Ny verden - Oppstart verden 12

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
~Innstillinger og startdato for verden 12~



Hei og hopp folkens,

Da har vi fått en startdato for når verden 12 starter, og det vil være på mandag 27. august mellom 11:00 - 13:00!
Dessverre er dette midt i skoletiden for mange av dere, men da åpning av nye verdener må skje i kontortiden til Innogames så har vi ikke så mange valg.

Innstillingene er som dere stemte på - den eneste forskjellen som jeg ble nødt til å gjøre er på moralen. Den vil derfor være aktiv den første mnd, deretter vil den bli slått av (det var mitt kriterie for å godta at moralen skulle være aktiv ved oppstart).


Dere vil legge merke til at flagg vil være aktivert på denne verden. Nå finnes det ingen god oversikt over hva flagg egentlig er - dette er noe jeg (Dakapo) skal få ordnet fra bunn av i løpet av helga sånn at det er klart til start av verden.

For å forhåndsregistere deg på V12 logger du inn på vanlig måte og i vinduet som kommer opp velger du Verden 12.


<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighet:</th>
<td>1</td></tr><tr><th>Enhetshastighet:</th><td>1</td></tr><tr><th>Paladin:</td><td>Ja, med våpen (nye)</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Kirke:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Akademi:</th><td>Gullmynter</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Ja, aktiv første mnd</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Ja, forbedra</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Vokser sakte til 4000 poeng</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td>Enkel</td></tr><tr><th>Nybegynnerbeskyttelse:</th><td>2 dager</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th><td>30</td></tr><tr><th>Medaljer:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Ja, opptil 2 byer</td></tr><tr><th>Kontoadmin:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Stammekrig:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Halvering av byggetid:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Lojalitet</th><td>20-35</td></tr><tr><th>Valg av himmelretning</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Mindre kart</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Stammeskift</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Angrep på egen stamme</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Kun støtte til egen stamme</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Angreps/support gap</th><td>100ms</td></tr><tr><th>Fakegrense</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Nattbonus</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Flagg aktivert</th><td>Ja</td></tr><tr><th><h1>Annet</h1></th><td>Det vil være mulig å forhåndsregistere* seg på denne verden.</td></tr></table></div></table>



* Det har kommet en ny funksjon på forhåndsregisteringa. Du har nå muligheten til å forhåndsregistrere deg på vanlig måte, men du vil også få tilgang til en midlertidig versjon av verden sånn at det vil være mulig å opprette stammer og invitere dine venner til å starte i nærheten av deg og stammen. Alt dette kan gjøres fra stammen direkte! Alle som godtar invitasjonen vil starte i nærheten av hverandre når verden starter. Rundt 1 time før verden åpnes vil alle bli kastet ut da verden gjør seg klar til åpning. Dere vil ikke få tilgang til byen deres på den midlertidige verden - kun stammen.
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det har nå blitt laget en liten Wikiside angående dette med flagg. Det kan godt hende at det er noe som mangler der, eller som det trengs å skrive mer om. Gi i såfall beskjed om det er noe dere savner enten på ticket eller via en PM her på forumet :)


---> Wiki - flagg <---
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nå er det ikke så fryktelig lenge til V12 åpner, og i den anledning har jeg en dårlig nyhet til dere. Jeg fikk nettopp beskjed om at vi er nødt til å gjøre nok en endring på innstillingene på V12, og dette er en endring dere ikke kommer til å like. Vi er nemlig nødt til å aktivere alle tilgjengelige premiumfunksjoner som vi har på V11, men denne gangen så vil i alle fall markedsfunksjonen være mer korrekt.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har kvia meg litt til å annonsere dette da jeg ikke er så spesielt begeistra over å få denne beskjeden kun en dag før verden åpner.


Jeg vil derfor bare beklage for at vi får nok en verden med masse premiumfunksjoner.
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Wooohoo, gode nyheter.

Se bort ifra den forrige meldinga mi. Vi slipper å aktivere dem likevel.
 
Topp