Ny verden - Oppstart verden 15

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
2qt8lkx.jpg





Jada, dere leste ganske riktig. Verden 15 er faktisk rett rundt hjørnet, nærmere bestemt
23. juli. Før dere reagerer på datoen er vi veldig klar over at det er midt i ferien, men jeg fikk rett og slett ikke flyttet på datoen dessverre.

Jeg er også veldig klar over at informasjonen kommer litt i seneste laget, og det beklager jeg.


Innstillingene på denne runden kommer derfor til å være ganske standard uten alt for masse styr.




Innstillingene kan dere se under:


<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighet:</th>
<td>1</td></tr><tr><th>Enhetshastighet:</th><td>1</td></tr><tr><th>Paladin:</td><td>Ja, gamle våpen</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Kirke:</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Akademi:</th><td>Gullmynter</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Ja, poengbasert</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Ja, nye</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Ja, vokser til 3000 poeng</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td>Enkel</td></tr><tr><th>Nybegynnerbeskyttelse:</th><td>3 dager</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th><td>50</td></tr><tr><th>Medaljer:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Nei</td></tr></tr><tr><th>Stammekrig:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Lojalitet</th><td>20-35</td></tr><tr><th>Rekkevidde for adelsmenn</th><td>50 felt</td></tr><tr><th>Premiumfunksjoner</th><td>Alle*</td></tr><tr><th>Stammeskift</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Flagg</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Valg av startposisjon</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Angrep/support gap</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Fakegrense</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Nattbonus</th><td>Nei</td></tr><tr><th>Haul</th><td>Vanlig</td></tr><tr><th><h1>Vinnerkrav</h1></th><td>100% dominanse</td></tr></table></div></table>


* Muligheten til å kjøpe adelsmenn er ikke aktivert på denne verden!



Verden 15 vil starte en gang mellom 11:00 - 12:00. Forhåndsregistrering vil være mulig.
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Halloen!

Jeg har nettopp blitt gjort oppmerksom på at nattbonusen faktisk har vært aktivert på V15. Hvordan dette har skjedd er jeg litt usikker på, men det jobber jeg med å finne ut. Den er uansett fjernet, da den i utgangspunktet ikke skulle være aktivert.

Beklager så masse.
 
Topp