Duplikat Onlinestatus

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Mulig det her er tatt opp før, men prøver meg. Hadde vært fint med en funksjon når man logget inn på verden om man kunne se om noen allerde er inne på den.

Si dualen din er inne å spiller. Du prøver å logge inn så står det at "Brukeren er online" eller noe sånt. Dette hadde vært et veldig fint tillegg i spillet og gjort det enklere å spille flere på en konto.
 

DeletedUser

Guest
Eventuelt snakke med dual på skype/msn/facebook/sms for å finne ut om noen er på.

Men utenom det så støtter jeg det også!:)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Eventuelt snakke med dual på skype/msn/facebook/sms for å finne ut om noen er på.

Men utenom det så støtter jeg det også!:)

Dualen min hadde ikke skype, msn, facebook og ikke hadde vi hverandres tlf nr. Gjør ting avansert.

Støttes!! :)
 

DeletedUser

Guest
Dualen min hadde ikke skype, msn, facebook og ikke hadde vi hverandres tlf nr. Gjør ting avansert.

Støttes!! :)

Da burde Gard virkelig få seg en av delene! Jeg har han ihvertfall på skype.. :O(giggle)
 

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Støtter denne saken! Har ikke noe dual for øyeblikket men jeg var dual på Verden 11. Det ble rot når ingen av oss viste når den ene var på så det ble mye rot og mye avbrytelser når en av oss jobbet på kontoen... Så jeg støtter denne saken!

Godt forslag jonnernxd :)
 
Topp