På tide å avslutte v7?

Starte avslutningen av verden 7? Ergo null restart, nye spillere 50% myntpris.

  • Ja

    Stemmer: 56 75,7%
  • Nei

    Stemmer: 18 24,3%

  • Totalt antall stemmer
    74

DeletedUser

Guest
Det har skjedd tidligere i tribalwars at en allianse har stått som seierherrer sammen, hvorfor skal ikke dette være mulig på .no?
Vi kommer til å renske unna det som er, så vil vi stå på stedet hvil til alliansen står i arkivene som vinner.

Hadde dog vært en raskere prossess om vi kunne startet endgame snart. Det er uansett nyere verdener som nye spillere har større utbytte av å starte opp på nå. V7 er det nytteløst å starte opp på iallefall. Altfor langt bak for å gjøre noe forskjell den ene eller den andre veien.

Dette er jo helt opp til dere? Enten kan dere merge og begge stammene blir belønnet, eller så kan dere gjøre som Ole sier. Når dere er så kresene at dere ike vil merge trenger dere ikke å klage :p
 

DeletedUser

Guest
det burde vært unødvendig å merge, men det er vel strengt tatt et alternativ om ingenting annet funker. ikke at jeg er i noe ledelse, men likevel...
 

DeletedUser

Guest
Ja - 74,24%
Nei - 25,76%

Må alle sende inn ticket, eller er det mulig at teamet gjør noe her?

Jeg etterlyser en offentlig erklæring på hva som skjer videre. Om ingen endringer skjer, vil jeg ha en forklaring evt.
 

DeletedUser

Guest
Da har vår største fiendestamme blitt oppløst, noe som hiver bensin på mitt bål om å få starta en endgame her. Vil dere ikke si det samme?
 

DeletedUser

Guest
Nei:) redswan, bare å slette kontoen sin hvis du ikke gidder mer:)
 

DeletedUser

Guest
Rimelig sikker på om jeg kjøper PK for 2-3mnd, og gir beng i å logge inn. At dere fortsatt ikke ville tatt noen byer ifra meg og at jeg ville stått på den vinnende siden til slutt ;)

Har btw tatt 4 Class! byer idag, flere kommer til å bli tatt. Kan ikke si jeg har timet inn noe nukes eller sendt sekund-tog, men adling har det blitt!



( Nåværende rekorder
Dagens stormakt
Du har erobret flest landsbyer i denne verdenen i dag(6 landsbyer)! )
 

DeletedUser

Guest
Bare å fortsette:) I dont care:)

Jeg regner med at siden det har blitt en care-holdning til v7 hos fiendene til disse stammene (antar du er fiende, men kan jo ta feil) beviser det vel at det er på tide å gå inn i end game? :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg regner med at siden det har blitt en care-holdning til v7 hos fiendene til disse stammene (antar du er fiende, men kan jo ta feil) beviser det vel at det er på tide å gå inn i end game? :)

Neida;) vi vil prøve å holde ut så lenge som mulig. Det er igjen store kriger i denne verdenen her.
 
Topp