Our Champion Grimlock

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Da etter flere runder for å kåre tw.no sin beste spiller står vi igjen med vinneren Grimlock. Gratulerer.


Grimlock 14 stemmer mot kenn93x sine 4
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Gratulerer Grimlock! Hipp Hipp Hurra! Hipp Hipp Hurra! Hipp Hipp Hurra!

Overlegen seier slik det bør være :)
 

DeletedUser

Guest
Mtp gigantene du slo ut på veien, så var dette fortjent :p muahahaha! :D
 

DeletedUser

Guest
Je sins grimløkken er en rekti så verdi vinnar! Han er nemli den eineste je har kunni diskutert funksjonsanalise me, mange fine minner frå diskusjonen om optimalt spell på no8.

:)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Grattis Mikke!

Hadde vært morsomt og spilt mot deg en gang, og sett hva du husket igjen, men nå er snart både jeg og du "pensjonister", så det blir nok dessverre ikke å skje. Ellers hadde det vært fint om du holdt av en rullator til meg, evnt rullestol.

(party) (party) (party)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Liker at en fyr som kenn93x kommer til finalen, sier bare sitt :chuckle:

Det går heller ikke an å kåre en TW-champion her på .no da utvalget av forskjellige innstillinger har vært for lite så man ikke har fått se personers ferdigheter ut i fra forskjellige innstillinger.

At Grim vinner så jeg som en selvfølge, men at det var korrekt kan jeg ikke si meg enig i.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Som det har blitt nevnt mange ganger er det umulig å få resultatet riktig med denne type konkuranse hvor spillermassen stemmer frem den de tror er best...
 

DeletedUser

Guest
Takker og bukker, godtfolk. Alltid koselig å vinne en popularitetskonkurranse.

Je sins grimløkken er en rekti så verdi vinnar! Han er nemli den eineste je har kunni diskutert funksjonsanalise me, mange fine minner frå diskusjonen om optimalt spell på no8.

:)

Haha, takker. Jeg lurer på om noen andre enn oss to fikk noe ut av den diskusjonen :razz:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Og da stemte noen på Kenn93x? (giggle)

Liker at en fyr som kenn93x kommer til finalen, sier bare sitt :chuckle:

Rart hvordan du tydelig fremstiller meg som en dårlig spiller, Zippy? Jeg ser ikke på meg selv som noen eksepsjonelt god spiller på den tekniske biten, men lederegenskaper, har sosiale antenner(noe du har en total mangel på), utholdenhet som det holder, er målrettet(når som regel det jeg har bestemt meg for, så sant ikke Innogames finner på ting som hindrer dette), samarbeider godt med andre og er ellers en ganske stabil spiller på både early, mid og end game, noe som kan bevises med TW stats.. Så jo, jeg synes det er rart at du håner det at folk faktisk har valgt og stemme meg frem til hvor jeg havnet i denne "popularitetskonkurransen".

Slumpi
Som det har blitt nevnt mange ganger er det umulig å få resultatet riktig med denne type konkuranse hvor spillermassen stemmer frem den de tror er best...

Spot on. Det man ikke kommer fra er at enhver god spiller trenger stammen sin like mye som stammen trenger han =). Tribalwars er et lagspill. Kunne kanskje stilt de ulike "toppstammene "fra de ulike verdnene på .no opp mot hverandre? Det kan jo bli interessant, selv om det, igjen, er basert på hver enkelts mening.
 

DeletedUser

Guest
Alle vet jo at den moralske vinner er meg. Er jo mye bedre enn både Kenneth og Pål... D'OH!
Og Mikkel slo meg ene og alene fordi han skriver mye lengre innlegg enn meg på forum. Det er jo helt klart kun der han er bedre :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg fremstiller deg ikke som en dårlig spiller, bare en spiller som ikke burde havnet i finalen og at det er en vits. Men dette er jo helt klart min subjektive mening, og da ikke i samsvar med resten av de aktive forumbrukerne her.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Og Mikkel slo meg ene og alene fordi han skriver mye lengre innlegg enn meg på forum. Det er jo helt klart kun der han er bedre :D

Dette tror jeg stemmer ganske greit. Men så er jo det bare min subjektive mening. Du er en eksepsjonell allround spiller på det nivået han er en eksepsjonell forumtroll (i mangel på bedre ord).

Han skriver utrolig gode innlegg (mesteparten av tida), som du ikke når opp til nivåmessig, selv om du også er en av de dyktigste til å skrive velartikulert på forumet.

Kan vel si at han er best på forum, du er best IG, og dere begge er veldig gode på den andres spesialfelt.
 
Topp