Patetiske berm

DeletedUser

Guest
Jeg har heller aldri sagt at krig er trygt. I "å være i en stamme som er trygg", er det mange andre faktorer som spiller inn enn krig. PMS ledelsen har tydeligvis ikke klart å fremskaffe de riktige omgivelsene som får medlemmene til å føle seg trygge. Og dermed har medlemmer forlatt stammen.

Er nok ikke så mange faktorer skal du se. Er nok bare frykten for å dø. De ga etter for den og ble med i BERM. PMS prøver å skaffe de riktige omgivelsene de, det er bare så utrolig mange byer å adle.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er nok ikke så mange faktorer skal du se. Er nok bare frykten for å dø. De ga etter for den og ble med i BERM. PMS prøver å skaffe de riktige omgivelsene de, det er bare så utrolig mange byer å adle.

Frykten for å dø som du henviser til her viser jo at de ikke føler seg trygge i PMS. Og da er det jo forskjellige faktorer som gjør at den frykten oppstår. F.eks. hvis jeg var i PMS og visste at stammen kunne stacke meg så jeg ville klare meg gjennom angrep, og at omfattende motangrep ville bli gjennomført, hadde jeg ikke hatt noen grunn til å få frykten om å dø.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
F.eks. hvis jeg var i PMS og visste at stammen kunne stacke meg så jeg ville klare meg gjennom angrep, og at omfattende motangrep ville bli gjennomført, hadde jeg ikke hatt noen grunn til å få frykten om å dø.

Kanskje de ikke visste at de kunne bli stacket? :O
Du er vel normal, de som leavet er litt pysete av seg.
 

DeletedUser

Guest
Hvis de ikke visste at de kunne bli stacket, er jo det også ledelsen sin feil.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om de er pyser eller ikke har jeg ikke noe grunnlag for å vurdere da jeg ikke kjenner til deres situasjon. Men på et generelt grunnlag har vi alle mål vi vil oppnå, og man kan gjøre mange valg som andre oppfatter som feige.
Jeg kan ta et eksempel fra meg selv sammenlignet med en PMS spiller: Jeg ligger for øyeblikket på 3. plass i poeng, med en relativ lav oda og en nesten ikke-eksisterende odd. Mens Numberone ligger på 7. plass i poeng ca. 700k bak meg samtidig som han har en god oda sum mer enn meg og en suveren ledelse over meg i odd. Jeg har tatt stammevalg som gjør at jeg har forblitt trygg, selv om de forrige stammene mine har blitt oppløst. Numberone har valgt å gå til PMS, en stamme som har visst seg å være et utrygt sted for han med hensyn til krig. Det er vel ingen som kan nekte for at jeg er den feige spilleren her, men jeg ser det som veldig sannsynlig at kontoen min vil fortsette å vokse i fremtiden mens Numberone etterhvert vil synke nedover og til slutt ikke eksistere lenger. Jeg som den feige spilleren overlever, mens den som har kjempet godt for sin plassering forsvinner. Jeg har som mål å komme langt i denne verden, og på det grunnlaget mener jeg at jeg har tatt de riktige valgene for min del. Numberone har muligens ikke samme målsetting, kanskje han heller vil kjempe godt mens han er her og vinne respekt gjennom det, og da er hans valg riktig for han.

Så til poenget: Kritiser andres valg så mye du vil. Måten valget ble tatt på, hvordan det ble utført osv. Men du kan ikke si at det er et feil valg for den personen. Vi har alle forskjellige mål, og prøver(forhåpentligvis) å leve opp til dem. Et riktig valg for meg kan være et feil valg for en annen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvis de ikke visste at de kunne bli stacket, er jo det også ledelsen sin feil.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om de er pyser eller ikke har jeg ikke noe grunnlag for å vurdere da jeg ikke kjenner til deres situasjon. Men på et generelt grunnlag har vi alle mål vi vil oppnå, og man kan gjøre mange valg som andre oppfatter som feige.
Jeg kan ta et eksempel fra meg selv sammenlignet med en PMS spiller: Jeg ligger for øyeblikket på 3. plass i poeng, med en relativ lav oda og en nesten ikke-eksisterende odd. Mens Numberone ligger på 7. plass i poeng ca. 700k bak meg samtidig som han har en god oda sum mer enn meg og en suveren ledelse over meg i odd. Jeg har tatt stammevalg som gjør at jeg har forblitt trygg, selv om de forrige stammene mine har blitt oppløst. Numberone har valgt å gå til PMS, en stamme som har visst seg å være et utrygt sted for han med hensyn til krig. Det er vel ingen som kan nekte for at jeg er den feige spilleren her, men jeg ser det som veldig sannsynlig at kontoen min vil fortsette å vokse i fremtiden mens Numberone etterhvert vil synke nedover og til slutt ikke eksistere lenger. Jeg som den feige spilleren overlever, mens den som har kjempet godt for sin plassering forsvinner. Jeg har som mål å komme langt i denne verden, og på det grunnlaget mener jeg at jeg har tatt de riktige valgene for min del. Numberone har muligens ikke samme målsetting, kanskje han heller vil kjempe godt mens han er her og vinne respekt gjennom det, og da er hans valg riktig for han.

