Overklassen

DeletedUser

Guest
Får jeg det som jeg vil, så tar jeg med meg hele vestlandet ut av Norge.
Så krymper nok den kontoen til "pappa" en del, når Norge må leve på å selge våpen og skog igjen.

Så kan vi i vest virkelig leve godt av oljen som fortsatt er igjen :)

Ut ifra hva jeg kan lese fra din respons til min post, er ikke du noen pappagutt. Det vil dermed si at du ikke vil få det som du vil, og at vestlandet forblir en del av pappas hierarki. Til den dagen det er slutt på olje vil pappa gjøre slik at vestlandet forblir en del av Norge. Når oljen er borte derimot dumper vi dere og tar turen nordover til gladlaksene på Lofoten og pumper der. Pappa vil aldri gå konkurs, derfor vil jeg alltid ha nok penger til å bli stor mye raskere enn alle andre.

Dersom du blir medlem av Overklassen vil du bli medlem av en stamme alle vil frykte på grunn av våre rike fedre.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
støtter amstaff av hele mitt hjerte. ser pappa gutten ska kjøpe seg suksess, heldigvis går det bare til en viss grad her inne. :D lurer på om eg ska lage en stamme eg og. bergenserne. så kan vi farme alle pappaguttene
 

DeletedUser

Guest
støtter amstaff av hele mitt hjerte. ser pappa gutten ska kjøpe seg suksess, heldigvis går det bare til en viss grad her inne. :D lurer på om eg ska lage en stamme eg og. bergenserne. så kan vi farme alle pappaguttene

Ingen dum ide det :D
Tror en stamme for og med bare bergensere ville ha gjort rent bord her haha
 

DeletedUser

Guest
Ingen dum ide det :D
Tror en stamme for og med bare bergensere ville ha gjort rent bord her haha

Så lag en slik en regnfylt Bergenserstamme da, så får vi se hvem som er dyktigst. Jeg utfordrer Bergenserne til å slå oss praktfolk i en duell. Pappa sponser oss med det nyeste utstyret, det raskeste nettet, og selvsagt raskere oppgradering i hovedkvarteret vårt. Kom igjen Bergensere :cool:
 

DeletedUser

Guest
Så lag en slik en regnfylt Bergenserstamme da, så får vi se hvem som er dyktigst. Jeg utfordrer Bergenserne til å slå oss praktfolk i en duell. Pappa sponser oss med det nyeste utstyret, det raskeste nettet, og selvsagt raskere oppgradering i hovedkvarteret vårt. Kom igjen Bergensere :cool:

Hmm...spørs jo hvem sin pappa som er rikest da. Vedder på at min pappa er sterkere enn din hvert fall :D
 

DeletedUser

Guest
Hmm...spørs jo hvem sin pappa som er rikest da. Vedder på at min pappa er sterkere enn din hvert fall :D

Om din pappa prøver seg på noen sprell mot min pappa så ryker faren din inn i kasjotten. Pappa har som tidligere nevnt noen svært dyktige advokater som vil gjøre din far lutfattig og fengslet på minutter.

Hm, plass til en rik onkel?

Hvis du kontakter meg vià pm her på offentlig forum så skal vi se om du er Overklassen verdig! ;)
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vestlandet kan få ha vestlandet, men sjøen skal østlandet ha.

Så vi får oljen:)
 

DeletedUser

Guest
Kan pappaen din kjøpe meg PK for 10år viss jeg joiner stammen din?
 

DeletedUser

Guest
Bare tulla xD, nice navn forresten. Stammen din komemr sikker på topp 10 :)
 

DeletedUser

Guest
Nå syns jeg at dere snakker mye tøys her, tråden handler da om Overklassen... Ikke noen Riddere av ære.
 
Topp