Opera vs. Resten

Opera vs. Resten

  • Opera

    Stemmer: 62 80,5%
  • Mozilla, IE, Google Chrome etc

    Stemmer: 15 19,5%

  • Totalt antall stemmer
    77

DeletedUser

Guest
Opera, untatt når jeg må kjøre massrec, da Må jeg bytte til Chrome.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
er dette fordi det går tregt å masserekruttere?

Om du lager tropper i 80+ byer med den nyeste opera'en (kjører du en eldre versjon av Opera så får man ikke dette problemet) så kan man like greitt gå og lage til en kaffekopp mens man venter :p
 

DeletedUser

Guest
Æ nekte av prinsipp å vær med på en slik avstemning, hvor IE og Firefox bli satt i samma bås som Chrome. Det e rett og slett ett hån mot denj menneskerettslige og internettmessige sivilasjon, nå som æ personlig tar sterk avstand ifra! Om mot formodning en slik avstemning ska holdes, ber æ mæ frabedt fra å ha slike såkalte "lettvinte" og diskriminerede svaralternativ i fremtida!

Pollstarter har tydeligvis misforstått alt av nåtidas teknologiske og miljøvennlige fremmars ved World Wide Web. Når man i tillegg velge konsekvent og utelate Apple sin vedvarende og meget dyktige nettleser, virke det som Mr. Fifa prøve å splitte ett, i mangel av bedre ordforråd, samla internettcommunity leda av enehersker Steve Jobs. Slike absurde tilstanda vil æ ha vækk ifra forumet omgående, slik at vi igjen kanj gjenskap ro og orden i vårt system.

Sammenlikne IE og Chrome... I spit in you're face!! PFFFT! You got ze hole in you're ze face, Master Fifur!
 

DeletedUser

Guest
Om du lager tropper i 80+ byer med den nyeste opera'en (kjører du en eldre versjon av Opera så får man ikke dette problemet) så kan man like greitt gå og lage til en kaffekopp mens man venter :p

mhm... bruker bare 11.01 jeg ;)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Skulle ønske FF hadde alle de nyttige funksjonene som opera har, da hadde jeg aldri brukt opera.
 

DeletedUser

Guest
20 år fra nå har de nok utviklet en FFS (Firefox Super) som har alle funksjonene til Opera. Det er den nyeste versjonen av Firefox, ved siden av FFF (Firefox Fast) FML (Firefox Med Lyskastere) og FTW (Firefox for Tribal Wars) som OGSÅ inneholder alle funksjonene til Opera :)
 

DeletedUser

Guest
Dersom du leser øverst i den artikkelen ser du at undersøkelsen den var basert på var en bløff :) Dessuten betyr det ikke at de som bruker Opera, er smarte, men at folk med høy IQ har høy sannsynlighet for å velge Opera :p

Huff da... Jeg som hadde høye forhåpninger for meg selv nå siden jeg bruker opera...
 
Topp