Så til poenget: Kritiser andres valg så mye du vil. Måten valget ble tatt på, hvordan det ble utført osv. Men du kan ikke si at det er et feil valg for den personen. Vi har alle forskjellige mål, og prøver(forhåpentligvis) å leve opp til dem. Et riktig valg for meg kan være et feil valg for en annen.

"Hvis de ikke visste at de kunne bli stacket, er jo det også ledelsen sin feil."
Dette var en spøk, kanskje litt dårlig formulert ^^

Det med feighet som riktig valg har jeg snakket mye om med NB. Hvis spillere syntes det er gøy å være feige så skal jeg ikke kritisere de for det. Det som irriterer meg er folkene som nekter for at de er feige, uansett hvor feigt de spiller.
 

DeletedUser

Guest
"Hvis de ikke visste at de kunne bli stacket, er jo det også ledelsen sin feil."
Dette var en spøk, kanskje litt dårlig formulert ^^

Det med feighet som riktig valg har jeg snakket mye om med NB. Hvis spillere syntes det er gøy å være feige så skal jeg ikke kritisere de for det. Det som irriterer meg er folkene som nekter for at de er feige, uansett hvor feigt de spiller.

Hva er det som gjør -NB- så feige da? :confused:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Tenk om dere hadde brukt all denne tiden dere bruker på å spamme til hverandre på forumet her til å sende angrep på hverandre isteden! Det hadde jammen vært produktiv krigføring!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
feiging

Du er så mega off topic allerede at det har ikke noe å si uansett! Så disk opp :)


Hvis du kommer med spesielle ting om hvorfor akkruat JEG er feig også så er det bare en bonus :D
 

DeletedUser

Guest
Du er så mega off topic allerede at det har ikke noe å si uansett! Så disk opp :)


Hvis du kommer med spesielle ting om hvorfor akkruat JEG er feig også så er det bare en bonus :D

Bonusen blir det ikke noe av desverre ^^ Har ikke peiling på hva du har gjort i TW annet enn at du er i NB.

Feigheten var vel at NB hatet L-13 over alt på jord pga arroganse og "bruk og kast taktikk" o.l
NB sverget hevn og skulle ta ut kjempen en gang for alle, så modige som de er! Men når valgte de å angripe? Etter SUN var borte og resterende medlemmer joinet NB/BERM, for så å alliere seg med BERM, og ærklerte på modigvis krig mot L-13 mens de alleredet var i krig med PMS. Endelig fikk NB sin hevn! Dere må være skikkelig stolte :)

Og masse andre småting. Hvis jeg husker riktig står alt i ryktebørs tråden. Mener å huske du var med å diskutere der (?)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
jeg blir varm

NB sin hovedfiende var da SUN. Berm og NB ble også alliert under denne tiden. NB valgte å holde fult fokus mot SUN, og kriget da derfor kun mot disse... Når SUN så var beseiret, så fant NB ut at de skulle gå mot L-13, ettersom de da ikke hadde noen som helst å krige mot. Har forklart dette til deg 100000 ganger, og du må da være ufattelig ignorant og en del til for å enda ikke forstå at NB ikke hadde noen interesse av å avslutte aliansen med Berm bare for at personer som deg ikke skulle se på stammen som en feig stamme!

Vi kunne da ikke heller sittet å sett på at alle andre kriget, mens vi sto utenfor fordi vi ikke ville skape "feige lag" Som er det samme som ble skreket på fotball banen av barnehage unger da det ene laget hadde 1 mere spiller. Slikt sluttet vi med på barneskulen vi:) Muligens du har noe ¨å lære der?

