På tide å avslutte v7?

Starte avslutningen av verden 7? Ergo null restart, nye spillere 50% myntpris.

  • Ja

    Stemmer: 56 75,7%
  • Nei

    Stemmer: 18 24,3%

  • Totalt antall stemmer
    74

DeletedUser

Guest
Da begynner trenden i v7 å bli rimelig klar.
Snipe/HG knuser all motstand, en etter en av våre motstandere går enten grå, skifter eier, går ut av stammen eller blir kicka pga dårlig stats eller whatever.
Mener ikke dette som propaganda, men rett og slett å ende en verden for å få mer tid til andre ting ;)

Jeg er fullstendig klar over at ingen allianse har vunnet en .no verden før, men det har etter hva jeg har hørt skjedd på .net da 2 stammer nektet å angripe hverandre. Derfor er vel en slags presedens lagt og det burde være mulig for .no-teamet å gjøre en allianse til vinner av verden 7.

Pdd ligger det slik an;
Snipe 34.893.667
HG 16.648.909
Totalt 51.542.576

SAS 25.069.686


Noe som vil si at de har mindre enn 50% av vår poengsum.


Kan jo legge til siste 3mnd med statistikk itillegg.
Side 1:
Stammer: SAS
Side 2:
Stammer: Snipe, HG

Timeframe: Siste 3 månedene

total erobringer:

Side 1: 997
Side 2: 2,536
Forskjell: 1,539

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 124
Side 2: 516
Forskjell: 392

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 7,588,201
Side 2: 19,983,414
Forskjell: 12,395,213

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,112,589
Side 2: 4,903,762
Forskjell: 3,791,173

chart



Denne statistikken sier vel egentlig alt.
Men om du trenger mer overbevisning kan vi jo bare ta en titt på poengkurven til SAS her:
http://www.no.twstats.com/no7/index.php?page=tribe&id=2572

Byene som adles ifra SAS er i all hovedsak enten smått eller grått, eneste unntak ifra regelen er Dracu1a som fortjener skryt for å ha tatt noen byer ifra Valkyrian Wolf nylig.
 

DeletedUser

Guest
Verden 7 er langt fra avgjort.

Snipe/HG har vært inne i en god periode den siste tiden, men husk som følger; Etter den søte kløe kommer den sure svie.


Det var alt jeg hadde å si :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ville ikke klaget på å fått v7 stengt, så jeg stemte ja.

Derimot så er det vel slik at det må være en forskjell på stammene, ikke alliansene få langt jeg vet. Og nå er det kun 9% forskjell i landsbyer mellom SAS og Snipe.
 

DeletedUser

Guest
Ville ikke klaget på å fått v7 stengt, så jeg stemte ja.

Derimot så er det vel slik at det må være en forskjell på stammene, ikke alliansene få langt jeg vet. Og nå er det kun 9% forskjell i landsbyer mellom SAS og Snipe.

Det skal vi alltids få gjort noe med:jkul:
 

DeletedUser

Guest
Ville ikke klaget på å fått v7 stengt, så jeg stemte ja.

Derimot så er det vel slik at det må være en forskjell på stammene, ikke alliansene få langt jeg vet. Og nå er det kun 9% forskjell i landsbyer mellom SAS og Snipe.

Som jeg skrev, så vet jeg at det ikke er vanlig at en avslutnings-fase starter basert på allianser. Men her er det ikke en alliase som har vart en liten periode, men så godt som hele verden 7 sin eksistens, derfor ville det ikke vært feil å basert avgjørelsen på denne alliasen. Vi kommer ikke til å angripe hverandre uansett, så spar oss tid og hjelp oss med å få avslutta denne verden.
 

DeletedUser

Guest
Ville ikke klaget på å fått v7 stengt, så jeg stemte ja.

Derimot så er det vel slik at det må være en forskjell på stammene, ikke alliansene få langt jeg vet. Og nå er det kun 9% forskjell i landsbyer mellom SAS og Snipe.

9%?

3589 snipebyer og 2656 sasbyer, det blir vel sånn ca 25-26% om ikke jeg har regnet totalt feil...
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
9%?

3589 snipebyer og 2656 sasbyer, det blir vel sånn ca 25-26% om ikke jeg har regnet totalt feil...

Hm. Stemmer det. Var det tallet jeg fikk fra Dakapo tidligere i dag :p Men det var vist feil, eller så forstod jeg hva prosenten hun gav meg viste feil :)

Edit: Var jeg som misforstod hva hun mente. Snipe har 33% og SAS har 24%.. Det blir 9% i forskjell når det kommer til dominanse.
 
Sist redigert:

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Men uansett så må det vell gå an og vurdere og stenge verdenen selv om den er langt fra avgjort?
Det er jo absolutt ingen vits for nye spillere og starte opp, eller at eksisterende spillere restarter, om mynt prisen blir halvert osv eller ikke er en ting, men og stenge verden burde jo absolutt bli vurdert uansett :)
 

DeletedUser

Guest
Men uansett så må det vell gå an og vurdere og stenge verdenen selv om den er langt fra avgjort?

Det er allerede lagd en presedens for det da V1 er stengt. Selv om V7 kanskje ikke er i helt samme situasjon.

Det er jo også verdt å merke seg at Snipe og HG til sammen har over 50 % av spillereide byer på V7. Hvis man forutsetter en lineær adlingsratio så vokser de også sammen dobbelt så fort som det totale antallet byer på V7 gjør - V7 har fått ~300 nye byer de siste fire ukene. Snipe og HG har adlet 171 og mistet 18 byer den siste uken. Do the math.
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som de fleste som har vært innom denne tråden er enige med meg også. Solid flertall for å starte en avslutningsfase på v7.

Kan jo samtidig komme med en update;
Da jeg lagde denne tråden var stillinga slik:
Pdd ligger det slik an;
Snipe 34.893.667
HG 16.648.909
Totalt 51.542.576

SAS 25.069.686


Noe som vil si at de har mindre enn 50% av vår poengsum.

Nå ligger det slik an:
Snipe 36.267.404
HG 18.036.780
Totalt 54.304.184

Noe som er en økning med 2.761.608p

SAS 23.735.382

Noe som er en nedgang på 1.334.304p


Som igjen vil si at forskjellen på de stridende parter har de siste 11-12 dagene økt med ca4,1mill poeng.
Det vil også si at SAS nå har 43,71% av poengene til HG og Snipe har.
For 11-12dager siden var det 48,64%, ergo en nedgang på nesten 5% på kort tid.

Hva mer trengs?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er jo hele poenget, alliansen mellom HG og Snipe er jo dominerende.
 

DeletedUser

Guest
Det har skjedd tidligere i tribalwars at en allianse har stått som seierherrer sammen, hvorfor skal ikke dette være mulig på .no?
Vi kommer til å renske unna det som er, så vil vi stå på stedet hvil til alliansen står i arkivene som vinner.

Hadde dog vært en raskere prossess om vi kunne startet endgame snart. Det er uansett nyere verdener som nye spillere har større utbytte av å starte opp på nå. V7 er det nytteløst å starte opp på iallefall. Altfor langt bak for å gjøre noe forskjell den ene eller den andre veien.
 

DeletedUser

Guest
PDD er avstemningen;
JA: 38 - 71,70%
Nei: 15 - 28,30%


Vil gjerne ha noe kommentarer ifra v7-mod på dette.
 
Topp