På tide å avslutte dette..

DeletedUser

Guest
Du spurte om SS og fikk SS, tror du meg ikke da får du sitte der å tro at jeg gidder å fake en enkelt samtale ;)

Btw: Hvorfor skal jeg gidde å manipulere?
 

pomeranian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nahh, så søtt. "Noob" faktisk. Hoho :D Legg merke til at jeg ikke kaller deg noe som helst. Men legg også merke til hvordan du skryter over å ha tatt noen byer, når du rundt neste sving mister dem like lett.. Morsomt :D Har du mange nok med deg nå, så kan du jo si at du er en av de beste spillerne verden 2 har sett. For her i forumet gjelder skryt av seg selv, siden hva man faktisk får til ingame ikke har noe å si :p

Og om ikke annet så beviser dette at du faktisk bryr deg om det som nå skjer. Ellers vil du jo ikke ha vært her ;)

legg merke til at du skryter over hvor stor AriCa er.

Må være noe galt med de to første kartene også. En stamme kan umulig være så stor i forhold til de andre... Halve verdenen er jo blåfarget.
 

DeletedUser

Guest
For å ikke bli eid? :p
Hva i all verden skal jeg bli eid for? at han lånte et par byer da eller?
Men som sagt, du fikk SS noe du ba om, men om du er så paranoid at du tror jeg gidder å fake det så er det ditt tap, ikke mitt.
 

DeletedUser

Guest
@ GardUnited:
Angående K-m-S, jeg er ikke i ledelsen i AriCa - og vet ikke hva den egentlige grunnen er, men K-m-S tok inn Elitespillere (i alle fall Wihi :p) uten å i alle fall spørre noen (i allefall AriCa), de nektet også etterpå å sparke dem ut igjen til tross for våre klager. På den tida drev jeg å adlet på Wihi også, og han var vel på sett og vis en flyktning.
 

DeletedUser

Guest
@ GardUnited:
Angående K-m-S, jeg er ikke i ledelsen i AriCa - og vet ikke hva den egentlige grunnen er, men K-m-S tok inn Elitespillere (i alle fall Wihi :p) uten å i alle fall spørre noen (i allefall AriCa), de nektet også etterpå å sparke dem ut igjen til tross for våre klager. På den tida drev jeg å adlet på Wihi også, og han var vel på sett og vis en flyktning.

Det stemmer nok ja, men ble ikke ikke Wihi sparka ut til slutt?

For interesserte så avsluttet Rome også alliansen med K-m-S etter hvert (dog lenge etter Arica) grunnet å ta inn spillere som var på kant med stammen.
 

DeletedUser

Guest
Det stemmer nok ja, men ble ikke ikke Wihi sparka ut til slutt?

For interesserte så avsluttet Rome også alliansen med K-m-S etter hvert (dog lenge etter Arica) grunnet å ta inn spillere som var på kant med stammen.

Wihi gikk vel ut til fordel for 2DEATH tenker jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Nahh, så søtt. "Noob" faktisk. Hoho :D Legg merke til at jeg ikke kaller deg noe som helst. Men legg også merke til hvordan du skryter over å ha tatt noen byer, når du rundt neste sving mister dem like lett.. Morsomt :D Har du mange nok med deg nå, så kan du jo si at du er en av de beste spillerne verden 2 har sett. For her i forumet gjelder skryt av seg selv, siden hva man faktisk får til ingame ikke har noe å si

Og om ikke annet så beviser dette at du faktisk bryr deg om det som nå skjer. Ellers vil du jo ikke ha vært her

Jepp, legg merke til at jeg sa han skulle ta seg ei bolle også :eek:

Jeg har enda ikke kaldt deg noe Shanks ;)

Synes ikke du det var bra gjort å adle byer av en Arica spiller ved å bruke en mobil shanks? :(

Jeg sa da et sted hvordan jeg, fantastiske Ebbern kunne miste ny adlede byer ved Arica, da kontoen for det meste stod tom fordi jeg var på ferie og brukte en mobil!...?

Men du shanks...husker du tida elite fremdeles eksisterte og vi alle syntes dem var ufattelig arrogante og teite?:eek:

Der er dere nå!!!
 

DeletedUser

Guest
Er vel ikke AriCa spilleren sin feil at du foretrakk å spille på TW på mobilen din i ferien, i stedet for å sette over kontoen til en sitter - og heller ligge å dvaske i sola? :)
 

DeletedUser

Guest
Det har jeg da ikke sagt heller?
Jeg sier bare kontoen stod tom, det var allerede bestemt at kontoene skulle slettes, ellers ville jeg så klart timet inn støtte og satt opp en kv ;)
 

DeletedUser

Guest
Jepp, legg merke til at jeg sa han skulle ta seg ei bolle også :eek:

Jeg har enda ikke kaldt deg noe Shanks ;)

Synes ikke du det var bra gjort å adle byer av en Arica spiller ved å bruke en mobil shanks? :(

Jeg sa da et sted hvordan jeg, fantastiske Ebbern kunne miste ny adlede byer ved Arica, da kontoen for det meste stod tom fordi jeg var på ferie og brukte en mobil!...?

Men du shanks...husker du tida elite fremdeles eksisterte og vi alle syntes dem var ufattelig arrogante [1] og teite [2]?:eek:

Der er dere nå!!!

