Opplever du mobbing på TW.no?

Blir du mobbet eller har opplevd andre bli det?

  • Ja.

    Stemmer: 40 29,0%
  • Nei.

    Stemmer: 83 60,1%
  • Vet ikke...

    Stemmer: 15 10,9%

  • Totalt antall stemmer
    138

DeletedUser

Guest
nei jeg opplever ikke mobbing her på TW og jeg vet ikke om noen venner som blir mobbet heller
 

DeletedUser

Guest
en av fire (1 av 4) som har opplevd eller sett andre bli mobbet på tw... Det er altfor høyt :/
 
Reaksjonspoeng
3
Tror for det første at 30% av de som har svart ja ikke er seriøse.
For det andre så tror jeg at nye 60% ikke vet forskjell på det at noen psyker ned en "bruker", og mobbing.

Tror ikke man skal ta denne undersøkelsen for seriøst.
 

DeletedUser

Guest
Dette er en anonym undersøkelse, som selvsagt ikke forplikter at du svarer riktig. Spørsmålet er også "opplever du mobbing?" , så har du opplevd mobbing for 2 år siden betyr ikke det automatisk ja. Det er også folk som ikke helt klarer å definere grensen mellom mobbing og propaganda. Kritisere en spillers måte å spille på er ikke mobbing, selv om det skjer mer en en gang. En kan ta det tungt, men da er de bare å ikke lese det, eller ta det til seg som kontruktiv kritikk. Å publisere bilder av en å si 'sjekk ut den tispa her, hun er stygg' er mobbing.
 

DeletedUser

Guest
Dette er en anonym undersøkelse, som selvsagt ikke forplikter at du svarer riktig. Spørsmålet er også "opplever du mobbing?" , så har du opplevd mobbing for 2 år siden betyr ikke det automatisk ja. Det er også folk som ikke helt klarer å definere grensen mellom mobbing og propaganda. Kritisere en spillers måte å spille på er ikke mobbing, selv om det skjer mer en en gang. En kan ta det tungt, men da er de bare å ikke lese det, eller ta det til seg som kontruktiv kritikk. Å publisere bilder av en å si 'sjekk ut den tispa her, hun er stygg' er mobbing.

Finnes mange forskjellige måter å mobbe folk på kjære iskrem. :(
Selv om du ikke opplever det som plagsomt eller ertende, så opplever alle det forskjellig.

Kan hende noen ikke er seriøse, men da bryr de seg sikkert ikke om det, eller så mobber de selv :cool:
Men det var en grunn til at den var anonym. Bare duster som er useriøse her.
 

DeletedUser

Guest
Du aner ikke hvor mange duster det er her. Du bare aner ikke...

Skulle jeg gjort om spørsmålet kanskje?

Er du en dust på tw.no?
Der 1 av 4 er duster og 1 av 10 vet ikke :p

Nei, noen er ærlige mr. forskningsprosjekt.
Men dette var bare en undersøkelse.
Er man useriøs får det så være, men man får den tanken i bakhodet uansett når man leser dette.
Hadde ingen tatt opp dette, ville ingen tenkt over det ;)
 

DeletedUser

Guest
Blir mobba hver dag, av forskjellige personer. Tror de vet det best selv. Har satt dype spor i meg som aldri vil gro. De fleste som gjør det vet det best selv. Skulle ønske dere når dere ser dette, ville slutte med en gang å være så slem mot meg, og mobbe meg hver gang dere ser meg :(
 

DeletedUser

Guest
Anyway... Poenget mitt er at den undersøkelsen trolig har en ganske stor feilmargin ;)

Det er ikke så viktig. Vet at folk ikke "bryr" seg så mye her på TW, men i og med at man leser dette, så tenker hjernen på det enten du vil eller ikke. Er det samme som om en matteprøve. Du leser den vanskeligste oppgaven først og så går løs på de første oppgavene. Hjernen vil da jobbe med oppgaven uten at du vet det. Så når du kommer til oppgaven virker det kjent og du vil huske mer.
Samme med dette. Sånn ca..

Det har du nok rett i, men trådstarter tar opp et viktig tema.

Er noe som er veldig viktig, men er ikke så omdiskutert som det burde være. Skoler, arbeidsplasser og verden generelt er preget av mye mobbing. Vi kan i det minste prøve å forhindre det på et spill der vi skal ha det moro.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Er noe som er veldig viktig, men er ikke så omdiskutert som det burde være. Skoler, arbeidsplasser og verden generelt er preget av mye mobbing. Vi kan i det minste prøve å forhindre det på et spill der vi skal ha det moro.
QFT!

Tror jaggu det er mange som glemmer at dette faktisk er noe vi gjør for morro til tider.. Tror også at mye av grunnen til at .no mister latterlig mange medlemmer kan forklares med dette. Jeg skjønner at vi ikke spiller hugz.no, men vi kan bli i overkant utrivlige mot hverandre her til tider.. Tribalwars er noe, de aller fleste av oss, spiller for å ha det morro, burde vi ikke da bruke andre ting enn mobbing i vår søken etter å disse fiender?

Og til honour;

Jeg håper virkelig ikke at du regner meg som en av de personene, men om du skulle gjøre det så beklager jeg virkelig.

Jeg har aldri sett på deg som noe annet enn en stor ressurs for .no, noe vi trenger i massevis. Vi har vært på forskjellige sider mtp. strider ing, men jeg har aldri sett på deg som en fjott av den grunn. Heller en person jeg har kunnet spurt om det var noe jeg lurte på.. Vi på .no trenger flere som deg, uten tvil.

Bam
 

DeletedUser

Guest
MMhm

Jeg ble "mobbet" hver dag i PALS i ca 30 dager pga mitt brukernavn som ble dratt laaaangt over streken, heldigvis tar jeg meg ikke nær av slikt da =)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg ble "mobbet" hver dag i PALS i ca 30 dager pga mitt brukernavn som ble dratt laaaangt over streken, heldigvis tar jeg meg ikke nær av slikt da =)

Er en stor forskjell på "vennlig mobbing" som da gjerne foregår innad i stammer eller mindre grupper (ledelse osv), og på "ondsinnet mobbing" hvor de som mobber mener det på en vond måte.
 

DeletedUser

Guest
Mhm

Selvfølgelig, derfor jeg ikke tar meg nær av det, fikk "mobbet" litt tilbake da :p
 
Topp