør åpenbart noe riktig, så vi kan vel egentlig ikke rakke ned på deg lengre. :( Du er en flink spiller, og er jo fremdeles ikke rimmet på W1.net. Fortell oss hemmeligheten din? :D

Cant agree more, he is getting better and better. thats the dangerous part. i am glad i am on his side.


btw, nice interview:)
 
Topp