Oppdatert kart for Verden 4

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, jeg har ikke noe behov for det, nei.
Ser jo selv hva som er fakta av hva du skriver, og at folk tror på resten er vel opp til hver enkeltspiller. ;)
 

DeletedUser

Guest
Vel, du lyg.

Standard kommentarer fra deg dette. Venter i spenning på to hele sammenhengende setninger som er noe mer forklarende enn det "hakket i plata" du serverer til stadighet.
Har du noen gang begrunnet det våset du kommer med, eller har ikke det noe poeng for deg? Tom for ord, og bare vrøvler kanskje?
 

DeletedUser

Guest
Standard kommentarer fra deg dette. Venter i spenning på to hele sammenhengende setninger som er noe mer forklarende enn det "hakket i plata" du serverer til stadighet.
Har du noen gang begrunnet det våset du kommer med, eller har ikke det noe poeng for deg? Tom for ord, og bare vrøvler kanskje?

Og det du skrev er vel nesten standard kommentaren din? :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Eg giddar ikkje det, om eg hadde utretta noko hadde eg blitt banna uansett :)

Kvifor overse argumentane mine når du sjølv postar?

Hadde du blitt banna om du hadde utrettet noe ingame? For hva da?
Og hvilke argumenter snakker du om? Du kommer aldri med noen argumenter for noe som helst. Du hyler og klager, men begrunner aldri dine syn. Du påstår folk lyver, uten å bevise det motsatte. Neste gang du skal forsøke å mene noe, prøv med en fullverdig setning. Selv du kan nok få til et innlegg i en konstruktiv debatt, om du bare prøver hardt nok.. :p
 

DeletedUser

Guest
Tror han mener at han må jukse for å hevde seg mot oss, men det vet vi jo? Han er redd for straffen også da, så han har virkelig et dilemma. :rolleyes:
 
Topp