Besvart Påske event?

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hei, lurte på om vi kunne slippe et resurs basert påske event dette året?
Vil mene at et påske-event som gir kan gi bonus i form av ressurser vil ødelegge v21 totalt pga farmelimt som således gir knapphet i ressurser på verdenen. Om det blir påskeevnet med ress bonuser liknende prosent andel av varehus så vil det ytterligere vanskeliggjøre denne verdenen for alle dem som ikke investere store summer i PP, og således skremme bort enda flere nye spillere.

Mvh Benja
 
Sist redigert av en moderator:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg tror ikke det er opp til Dakapo, for å si det sånn...

Innogames har vel tidligere fått en hel haug med tilbakemeldinger på at flere av høytidseventene har ødelagt verdener, og da spesielt nyere, mindre verdener. Med varierende resultat har de også forsøkt å balansere eventene, men det virker tydelig for meg at de ikke er villige til å fjerne dem. De tjener gode penger på dem, og selv om alle som spiller på nye, små verdener vet at missbruk av eventen i stor grad ødelegger verdenen blir fristelsen for stor. For Innogames er det derfor vanskelig å vite hvilke signaler de skal lytte til, når klagesangen på forumet samsvarer så dårlig med det som skjer IG.

Så lenge etterspørselen er til stede vil også PP-eventene fortsette å dukke opp.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jeg er enig med deg, Benja... Men dessverre har nok Joakim rett. Trist, men sant.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Takk joakim. Det er nok slik dere sier at mange kommer til å bruke pp på eventet ja, men tror at Innogames fokuserer feil her, slike pp stunt er jo nok en grunn til at et så bra spill som tw har så få brukere, som igjen gir spillet en lavere kvalitet.

Men var verd et forsøk
 

DeletedUser

Guest
men alikevel dukker det opp et trollmannsleir event på v18?
 

DeletedUser

Guest
Det jeg tenkte på var at det ikke ble sagt noe i det hele tatt før den kom ut som er bra uvanlig..
 
Topp