At l-13 kriget med PMS på den tiden hadde ikke vi noen ting som helst med, så det får stå på deres egen kappe :) Så enkelt og greit, vi hadde ikke noe annet valg en å gå til krig mot L-13 da alle i NB ville dødd av kjedsomhet viss ikke :)
 

DeletedUser

Guest
NB sin hovedfiende var da SUN. Berm og NB ble også alliert under denne tiden. NB valgte å holde fult fokus mot SUN, og kriget da derfor kun mot disse... Når SUN så var beseiret, så fant NB ut at de skulle gå mot L-13, ettersom de da ikke hadde noen som helst å krige mot. Har forklart dette til deg 100000 ganger, og du må da være ufattelig ignorant og en del til for å enda ikke forstå at NB ikke hadde noen interesse av å avslutte aliansen med Berm bare for at personer som deg ikke skulle se på stammen som en feig stamme!

Vi kunne da ikke heller sittet å sett på at alle andre kriget, mens vi sto utenfor fordi vi ikke ville skape "feige lag" Som er det samme som ble skreket på fotball banen av barnehage unger da det ene laget hadde 1 mere spiller. Slikt sluttet vi med på barneskulen vi:) Muligens du har noe ¨å lære der?

At l-13 kriget med PMS på den tiden hadde ikke vi noen ting som helst med, så det får stå på deres egen kappe :) Så enkelt og greit, vi hadde ikke noe annet valg en å gå til krig mot L-13 da alle i NB ville dødd av kjedsomhet viss ikke :)

Bla bla bla, vet godt at NB ikke hadde noen interesse av å gå mot L-13 alene. Hadde sett litt bedre ut dog, etter alt hatet mot de.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Litt off-topic, folkens?:) Opprett heller egne tråder om det er annet dere ønsker å snakke om noe annet!
 

DeletedUser

Guest
Hva er problemet?

Det er da abselutt ingen som har tvingt noen over på en annen side, slutt og syt!
Jeg gidder ikke og skrive en hel bok som enkelte gjør, vet ikke hva bgm prøver og oppnå i den første tråden, vil du ha medlemmene dine tilbake? Det er en grunn til at de forlot... -_-


-darkstar
 

DeletedUser

Guest
Bla bla bla, vet godt at NB ikke hadde noen interesse av å gå mot L-13 alene. Hadde sett litt bedre ut dog, etter alt hatet mot de.

Alt hatet mot L-13? :D

Godt du viser peiling her, Sargeras. Du var jo tross alt ikke inne i stammen da vi gikk til krig en gang... Og en ting til, hvorfor skulle ikke BERM og -NB- fortsette samarbeidet da SUN ble borte? Var i grunn ikke så dumt det, da L-13 forsvant ganske fort de også.

Nok en gang sitter du å forteller hva som er feigt og hva som ikke er feigt. Fyren som spionerte i over en måned, og som ble rimelig lett sendt på rimmen da han ble kicka. Nå sitter han og skriver som en altvitende person som har en konto i PMS (?), men ikke tørr å røpe hvilken. Må si det står respekt av dette altså... du har virkelig hatt inflytelse på V5. Gratulerer til deg.

Nå tilbake til tema..

Jeg kan skjønne den frustrasjon, bgm75, men det er vel også et tegn for BERM at de klarer å irritere dere. At spillere går til fiendestammer, er vel neppe noe nytt i TW.
 

DeletedUser

Guest
Alt hatet mot L-13? :D

Godt du viser peiling her, Sargeras. Du var jo tross alt ikke inne i stammen da vi gikk til krig en gang... Og en ting til, hvorfor skulle ikke BERM og -NB- fortsette samarbeidet da SUN ble borte? Var i grunn ikke så dumt det, da L-13 forsvant ganske fort de også.

Nok en gang sitter du å forteller hva som er feigt og hva som ikke er feigt. Fyren som spionerte i over en måned, og som ble rimelig lett sendt på rimmen da han ble kicka. Nå sitter han og skriver som en altvitende person som har en konto i PMS (?), men ikke tørr å røpe hvilken. Må si det står respekt av dette altså... du har virkelig hatt inflytelse på V5. Gratulerer til deg.

Nå tilbake til tema..

Jeg kan skjønne den frustrasjon, bgm75, men det er vel også et tegn for BERM at de klarer å irritere dere. At spillere går til fiendestammer, er vel neppe noe nytt i TW.

