Outlaw

DeletedUser

Guest
OUTLAW er for de fredløse med mange spillere på samvittigheten, som ikke har tenkt å spille noe særlig i V3. Ligger i sørvest, og kravet er MAKSIMALT 200 poeng for å komme inn :)

Et lite pip om støtte så lenge lojalitet er OVER 50, blir sett på som SPAM, og SPAM av forum kvalifiserer til internadling :)
 
Sist redigert av en moderator:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
OUTLAW er for de fredløse med mange spillere på samvittigheten, som ikke har tenkt å spille noe særlig i V3. Ligger i sørvest, og kravet er MAKSIMALT 200 poeng for å komme inn :)

Et lite pip om støtte så lenge lojalitet er OVER 50, blir sett på som SPAM, og SPAM av forum kvalifiserer til internadling :)
Et spørsmål Tore; hvordan skal dere internadle uten Akademi? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, du er jo ikke så verst skarp allikevel jo Torq...Vi bruker Sharpy metoden med masse trusler, den vet du jo funker :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri vært noen god rekruttør, og her er eksempel på AKTIV rekruttering fra den tiden jeg startet BERSERK;

ANGREP

rimmers2 på 13.01. kl 22:58
trell. ja det hadde du vell likt. vi får se hvem som blir trell til slutt. er egentlig ganske hyggelig at du stikker innom en gang iblant.

Tore Hund på 14.01. kl 01:13
Du kan bli stammeleder også. Alle stillinger er ledige her :)

NYTT ANGREP

Tore Hund på 14.01. kl 21:34
Måtte bare rydde litt plass i gården :)

Nå, frister det med en stilling?

rimmers2 på 14.01. kl 22:45
det høres fistende ut.

Tore Hund på 14.01. kl 22:46
fistende?

rimmers2 på 14.01. kl 22:51
ja. for vi er jo så og si naboer. og mange småbyer rundt om oss. så istedet for og jage meg kan vi jage sammen?!!?

Tore Hund på 14.01. kl 22:53
Yep, det er korrekt. Vil du bli stammeleder da?

rimmers2 på 14.01. kl 22:59
det er en utfordring jeg kan ta imot

Tore Hund på 14.01. kl 23:00
Bra, da er stammen din å bygge opp. De som ikke vil bli med, får besøk av meg :)

NYTT ANGREP

Tore Hund I dag kl 08:45
Hehe, du har visst glemt at du er min TRELL selv om du blir stammeleder.
Dette er TW mest skakkjørte stamme ever, hvor t.o.m. stammeleder blir internadlet om du ikke gjør en god nok jobb :)

rimmers2 I dag kl 12:28
voff voff, jeg bukker o store herre...

Tore Hund I dag kl 12:29
Bra! Du har fått tilsendt invitasjon, så det er bare å akseptere den :)

NYTT ANGREP

Han valgte heller å gjøre kontoen grå, hehe :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp