Nedstemt/ikke mulig Paladinvåpen

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Jeg syns det skal legges til et nytt våpen. Nemlig Chuck Norris'. Med dette våpenet vinner man slaget uansett.

Ja? (yes)
 

DeletedUser

Guest
Hva om både angriper og forsvarer har Chuck norris ? Går verden under der og da ?
 

emptychange

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Vil ikke den som først får en Norris vinne verden da? Hvis jeg kunne vinne alle angrep fra en by ville jeg jo kunne knust ethvert stack.
 

DeletedUser

Guest
Nei, fordi motstanderen vil kunne adle andre byer der du ikke har paladinen din!
 

DeletedUser

Guest
Den første som får chuck norris vil aldri kunne tape! Men dersom den andre personen har uendelig mange byer, mens personen med chuck norris kun har 1, vil man aldri få en vinner!

Man kunne heller hatt 1 by (eller slott), som man må holde i f.eks. 1 uke for å få våpenet. Da vil det konstant være kamp om denne byen, og det ville lagd en fin ny vri på hele spillet!
 

emptychange

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
cannavaro: Du tar faktisk feil. Man KAN teoretisk tape med en Chuck Norris, hvis man sender den vekk fra byen rett før adelsmenn kommer til den siste byen. Men hvis man spiller logisk vil det være umulig å tape.

Jeg har faktisk tenkt på en lignende funksjon, en "hot potato" som er et våpen som gir spesielle egenskaper, men som tapes hvis man taper et slag (vinneren beholder poteten).
 

DeletedUser

Guest
Vell, jeg tenkte at folk har litt iq i alle fall da vet du!

Paalodin, hvorfor skal det være off topic når topic'et er snakk om et nytt paladinvåpen og vi argumenterer rundt dette våpenet med forskjellige vridninger til hvordan man kan implentere noe slikt inn i spillet?
 

DeletedUser

Guest
Blir litt drøyt med noe slik ass, så sier meg litt enig med paalodin her...
 

DeletedUser

Guest
Støttes helhjertet! Spesielt hvis alle kunne få det våpenet. Når et angrep med Chuck Norris treffer en by med Chuck Norris så kunne alle troppene ble borte (kanskje også smadre byen?), mens begge Chuck Norrisene overlever.

For å gjøre det lettere å gjøre noe med byene som har Chuck Norris i seg så kunne man gi angrepene med Chuck Norris i seg en unik hastighet. Da blir det lettere å identifisere de angrepene, og ta ut byen med Chuck Norris.

Hvis man da mister Chuck Norris så kunne det også være slik at man ikke kan lage han på nytt på en stund. En uke eller to, kanskje.
 
Topp