På tide å avslutte dette..

DeletedUser

Guest
Hvor er de byene da?
kan ikke se at jeg mangler noen akkurat? ;)

Utrolig hva Rome får til?
Ser ikke noe Rome jeg desverre..
 

DeletedUser

Guest
De byene kom tilbake på min side ganske raskt ja.
Men er det ikke helt syykt at h*n lånte et par byer av meg? :confused:
Verden går ikke under fordi.. For oss i AriCa iallefall :p
 

DeletedUser

Guest
Egentlig så var ikke kontoen satt på sletting før etter at byene var tatt tilbake.

Riktig, men det var bestemt at vi skulle slette så støtte ble da ikke timet inn ;)
Jarlebast klarte å ta byene han, tror jeg, har ikke sjekka :confused:

Uansett kontoen stod tom :cool:
 

DeletedUser

Guest
Om dere vil gjøre en stor sak ut av at han lånte et par byer må jeg si dette:

Det at ingen var inne på kontoen er sludder og vås!
Den personen som var inne både åpnet brev og prøvde å re-adle byene, så ikke prøv på den nei..


Her er jo en liten samtale som kan bevise det?

Jarlebast den 17.07. klokken 10:14
Merkelig det du sier der. Du timet jo inn så fine adelstog, men hvorfor ikke sende inn litt støtte? Det er ganske mye mindre krevende enn å time inn flere adelstog på akkurat kl. xx.00. Amatørmessig, det må jeg si.

Het forresten ikke byene du tok en periode "Handsome var her" eller noe slikt? Betyr det at det egentlig var han som dummet seg ut med ikke å sende nok støtte?

Lykke til i RL. Men må innrømme jeg er litt skuffet av alt tullet dere spyr ut av dere når dere gir opp.

Ebbern den 17.07. klokken 01:06
Takk for lånet, fikk desverre ikke brukt dem særlig siden Jeg er på ferie og kun har min htc desire til å spille med....så Ja, gratulerer med din fantastiske erobring....kan også legge til at Jeg satt i et boblebad og ble levende kokt da du tok byene ;)

Jeg skal være snill med deg. Ikke bare skal Jeg la være å fortelle noen at du klarte å miste byer til en som spiller med en telefon. Jeg skal også gi deg og resten Av kattene flere gråbyer å kose med ;)

Ta deg ei bolle din noob, vi ses kanskje en annen gang.

Jarlebast den 16.07. klokken 21:18

:)
Jeg lot deg låne dem litt. Men nå ville jeg ha dem tilbake.

Jarlebast den 16.07. klokken 11:28
Joda det er da det :)

Ebbern den 15.07. klokken 18:48
Noge liv i stugu?
 

DeletedUser

Guest
Beviser den samtalen noe?

Jeg var innom en liten tur midt på natta den 17 juli for å ta farvel:(
 

DeletedUser

Guest
Det at du svarer på brev beviser jo ganske glatt at kontoen ikke var tom.

uten_navn.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ta deg ei bolle din noob, vi ses kanskje en annen gang.

Nahh, så søtt. "Noob" faktisk. Hoho :D Legg merke til at jeg ikke kaller deg noe som helst. Men legg også merke til hvordan du skryter over å ha tatt noen byer, når du rundt neste sving mister dem like lett.. Morsomt :D Har du mange nok med deg nå, så kan du jo si at du er en av de beste spillerne verden 2 har sett. For her i forumet gjelder skryt av seg selv, siden hva man faktisk får til ingame ikke har noe å si :p

Og om ikke annet så beviser dette at du faktisk bryr deg om det som nå skjer. Ellers vil du jo ikke ha vært her ;)
 
Topp