Testes Oversikt over tropper

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Syntes det er greit med scripts, men er enig at det blir for drøyt med scripts som bare tærer på serveren. :eek:

Selv om jeg ønsker skriptet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Uhmmm...slik jeg ser det scriptet så henter jo ikke scriptet info fra serveren i det hele tatt. Noe som er grunnen til at må stå på den oversiktssiden. Det den gjør er å summere tall på skjermen, og trekker derfor ikke serverkraft uansett. Så å skylde på at det slower serveren er jo ikke riktig.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan får jeg den til å virke?
får bare nan. og jeg bruker firefox.
 

DeletedUser

Guest
Det burde vært lovelig, ettersom det eneste den gjør er å vise hvor mange tropper du har.
Du får jo ingen fordeler -.- Bortsett fra å slippe å telle..
 

DeletedUser

Guest
Er dere kommet fram til noe. Jeg mener det ikke er noen grunner til at dette scripte burde være ulovelig
 

DeletedUser

Guest
De driter i det, for de har ikke tenkt til å bruke det selv.
 

DeletedUser

Guest
Bare de som bestememer som ikke vil ha det, alle som faktisk skal/vil bruke det vil ha det!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Syns modene på dette forumet burde ta en ny vurdering på det og innrømme feil:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er jo litt en fordel å kunne vite for hertuger f.eks.. Som kan vite hva alle i stammen har av tropper, og få oversikt over hver enkelte spillers kapasitet.

Er litt for mye å forlange av noen ledelse i noen stamme at en skal sitte å regne ut hva en har i over 100 byer. Men med det scriptet er det jo gjort på ett blink.

Sikkert like greit at det ikke er lov.
 

DeletedUser

Guest
Får sikkert infractions for dette, og faktisk så gir jeg f*** i det.. For maken til idiotisk ledelse skal du lete lenge etter. Masse gode argumenter for at denne burde få komme igjennom, og grunner for hvorfor denne ikke burde være forbudt, og eneste ledelsen kan komme tilbake med er at de selv ikke ser noe behov for å bruke den..

Og som male spurte om.. Hvis jeg bruker dette scriptet til å telle hvor mange spydmenn jeg har, blir jeg serriøst bannet for det da? For det er i så fall direkte latterlig..
 
Reaksjonspoeng
1
Får sikkert infractions for dette, og faktisk så gir jeg f*** i det.. For maken til idiotisk ledelse skal du lete lenge etter. Masse gode argumenter for at denne burde få komme igjennom, og grunner for hvorfor denne ikke burde være forbudt, og eneste ledelsen kan komme tilbake med er at de selv ikke ser noe behov for å bruke den..

Og som male spurte om.. Hvis jeg bruker dette scriptet til å telle hvor mange spydmenn jeg har, blir jeg serriøst bannet for det da? For det er i så fall direkte latterlig..

Word!
Jeg synes ledelsen her prøver å bli litt vel "unik".
-Det er lov på alle de store verdnene, .net og die stamme!
-Men slik vil vi ikke ha det her ;)

"Vi"?
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Har funnet et alternativ til dette scriptet da det som ligger i førsteposten ikke fungerer. Testet OK i Opera 12.17.

Kode:
javascript:$.getScript('http://www.crosstrigger.com/tw/v7/troop_counter.js');void(0);
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp