Pass deg ellers kommer Busemannen og tar deg!

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Heisann alle sammen!

Da er det på tide å fortelle alle barna her en histore.

Det er ingen koselig historie, men den må fortelles! For den angår oss i den aller høyeste grad!
For de av dere som har spilt før så kjenner nok noen av dere igjen noen av karakterene vi her skal fortelle om.

Det var en gang en liten gutt som startet opp på tribalwars, han vokste tregt og fikk jo sjelden bygd noe på busen sin...
Ressursfeltene var så lave at han bestemte seg for å sende noen hester på en av gråbusene rundt.
Og gråbusene var fulle av både jern og havre så her var det bare å plukke så mye man kunne ete ut av gråbusene.

Tilslutt så hadde han alt han trengte følte han igrunn, en svær buse han kunne velte seg rundt i med masse adelsmenn, ja rett og slett en liten overklasse for seg selv der han satt å lekte konge.

Men han følte at han manglet noe, han tittet opp til venstre og fikk øye på ett tall.
Han klikket på tallet og fant mange andre busekonger. Han tittet litt på en av de største, BuseMannen sto det, han løp ut på kartet og speidet etter BuseMannen. Ja han var faktisk så dum at han sendte speidere på selveste BuseMannen...

BuseMannen stoppet opp foran skjermen sin, "EEEEEEYYYYYHHHHH!!!" skrek han! "Noen angriper meg!" mumlet han for seg selv.
Ett bredt glis strekker seg ut over kinnet på BuseMannen, bare han vet at kun de som angriper ham kan bli angrepet tilbake.
Så BuseMannen nøler ikke ett sekund og sender ut Fem grusomme hamrende drager av stålsmeltende ild for å ta over den lille guttens buse.

Den lille gutten skvetter til og glor vantro på femtallet til høyre.
Hva er det som skjer? tenker han. Han rådspør overklassen han har i busen sin som idet de får høre det bryter det ut i full panikk og de flykter hals over hodet ut av byene og inn i gråbusene att og frem og bang.

Der sitter den lille gutten med en ny side, en han aldri har sett før.
Han kan trykke på piler til både høyre og venstre og der plumper han rett uti masse andre små buser.
Han løper ut på kartet og titter nysgjerrig rundt, ja nesten litt fortvilt.
Men så går det opp for ham, når han ser på rapportene, at overklassen kunne nok mer enn dem ville ut med ja.
For dem tok jo tross alt over andre byer, det var jo dems oppgave.

BuseMannen gikk inn på kommandorommet og tittet seg rundt, jo stemte det at han skulle ta den lille gutten sin buse hvert øyeblikk, men så synes han den lille gutten hadde vært så stille. De fleste pleier jo å lage ett spetakkel uten like når de ble fratatt sine buser.
Og han visste selv fra gammelt av at det ikke var noe særlig behagelig å bli tatt en buse ifra.
Så han tittet på den lille guttens profil og så at han vokste som bare det, men det tok jo slutt idet busen ble tatt og dermed var det bare å plukke alle de nye busene til den lille gutten.

Og der var historien om den lille gutten slutt.

Og godt er det, for slike som ham gjør meg rett og slett kvalm.

Man skal vite å passe seg for BuseMannen skjønner dere, for han kommer til å lage en stamme i nær fremtid, ja nemlig BuseStammen!

Og er man lur så kan man jo faktisk søke seg inn der, men det er ett krav, ett krav ingen slipper forbi. Nemlig at man må ha ett kreativt Busenick for å få bli med i BuseStammen.

Til nå så har vi BuseMannen, BuseDamen, SnørrBusen, Buselars, RævBusen, BusePlukkern, BuseSnappern og ja BlodBusa.
Jo flere buser som dukker opp på kartet jo større sjanse for at BuseMannen dukker opp.

Ha en god kveld folkens ;)

-Are
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hehe, funfun!

Jeg skulle gjerne sendt inn en søknad, men nå er det på tide for meg å legge inn årene, men ellers skulle jeg søkt :)
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Og der mista eg matlysten min! ;) Men skal sjå om eg får busa meg til å søke :)
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Gitar ja, men dokke er ganske so tonedøve! :D Sitter å høyrer på no x)

Men har sett flinkare Skyrim spelera! x)
 

DeletedUser

Guest
Haha er ikkje så musikalsk nei men gjer mitt beste! Skal det vere en ønskesang?
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Haha, skulle likt høyre deg synge ein Maiden song, men det er vel for mykje å forvente!

"kalinka kalinka, oy det gjekk fort"

Jepp, Lord Dark, det er meg!

Bra at det gjekk fort! :D Men be han som speler å bruke 2 sverd eller Flames i begge henda, mykje meir effektivt!
 
Sist redigert:

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
hmmm... nesekuse... den var ny, og hadde vært et godt alternativ, hvis jeg ikke allerede hadde foretatt valget...
 
Topp