Patetiske berm

DeletedUser

Guest
Helt enig:) Vi bryr oss ikke om hva dere finner på å skrive, fordi det ikke er noe poeng i det. Si hva dere vil, vi driter i det:p

Er helt greit for oss at du/dere "driter" i hva vi skriver. Ingen her som krever at dere må bry dere, da vi tidligere bare har prøvd og debatere en sak vi ser på som umoralsk.
Kommentaren din sier jo egentlig bare litt om hvor kompromissløs og overkjørende du er. Skulle det liksom forestille et meningsfylt svar?

Og insinuere at det ikke er noe poeng i det vi skriver og at vi driver med oppspinn, nei det er bare feil og trangsynt sagt av deg. Har du ikke noe konstruktivt eller saklig og komme med, så er det kanskje like greit og ikke si noe. At du er for inkompetent og polariserende til og se et poeng betyr ikke at andre er det.

Hvorfor krangle på forum når vi heller kan logge på knotoene våre å sende nukes
Enig super lol. God innstilling. Er ikke her for og krangle, men mer for og freme et poeng og for og avklare mulige konklusjoner om at en sak som dette fikk fatale følger for oss. Tvert imot;)

Du får sagt det du super lol :) på tide folk blir ferdige med dette,er bare latterlig.. Er kjempe kjekt å høre Viljardicus at vi som fiende stamme klarer motivere medspillere til å fortsette :-D

Vi er ferdige med dette Kracked:p Somsagt, ønsket bare og medele hvordan det "har gått med oss" siden trådstart.
Ja hyggelig det vettu;) Flere måter og "hjelpe" hverandre på her på spiller hehe;)
 

DeletedUser

Guest
Er helt greit for oss at du/dere "driter" i hva vi skriver. Ingen her som krever at dere må bry dere, da vi tidligere bare har prøvd og debatere en sak vi ser på som umoralsk.
Kommentaren din sier jo egentlig bare litt om hvor kompromissløs og overkjørende du er. Skulle det liksom forestille et meningsfylt svar?

Og insinuere at det ikke er noe poeng i det vi skriver og at vi driver med oppspinn, nei det er bare feil og trangsynt sagt av deg. Har du ikke noe konstruktivt eller saklig og komme med, så er det kanskje like greit og ikke si noe. At du er for inkompetent og polariserende til og se et poeng betyr ikke at andre er det.

Hahahah:) Alt du klarte å finne på? Skal jeg liksom føle meg såret nå? :D
 

DeletedUser

Guest
Hahahah:) Alt du klarte å finne på? Skal jeg liksom føle meg såret nå? :D

Slettes ikke. Ingen her som prøver og såre noen som helst. Og hva mener du med "Alt du klarte og finne på"? Kan ikke se at jeg tidligere har funnet på noe som helst. I motsetning til deg så prøver jeg ihvertfall og begrunne utsangene og beskyldingene mine når jeg kommer med dem. Og fortsette med og svare meg slik er jo bare tåpelig av deg.

Faktisk understreker du nesten mitt forrige innlegg ved og svare like dumt denne gangen også.
 

DeletedUser

Guest
Hehehe:) Jeg liker deg bedre og bedre:)

hmmm, mulig du er mindre begavet(?), så jeg skal slutte mens leken er god. Ta gjerne en prat igjen om du i fremtiden føler deg mer saklig og relevant mtp det aktuelle emnet.

- Hyggelig og bli likt. Er nok av hat her i verden så:)
 

DeletedUser

Guest
Hehehehe, sant det:) Som sagt så bryr jeg meg ikke om hva du skriver, untatt det siste da, som jeg syns er veldig bra sagt.
 
Topp