På tide me ny speed for .no ?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Heisann, har sett litt på arkivet og sist var jo Mandag, 2012-10-15 19:00 og kunne tenkt en speed her for .no om det er mulig ? Har vært litt artig å ha speed 2 ganger i månden om det er muligheter for det ?

Mvh Evilstr
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Heisann, har sett litt på arkivet og sist var jo Mandag, 2012-10-15 19:00 og kunne tenkt en speed her for .no om det er mulig ? Har vært litt artig å ha speed 2 ganger i månden om det er muligheter for det ?

Mvh Evilstr

Er jo bare å forsøke å organisere noe. Alt speedrelatert skjer på spillernes eget initativ, ettersom vi ikke har speedserver her på .no. :)
Kanskje noen som ser denne tråden kunne tenke seg å hjelpe deg med organiseringen av noe fast?
 

DeletedUser

Guest
Er jo bare å forsøke å organisere noe. Alt speedrelatert skjer på spillernes eget initativ, ettersom vi ikke har speedserver her på .no. :)
Kanskje noen som ser denne tråden kunne tenke seg å hjelpe deg med organiseringen av noe fast?

Har nettop kommet tilbake og hadde lyst til å spille litt speed, og ikke vanlige servere. Så tar gjerne imot hjelp :)
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
speed på .no er noe jeg har ønsket i en god stund nå, men jeg kunne ikke tenkt meg å være med å organisere dem. Det får noen andre gjøre :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er du ikke villig til å gjøre jobben bak er du kanskje ikke så altfor lysten til å spille det heller..
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
om ingen andre gjør det, så selvfølgelig kan jeg trå fram, det er ikke det ;)
 

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Støttes!
Kan gjerne bidra med noe. Bare gøy å kunne gi noe tilbake i disse juletider :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Ikkesant :)? Er det noen som har lyst å vise meg hvordan jeg gjør det? Kontakt meg på skype: (Nyvik.)

Bidra med hva? Det å holde speedrunder utenom det Innogames har ordna på de spesifikke verdener, er ulovlig.
Det eneste som er lov er å kjøre det via LAN, men that's it.
 

DeletedUser

Guest
Er det speed Rend a round jeg hold for noen uker siden du mener?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Bidra med hva? Det å holde speedrunder utenom det Innogames har ordna på de spesifikke verdener, er ulovlig.
Det eneste som er lov er å kjøre det via LAN, men that's it.

Det jeg siktet til var å leie speedservere for en runde, for det kan man vel ennå gjøre?
 

DeletedUser

Guest
Dakapo, kan være jeg som husker feil. Men var det ikke noe samarbeid mellom .no og .se angående speed ?
Om det var det kunne dere på .no prøvd med et slikt samarbeid igjen ? Eller er dette helt uaktuelt, fordi det ble for få påmeldte eller ?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Dakapo, kan være jeg som husker feil. Men var det ikke noe samarbeid mellom .no og .se angående speed ?
Om det var det kunne dere på .no prøvd med et slikt samarbeid igjen ? Eller er dette helt uaktuelt, fordi det ble for få påmeldte eller ?

Vet ikke helt om det kan kalles et samarbeid i den forstand, men da .se faktisk har en speedserver bruker vi å gi beskjed om speedrunder dem har på forumet vårt. Stort mer enn det er det ikke :)

Nå kan jeg ikke se at det har kommet noen nye runder på en stund, så kanskje dem har tatt seg en ferie (eller bare glemt å oppdatere her).
 

DeletedUser

Guest
Takk for at du tok deg tid til å svare, får vel bare lete etter speed på .net eller .com eller et eller annet. Håper dere kan gi beskjed så snart .se starter opp med speed igjen :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Har 68timer speed jeg holder på med, 350 i hastighet, så hvis noen som vil ta natten så ta kontakt på forum eller skype

Skype: Olvedn
 

DeletedUser

Guest
Har 68timer speed jeg holder på med, 350 i hastighet, så hvis noen som vil ta natten så ta kontakt på forum eller skype

Skype: Olvedn

Tenkte å ta kontakt, men så va du jo neadla og nenuka. Kunne du ikke holt ut litt lengre da?:trist:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp