Overklassen

DeletedUser

Guest
Heisann!

Kunne du tenke deg et medlemsskap i den virtuelle overklasse? Kontakt meg, Pappa betaler så skal jeg se om faren din har stor nok bank-konto til at du kan bli med i stammen Overklassen.

Forkortelsen blir forøvrig $$$.

Be there, or be square!

Vi starter selvfølgelig i vest, vi vil ikke bli assosiert med noe østkantpakk!

Mvh
En sønn av sin far.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha.. Meget kreativt og bra. Har dessverre gått på en smell, og er vel da ikke aktuell? (Det rimte også!!!) ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvilken smell? Advokatene mine vil bli satt på saken så fort jeg finner ut hva jeg har gjort galt. Om det gjelder avsløringen av satsingsområde så vil jo det si seg selv. En normal vestkantborger vil nok føle seg mye mer bekvem i vest enn i... Lol.. ØST!
 

DeletedUser

Guest
Jeg har gått på en smell. Finansene mine har krympet stort etter en svært overdreven pizzainvestering med tilhørende cola og is, i kveld. Dette i tillegg til masse fjas til morsdagen i morgen. Mor betaler i værtfall ikke. Det er sikkert.
Dessuten så bodde jeg på østkanten sist, men likte meg ikke så godt der.

Bill merk:
Jakten på en ny start
 

DeletedUser

Guest
hmmm, skeptisk til pappa gutter, som en ekte bergenser så stoler eg ikkje på sånne folk
 

DeletedUser

Guest
For å illustrere for alle hvor fantastisk min far er skal jeg hjelpe den stakkarslige herren Nofjon i jakten på det bedre liv, eller som han selv sa det; Jakten på en ny start.

Min far kan tilby Nofjon asyl, han skal få bo gratis i en av vår villas mange gjesterom. I og med at vi har så mange gjesterom har vi plass til flere asylsøkere (vi velger å kalle alle utenfor Oslo-Vest for asylsøkere, også Bæringer). Pappa er snill og slipper inn det meste, men uteliggere holder vi oss unna... De lukter.
 

DeletedUser

Guest
hmmm, skeptisk til pappa gutter, som en ekte bergenser så stoler eg ikkje på sånne folk

Siden du bor i Bergen tror jeg det er misunnelsen som driver deg til å skrive dette. Mens du sitter inne i det stusselige værelset ditt i Bergen og følger VM-fra sofaen, sitter jeg i en VIP-bod i Kollen og nyter gull fra våre vinterstjerner.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje Pappa betaler kan ta kontakt på HF-PM da?
Nofjon1 er glad for denne muligheten, men håper likevel ikke pappa slipper inn det meste da?

Morten84:
Hmm. Hadde det ikke vært for hans pappa, så hadde jeg fortsatt vært en østkant fyr uten sjel. (Og penger)
 

DeletedUser

Guest
Siden du bor i Bergen tror jeg det er misunnelsen som driver deg til å skrive dette. Mens du sitter inne i det stusselige værelset ditt i Bergen og følger VM-fra sofaen, sitter jeg i en VIP-bod i Kollen og nyter gull fra våre vinterstjerner.

holder meg unna all ski sport. får frysninger av å se snø. så stikker heller ut og spiller litt fotball i morgen :p
 

DeletedUser

Guest
Kanskje Pappa betaler kan ta kontakt på HF-PM da?
Nofjon1 er glad for denne muligheten, men håper likevel ikke pappa slipper inn det meste da?

Morten84:
Hmm. Hadde det ikke vært for hans pappa, så hadde jeg fortsatt vært en østkant fyr uten sjel. (Og penger)

Som nevnt ovenfor sier jeg at pappa ikke slipper inn hjemløse, de lukter jo. Han slipper heller ikke inn østkantpakk som er stolt av å være fra østkanten.

holder meg unna all ski sport. får frysninger av å se snø. så stikker heller ut og spiller litt fotball i morgen :p

Pappa pleier å ta meg med i hans privatjet til Madrid, hvor vi ser strålende fotballkamper fra et lag oss verdig, de konglige.
 

DeletedUser

Guest
spiller med venner, er ikkje vits å spille på lag. kjedelig det
 

DeletedUser

Guest
Skjønner. Bra det tiltak det da, siden dere ikke har lag osv...
 

DeletedUser

Guest
har jo mange lag, men er bare de dårlige som gidd den sauementaliteten med å spille på lag. de gode spiller useriøst
 

DeletedUser

Guest
spiller med venner, er ikkje vits å spille på lag. kjedelig det

Her på vestkanten er det tonnevis med lag som pappa leder. Her betaler alle en 1000-lapp i måneden direkte til far. Disse pengene gis videre til meg så jeg kan skaffe meg hva jeg måtte ønske, en slik ordning liker jeg svært godt.
 

DeletedUser

Guest
Her på vestkanten er det tonnevis med lag som pappa leder. Her betaler alle en 1000-lapp i måneden direkte til far. Disse pengene gis videre til meg så jeg kan skaffe meg hva jeg måtte ønske, en slik ordning liker jeg svært godt.

lag som lyn?
 

DeletedUser

Guest
har jo mange lag, men er bare de dårlige som gidd den sauementaliteten med å spille på lag. de gode spiller useriøst

Jepp.
Så noe sauer i røde drakter der en gang, men de er sikkert nedlagt nå?
Stå på. :)
 

DeletedUser

Guest
sikkert man u da de var her, de er ikkje nedlagt ennå. men det nærmer seg
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Siden du bor i Bergen tror jeg det er misunnelsen som driver deg til å skrive dette. Mens du sitter inne i det stusselige værelset ditt i Bergen og følger VM-fra sofaen, sitter jeg i en VIP-bod i Kollen og nyter gull fra våre vinterstjerner.

Får jeg det som jeg vil, så tar jeg med meg hele vestlandet ut av Norge.
Så krymper nok den kontoen til "pappa" en del, når Norge må leve på å selge våpen og skog igjen.

Så kan vi i vest virkelig leve godt av oljen som fortsatt er igjen :)
 
Topp