Var nok ikke dumt å holde på allianser og IAP'er nei :)
Jeg ga bort byene mine når jeg ble fersket, spør Knallis og BigS... Før jeg ga de bort fikk jeg 1 (nesten 2) dagensforsvarer, etter patetiske angrep av NB. Virket som de var vaksinert mot å fake. Skjønte derimot at jeg kom til å tape i lengden og ga byene til BigS, som jeg syntes var en fin fyr.

Hvorfor skal jeg røpe hvilken konto jeg har? Blir angrepet nok som det er, vil ikke ha flere hat-angrep fra NB også. Nicket mitt kommer nok ut ganske kjapt uansett.

Og for å holde meg på teamet, BERM er patetiske.
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
u vil ikek ha flere hat angrep fra NB? snakk om hvem som er FEIG HAHAHAHA

Berm er ikke patetiske her det er ikke pms heller det er ikke pms heller den som er patetisk det er den som påstår at lagene ikke er rettferdige siden vi er allierte:O var ikke pms og L-13 allierte også da?
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig for meg å si konkret hva som blir gjort galt da jeg ikke lenger har tilgang til chatten deres (selvom jeg hadde det før) MEN det jeg vet, er at holdningen til medlemmene i PMS er FORFERDELIGE! At folk ikke trives der forundrer ikke meg, å bli skjelt ut for små feil, truet og trakasert. Nei føsj...

Du skuffer meg her. Jeg diskuterer gjerne med en motstander som følger gode normer, er objektiv og saklig med et snev av kotyme. En som kan fremlegge sin mening og deltakelse på et saklig nivå, slik jeg har sett andre NB spillere fremtre tidligere.
Det du sier her er jo bare ren og skjær løgn. Blir nesten litt fornærmet her. Hvilken rett har du til og komme med slik absurd svada og urimelige påstander? Hva vet du overhode om holdningen i PMS i det heletatt?

Og hvordan kan du stå her og insinuere at folk blir truet og skjelt ut for småfeil i PMS? Trakasert?! Jeg forstår godt at det er uenigheter mellom oss ettersom vi er motstandere, men dette her er jo helt bak mål.


Mulig det er derfor de velger Berm? Da ALLE medlemmene der jeg har pratet med er usedvanlig hyggelig, omteksome og hjelpe villige mennesker som tar hånd om sine stammefrender. At PMS ikke gjør dette får være deres problem :) Men opprydningen burde skje i egne rekker lenge før dere begynner å peke fingre mot Berm.

Ok, jeg vet ikke helt om jeg forstår våset ditt her. Påstår du at vi ikke tar vare på våre medlemmer? Greit at du komme med kritikk til oss, men vil du ha et skikkelig svar, får du komme med saklig og relevant kritikk. Dette er bare løse påstander og anklagelser. Nesten fornærmende mot de i PMS som jobber hver dag for og støtte og hjelpe stammevennene sine.


Når jeg selv er uenig med en fiende, så prøver jeg ihvertfall og vise gjensidig respekt, holde meg objektiv og saklig, samtidig som jeg prøver og begrunne mitt eget syn på saken, uten og anklage eller være urimlig mot motstanderen.
Du er jo bare respektløs og usaklig. Høres ut som du tror ledelsen i PMS er en stor bestialsk ulv, som pisker sin subtile medlemsmasse med en kjempestor pisk. Er det det du vil alle skal tro?

Slutt og padle vekk fra tema ved og legge fokus på noen kyniske og urimelig løgner du rett og slett tar ut av det blå.
Hadde ventet mer fra en NB spiller. Selvølgelig vet jeg at vi er motstandere, og forventer ikke støtte i denne saken, men fortsatt. Slike dumme utsang hadde man klart seg uten.

Selfølgelig kan enkelthendelser alltid skje hos alle, selv de beste familer. hadde vert veldig kjedelig om alt var sterilt og vi alltid var enige. Men og gå ut og polarisere en hendelse fraktalmessig og feil som dette er jo både idiotisk og vagt. Jeg vet ikke om vi i det heletatt har hatt noen uoverenstemmelser i PMS engang.
Jeg kunne jo like godt gått ut og sagt det samme om NB, men det føler jeg meg for god til. Selv synes jeg NB viker som en solid stamme, som har fått til utrolig mye her på v5. