Påloggingen kunne ikke gjennomføres. Spillverdenen er ikke tilgjengelig akkurat nå.

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Men en ting er sikkert, dette bør løses snarest.

Blir kastet ut regelmessig og jeg har ikke serlig tolmodighet med ting jeg har betalt for og som ikke fungerer.

Vel, hvis du ser på et av innleggene til PABben, vil du se hvordan du løse dette problemet, men dette har du så klart kun lest hvis du har lest hele tråden.;)
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, hvis du ser på et av innleggene til PABben, vil du se hvordan du løse dette problemet, men dette har du så klart kun lest hvis du har lest hele tråden.;)


Har lest alle innleggene, samt prøvd å lete opp hvordan man gjør dette på vista osv.


Er vel bedre om du bruker tiden din på å spille spillet enn å kommentere med håpløse meldinger.
Tar gjerne i mot råd, men samtidig så vil jeg si at det er vel et annet sted enn oss meg som har ført til problemer/utfordringer. Kanskje begynne der, eller?
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Så ingen av dem virket?
Du kan muligens prøve og spørre via support systemet, eller har du gjort det også?

Ellers har jeg ingen peiling, jeg har ikke kommet borti det problemet før.

Hvilken nettleser bruker du forresten?
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har ikke hendvendt meg til support, men hadde en dialog med en av Tws spillmod. angående dette i går.

Jeg bruker både explorer og opera.
Vil også legge til at jeg har prøvd med en ekstern laptop med et nett uavhengig av det jeg vanligvis bruker. Så prøvd har jeg.

Kan legge til at jeg er inne igjen nå, så får vi håpe det fortsetter :)
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Her er en liten "Q&A" :)


Hvorfor har ikke alle dette problemet?

Denne feilen på serveren eksisterte bare i ca 15 minutter. De som prøvde å logge inn i løpet av den tiden vil være rammet av denne feilen.

Hvorfor kan dere ikke fikse det?

Vi har gjort alt vi kan for å fikse det. Problemet ligger hos deres internettleverandør som ikke har oppdatert DNS. Det er derfor du må bytte dns manuelt.

Jeg har prøvd alle 3 måtene, og har fremdeles problemer!

Vedvarer dette i flere dager, kan dere sende inn en ticket. (eller en pm til meg på forumet hvis dere ikke kommer inn på ticketsystemet.)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg har problemer med å logge inn omtrent annenhver gang.

Jeg logger inn, også får jeg en link til tribalwars.no.
Da trykker jeg på den, og logger inn på nytt. Da går det.
 

DeletedUser

Guest
jeg har problemer me å komme inn på selve tribalwars.no, det er sinnsykt irriterende.
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Uhm, for 2 dager siden klarte jeg ikke å komme meg inn på Tribalwars.no (Selve siden) i det hele tatt og det funket først i dag..
 

DeletedUser

Guest
Alle dere som skriver om at dere ikke kommer inn nå, er det ikke litt dumt å informere fiender om slikt? :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke kommet meg inn på Tribalwars.no siden på 3 dager :/

Edit: Funker nu.
 
Sist redigert av en moderator:

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Til de av dere som ikke kommer inn etter å ha prøvd de andre virkemidlene som er nevnt i denne tråden.

Dersom dere bruker Opera, så trykk F12 på tastaturet og aktiver Opera Turbo.

Det er desverre ikke opptimalt men gir mulighet til å komme inn på kontoen. (fungerte hvertfall for meg som en midlertidig løsning)
 

DeletedUser

Guest
Har ett par triks jeg også, som funker for meg:

1. Bytt browser. Funker ikke det med FireFox prøv opera eller IE.
2. Slett privat historikk o.l cacher..
3. Har du trådløst internettilkobling, trykk på ''reparer''. Dette vil resette koblingen.
4. Vent :)
 

DeletedUser

Guest
Eg har ikkje dette problemet, men no har det begynt å poppe opp "Could not connect to remote server" i tider og utider.
 

DeletedUser

Guest
har ingen problemer men .no har ikke hatt det heller. derimot på andre servere.
 
Topp