DeletedUser
Guest
han var jo ikke den eneste som stakk etter den nye og kjipe styreformen...
Men for deg var det tydeligvis helt ålrait?
han var jo ikke den eneste som stakk etter den nye og kjipe styreformen...
He he..Hva er dette? Titter innom såvidt, og så er ikke Outlaw mer enn hvilken som helst annen stamme.. Tja tja. Det unike er i hvertfall borte. Var igrunnen litt redd for akkurat dette, det samme skjedde på en annen (euro) server som jeg var på. Flertallet feiget ut og skulle lage en fast og (korrekt) ledelse, og dermed prøve å stå sterkere. Vel, den inviduelle friheten ble borte. Og stammen gikk på ræva Slik blir det ofte når en sammler flere sterke personligheter i en stamme, som har sin egen stil å gjøre ting i spillet på.
Og skummelnix nicket vil ikke bli brukt, den dagen jeg kommer tilbake på V4. Hvis jeg i det hele tatt gjør det
Hvis du med "de uenige" mener Tore, ja.Er grunnen til at stammen fungerer perfekt at alle som var uenige med ledelsen er borte, da?
I så fall, ikke mye å skryte av
Hvis du med "de uenige" mener Tore, ja.
Som Lucky skrev her selv, hadde han ingenting i mot det vi gjorde, han så at vi var på vei til å bli en større stamme, og forsto hvorfor vi byttet styreform.
- Psycho
Hehe, fatter ikke hvorfor du prøver å vinne en tapt diskusjon.
Ser du ikke at de fleste her tydeligvis mener at det var bedre før?
Du behøver ikke trekke fram ditt gamle argument om at vi er utenforstående og ikke har noe vi skulle sagt. Dette er .no-forumet, ikke sant? Grunnen til at det ble opprettet en post her var for at alle skulle kunne diskutere det. Så om det er enighet du er ute etter, foreslår jeg at du lager en topic i stammeforumet ditt, og lar heller de som er uenige med deg diskutere saken her.
Du har ingenting å vinne på å fortsette å poste her. Vi har ikke makt til å gjøre om det som har blitt gjort i Outlaw. Eller å få deg til å skifte sinn. Men vi har rett til å si vår mening.
Jeg har sagt min
~winter~
Jeg bare MÅ kommentere denne posten. Hvem er alle disse du snakker om? Tore og Lucky? Big deal.. Det er et par spillere, og resten av alle synserne er faktisk utenforstående. Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan stammene til disse utenforstående (inkludert deg selv) styres. Har dere anarki der alle er baroner/hertuger? Hvis ikke, så prøv det selv før dere dømmer andre.
Ja, det er et .no forum hvor alle har rett til sine meninger. Men ikke prøv å putte dine egne meninger i Outlaw-medlemmers munn. Vi er veldig fornøyde med måten ting styres på nå, og ser fram mot en strålende framtid i K54!
Ellers vil jeg ønske lykke til videre til både Tore Hund og Lucky Luciano.
Jeg bare MÅ kommentere denne posten. Hvem er alle disse du snakker om? Tore og Lucky? Big deal.. Det er et par spillere, og resten av alle synserne er faktisk utenforstående. Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan stammene til disse utenforstående (inkludert deg selv) styres. Har dere anarki der alle er baroner/hertuger? Hvis ikke, så prøv det selv før dere dømmer andre.
Ja, det er et .no forum hvor alle har rett til sine meninger. Men ikke prøv å putte dine egne meninger i Outlaw-medlemmers munn. Vi er veldig fornøyde med måten ting styres på nå, og ser fram mot en strålende framtid i K54!
Ellers vil jeg ønske lykke til videre til både Tore Hund og Lucky Luciano.
Hehe, det er selvfølgelig opp til deg å bestemme din egen mening. Men faktum er at flertallet (utenforstående eller ikke, og iallefall av de som har postet her) mener at dere burde ha det slik det var før.
Jeg har ikke dømt noen. Jeg har ikke noen som helst anelse om hva flesteparten i din stamme mener. Kanskje dere burde ha en undersøkelse og finne det ut?
Og jeg prøver ikke å putte mine meninger i deres munn. Den slags ting holder jeg meg for god til. Jeg bare argumenterer for at jeg syns det var bedre før (eller hørtes bedre ut før?). Og om du ikke har lagt merke til det, har jeg noen spillere med meg. Jeg er i min fulle rett til å si mine meninger ovenfor dem. Som du selv var så vennlig å påpeke
Men ærlig talt, jeg tror du burde tenke litt etter før du poster. Har du noen som helst anelse om hva propaganda er?
Det hadde ikke jeg, til jeg spurte faren min, og vi hadde en hyggelig diskusjon om livshistorien hans før det gikk fram at det var kunsten å få folk til å mene det de som behersker denne kunsten vil de skal mene. Eller noe sånt
Og jeg vil helst unngå å si hvordan stammen min styres. Det får bli mitt problem
~winter~