Overklassen

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
De er ute etter oppmerksomhet og det får de.
Om de blir og regne med på v8 eller ikke får jo heller tiden vise.
 

DeletedUser

Guest
Så det er plass til meg i stammen siden jeg har seddelbunker flytende rundt omkring? ;)
 

DeletedUser

Guest
Om du befinner deg i k54 og er så rik du skal ha det til så må du gjerne sende en pm til Blood anngående medlemsskap ;-)
 

DeletedUser

Guest
Sorry, plasserte meg i K44, men vi kan jo bare møtes etterhvert ;)
 

DeletedUser

Guest
Noen kan liksom vere Robin Hood farme dem rike og sende ress til dme fattige :)
 

DeletedUser

Guest
Det har kommet meg for øret at det er en stamme som kun rekrutterer fra overklassen! Jeg bor riktig nok ikke på Oslos vest kant, men bor på vest siden i haba haba byen :) Såklart kjører jeg kun overklasse-biler med BP skilter, når jeg skal til en av mine hytter på fjellet. Selvfølgelig har jeg årskort i alle skitrekkene, selv om jeg bare er der et par ganger i året. På sommeren cruser jeg rundt med yacht'en min, mest for å vise meg frem såklart. Maten blir laget av min private kok, hans spesialitet er ovnsbakte kamskjell, med ost og en herlig hvitløksaus. Kamskjellene serveres med en tørr hvitvin av beste sort, såklart. Kjenner nå på meg selv at jeg har skrevet en god søknad. De kan kontakte med her med en personlig melding.
 

DeletedUser

Guest
Liker ideen og tanken bak Overklassen :D

Synd jeg ikke ligger i k54, ellers skulle jeg spurt om Pappa kunne betale meg inn!
 
Topp