Oversikt: Vinnerkontoer på .no

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Rettet opp ;)


Alle kontoene i en vinnerstamme er med å vinne verdenen.

Så da blir du automatisk regnet som en av de beste spillerne da? Vinnerkonto betyr for meg en god konto..men i en vinnerstamme finnes mange dårlige. Dårligere kontoer enn fienden de møter. Så i realiteten en lite realistisk liste. My point of view. Like it or not..
 

DeletedUser

Guest
Så da blir du automatisk regnet som en av de beste spillerne da? Vinnerkonto betyr for meg en god konto..men i en vinnerstamme finnes mange dårlige. Dårligere kontoer enn fienden de møter. Så i realiteten en lite realistisk liste. My point of view. Like it or not..

Hvordan i all verden kan du vite om det er en god konto eller ikke?Når en på ingen måte kan kontrollere hva den enkelte kontoen har gjort for en stamme?
Jeg er også rimelig sikker på at det er store kontoer i en stamme som ikke har gjort jobben sin for stammen selv om de har vunnet en verden.
Fordi en ikke sikker ut nesen sin og vises på alle lister,kan det faktisk være denne kontoen som har sittet å produsert deff nok til at stammen kan vinne den aktuelle verden.
Dermed er det en god konto.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Så da blir du automatisk regnet som en av de beste spillerne da? Vinnerkonto betyr for meg en god konto..men i en vinnerstamme finnes mange dårlige. Dårligere kontoer enn fienden de møter. Så i realiteten en lite realistisk liste. My point of view. Like it or not..

Du har virkelig misset poenget med tråden. Dette er bare en morsom liten oversikt og kan ikke tolkes på andre måter enn det det er. Absolutt ingen kåring av de beste spillerne.

Når en verden vinnes, så vinnes det som en stamme, ikke som spiller. Det er tribal wars. Det er ofte ikke rank 1-spillerne som har gjort drittjobben for å vinne verdenen heller.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Uansett flott initiativ. Må vel oppdateres med vinnerne av v15 og v14 (etter kl. 18 i dag), også, hvis det ikke alt er gjort?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Uansett flott initiativ. Må vel oppdateres med vinnerne av v15 og v14 (etter kl. 18 i dag), også, hvis det ikke alt er gjort?

V14 er med nå :)

Kan vel si såpass at det ble en ganske heftig oppdatering med tanke på en god haug av kontoer der hadde vunnet en verden eller to før. Så da har vi to stk. med tre seire! Grattis ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva med helnorske vinnerkontoer på andre servere? Har jo planer om å vinne W75.net nå, jeg og et par andre Nordmenn :)
 

DeletedUser

Guest
Er det noen andre enn meg som har endt som rank 1 på 2 forskjellige verdner? Evt noen som er på god vei til det?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Flott liste Gard.. Kanskje jeg skal smelle til med min egen konto igjen til en ny verden snart.. så får jeg 3 seiere ?? :eek:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kan også røpe at Bohic kontoen skulle egentlig vært med å vinne v5:eek: men siden en ny dual/eier slettet kontoen før vi fikk tak i org eier, så blei d ingen seier der :/
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Alle kravene for å avslutte v17 ble nådd i dag, så da er bohic også vinner der.

Med andre ord... 4 seire totalt på bohic! :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Oppdateres kun når Hall of Fame er klart. Har lite oversikt over disse verdenene, så venter på det. :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Du er så lat gard! klart du har full oversikt over v17, nytterke lure seg unna det. Men ja, bare følg regelboka du din paragrafgnukker!
 
Topp