På tide å avslutte dette..

DeletedUser

Guest
Heisann godtfolk, dette er ikke et forum hvor jeg pleier å ferdes.
Bare for å legge den diskusjonen død, så dolker Arica folk i ryggen. Eller rettere sagt r**kjører folk du sitter KV for ved å ta ut byene deres mens man er bortreist.
At man deretter prøver å utslette denne kontoen er jo bare logisk, da man ellers kan ha et hevnproblem på nakken:)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Nå begynner dette å bli morsomt.

Jarle, jeg tok meg en liten frihet :p

http://no2.tribalwars.no.com/public_report/69fbb2f0de673bd82f2487c937d3ae11

Det angrepet ble sendt...13.40... dagen hvor byene ble adlet tilbake. Før samtlige byer ble tatt tilbake etter det angrepet ( og tre andre ) ble sendt. Blant annet dette og et helt likt.

Jeg måtte inn å hjelpe litt, siden Jarle dessverre mistet strømmen. Jeg kom inn rundt kl. 12, da hadde Ebbern lest mailen Jarle sendte kl. 11.28.

To av byene som var adlet i løpet av natten hadde noe støttetropper hos seg, men ikke spesielt mye.

Altså... det var noen pålogget på kontoen på dagen, som gjorde noe forsøk på å adle tilbake. En av byene fikk faktisk inn litt støtte i løpet av dagen, men jeg er usikker på når dette skjedde.

Noe annet er at dere hadde ikke engang trengt å time inn noe støtte. Hvorfor? Vel, dere merket vel at Jarle ikke var pålogget? Timing ville ikke vært nødvendig, kun å sende litt støtte dit til å ankomme i timene etter angrepene. Tross alt, mengden fakes som ble sendt tilsvarte jo en god del mer arbeid enn det ville vært å sende støtte.

Jeg må innrømme at jeg stusser litt over at dere er så fornøyde med å ta byer fra en som ikke var online. Med nattangrep. Jeg mener, alle vet at det er like vanskelig som å adle gråbyer, og vi vet jo alle hva dere mener om å adle gråbyer.

Dere er morsomme. Sikker på at det ikke var Handsome som egentlig satt som KV å sendte angrepene? Jeg mener, byene hadde jo tross alt navn som indikerte det i en periode.
 

DeletedUser

Guest
Ja, Jeg leste mailen, men det var det eneste Jeg gjorde den dagen skal Jeg si deg :p
Er så nysgjerrig vettugt, måtte jo se hva han svarte på den fine meldingen min, satte på slett sekunder etter Jeg hadde lest;)

Vi sendte ut angrep, og adelstog, før vi fikk timet inn støtte bestemte vi oss før å gi oss på v2. Vi gadd dermed ikke time inn støtte. Mulig det var noe støtte som kom litt senere og noen adels ble sendt, men hadde vi ikke bestemt oss for å slette hadde vi ikke latt byene stå tomme.

Så sendte Jeg en pm til jarlebast og takket for lånet Av byene før Jeg logget Av. Jeg logget på dagen etterpå og leste jarlebast sitt svar, før Jeg satt kontoen på slett. ;)
 

deisa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
off, jepp.. da var min konto ogsaa paa sletting :eek:
Utrolig deilig aa tenke paa at jeg ikke spiller paa v2 lengere !!! :eek: Hehehe

Kos dere arica v2 aleine mot graabyer!! FUCKED!! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Heisann godtfolk, dette er ikke et forum hvor jeg pleier å ferdes.
Bare for å legge den diskusjonen død, så dolker Arica folk i ryggen. Eller rettere sagt r**kjører folk du sitter KV for ved å ta ut byene deres mens man er bortreist.
At man deretter prøver å utslette denne kontoen er jo bare logisk, da man ellers kan ha et hevnproblem på nakken:)

Vi stacka deg i flere måneder mens du var under angrep fra både Elite og AS, når sommeren kom skulle du bort i en fastsatt periode. Flere uker etter at gjenkomstdatoen din hadde passert bestemte vi oss for at du mest sannsynlig ikke kom tilbake. Siden det da er imot reglene å sitte KV for en konto hvor eier ikke kommer tilbake bestemte vi oss for at internadling var på sin plass. Når du kom hjem 2 uker etter at internadlingen var i gang, altså godt over en måned etter at du egentlig skulle vært hjemme, satte vi stopp på all adling og forklarte situasjonen for deg. Du valgte å ignorere våre forsøk på å ordne opp i rotet du hadde lagd for deg selv ved å forsvinne i løse lufta. Når vi mottok angrep fra deg senere er det naturlig at vi velger å fjerne en fiendtlig innstilt konto som ligger midt i et av hovekontinentene våre?

Om du hadde godtatt den ærlige forklaringen og unnskyldningen vi kom med hadde vel ting sett annerledes ut. Men å opptre agressivt ovenfor oss er en tabbe flere stammer og spillere på V2 har fått svi for. Regner med du er irritert fordi vi har begynt å ta tilbake gråbyene du stjal etter at tomahax gikk grå... Kos deg på egenhånd du, jeg kommer ihvertfall til å glemme deg raskt når den siste byen din går blå...
 

DeletedUser

Guest
Skaff dere et liv a folkens.. det er sommer ut og fest ikke sitt og nerde...

Spess dere voksne på 30 år som sitter og gamer nettspill istedenfor å være med venner og familie..
 

DeletedUser

Guest
Skaff dere et liv a folkens.. det er sommer ut og fest ikke sitt og nerde...

Spess dere voksne på 30 år som sitter og gamer nettspill istedenfor å være med venner og familie..

Skaff deg noe bedre å gjøre med livet ditt enn å klage på mine og andres fritidsproblemer på din egen fritid midt i sommerferien i stedet for å være ute med venner og familie da... :D
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg adla 6 byer som den forbløffende mimma på under 24 døg (eller GANSKE nærme)! og siden orginale mimma ville bare at kaihi/Trond skulle ha den p00f bortevekk :)
ikke mye respons jeg fikk av offeret ;) bare 2 nukes og jeg så ikke mer.
OH YE!


WOOOOOW!! 6 byer på 24 døgn. Oh ma gawd.. Selv har jeg tatt 7 byer på 3 døgn og 21 på 7 døgn :S
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Tihi :p

Dato Hendelse
22.07.
21:56 Handsome ble med i stammen.
22.07.
21:56 Handsome har blitt invitert av Thebigbang.

Her blir det liv :p
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg starte ny konto å bli med? Jeg gruser Handsome i moral! (a)

Mvh Originale Thebigbang
 
Topp