Nå føler jeg virkelig det er på plass å dra fram denne. WTF? Dere er da ikke Outlaw! Dere er 911 + noen spillere med skillz, som etter hva jeg har fått med meg, syntes tanken bak Outlaw var tøff. Gjør dere nyttige for resten av oss, doner blod.
Dere kan jo selvfølgelig Hugze dere til toppen sammens med skygge, og på den måten lage en ny V2.. Noe som jo er helt etter hva grunnleggeren ønsket. At dere i 911 dra fram erfaring fra andre verdener om hva som fungerer best, er som å si at "vi er idioter hele gjengen, vi skjønner ikke ordet anarki". Merge merge merge
Anarki kommer av det greske ord ἀναρχία anarkhia, som betyr «fravær av et styre» (sammensatt av ἀν- an- «uten» og ἀρχία arkhía «styre»). Anarki har en rekke forskjellige, men beslektede betydninger:
* Fravær av noen form for politisk autoritet og/eller sosialt hierarki
* Politisk uorden og forvirring
* Fravær av styrende prinsipper, som for eksempelvis felles standarder og formål
Bare for at dere skulle skjønne ordet.
Vil bare legge til at jeg syntes det var svært overraskende at The Ghost aka Nofjon1, ikke fikk plass i den stammen der. Kunne dere virkelig ikke ta han inn pga at han er den han er.. Skulle jo tro at det var nofjon og RV som var bak hele kuppet. Ja, det var helt klart ett kupp. En spade er en spade, selv om den er pynta med frynser og andre fine ord.
Jeg sier som Ronny Pøbel "Føkk Døkk"
Later haters