Du kunne ha latt din blinde bestemor adle AriCa for den saks skyld, men klarer du ikke å holde byene så var jo din mobiladling bare enda mer tid på denne serveren rett ned i avløpet.

Jeg husker veldig godt Elite-diskusjonene. Elite var i samme situasjon som dere, og slik jeg husker det så gikk en del Elite-spillere grå.. Akkurat slik som dere i -Rome- nå.. Så en sammenligning mellom -Rome- og Elite blir vel mer naturlig? ;)

Vil jo si det er litt arrogant av deg å skryte av at du har adlet 3-4 Jarlebast-byer med mobilen.. Og teit blir det når du mister dem like etter... ;)
 

DeletedUser

Guest
Det har jeg da ikke sagt heller?
Jeg sier bare kontoen stod tom, det var allerede bestemt at kontoene skulle slettes, ellers ville jeg så klart timet inn støtte og satt opp en kv ;)

Hvis dere skulle slette kontoene, så hvorfor gjorde dere ikke det da, heller enn å spille på dem med mobilen.

Btw. sender du meldinger til folk for å sjekke om de er online før du angriper? :eek:
 

pomeranian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hvis en blid 80 åring adler byer av dere.. da er det ikke mye å skryte av dere.. og du påstår selv at det er godt mulig? veldig forstyrrende :confused: trudde dere var selvopptatte lorte spillere. men så påstår du at spillerene deres er så dårlig at en blind bestemor kan lett adle AriCa byer..

rart...
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Du kunne ha latt din blinde bestemor adle AriCa for den saks skyld, men klarer du ikke å holde byene så var jo din mobiladling bare enda mer tid på denne serveren rett ned i avløpet.

Jeg husker veldig godt Elite-diskusjonene. Elite var i samme situasjon som dere, og slik jeg husker det så gikk en del Elite-spillere grå.. Akkurat slik som dere i -Rome- nå.. Så en sammenligning mellom -Rome- og Elite blir vel mer naturlig? ;)

Vil jo si det er litt arrogant av deg å skryte av at du har adlet 3-4 Jarlebast-byer med mobilen.. Og teit blir det når du mister dem like etter... ;)

Fyren var bare stolt av å ha adla byene, det sto ikke noe om at han skulle beholde de... :p Han tok de, der er poenget hans.

Også fin kontring av det utsagnet, du fikk gjort om det at han sammenligna Arica med Elite og arroganse, til å bli om han og arroganse. På denne måten får du de som er helt subjektive til din side og lese videre(ikke for å fornærme noen, men jeg vet at flere er sånn :p kjenner til det x) har vært veldig subjektiv selv)
 

DeletedUser

Guest
hvis en blid 80 åring adler byer av dere.. da er det ikke mye å skryte av dere.. og du påstår selv at det er godt mulig? veldig forstyrrende :confused: trudde dere var selvopptatte lorte spillere. men så påstår du at spillerene deres er så dårlig at en blid bestemor kan lett adle AriCa byer..

rart...

En ting er å adle, en annen ting er å beholde. Hvem som helst kan adle byer fra hvem som helst. Det er iallefall min oppfatning av dette spillet. Og hvem blir vel ikke satt ut av ei blid bestemor? De er jo så søte atte :p

Du kan jo overta en ny konto, pomeranian, så kan du jo legge skrive om det her i forumet når du adler AriCa-byer. Så kan du slette kontoen når det går mot deg igjen. Kanskje du kan ta en tur innom SaD? Så blir det enda flere gråbyer å boltre seg på ;)
 

pomeranian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg adla 6 byer som den forbløffende mimma på under 24 døg (eller GANSKE nærme)! og siden orginale mimma ville bare at kaihi/Trond skulle ha den p00f bortevekk :)
ikke mye respons jeg fikk av offeret ;) bare 2 nukes og jeg så ikke mer.
OH YE!
 

DeletedUser

Guest
Du kunne ha latt din blinde bestemor adle AriCa for den saks skyld, men klarer du ikke å holde byene så var jo din mobiladling bare enda mer tid på denne serveren rett ned i avløpet.

Jeg husker veldig godt Elite-diskusjonene. Elite var i samme situasjon som dere, og slik jeg husker det så gikk en del Elite-spillere grå.. Akkurat slik som dere i -Rome- nå.. Så en sammenligning mellom -Rome- og Elite blir vel mer naturlig? ;)

Vil jo si det er litt arrogant av deg å skryte av at du har adlet 3-4 Jarlebast-byer med mobilen.. Og teit blir det når du mister dem like etter... ;)

Det er vanskelig å forstå at Jeg ikke prøvde å beholde byene eller hva?
Vi bestemte oss for å slette kontoene, så derfor sendte Jeg ikke støtte...skjønner?

Jeg skryter fordi dere skryter, Jeg hadde ikke tenkt å nevne noe om mobiladlingene før dere tok det opp..:p
Og jammen var ikke shanks på hugget til å trampe på alt som ikke er arica vennlig...shocking...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ahh, så du valgte mellom å sende støtte og å slette kontoen - og da valgte du å slette kontoen etter å ha mistet byene igjen.. Noe som ikke henger helt på greip, men det her er egentlig uvesentlig :p
 
Topp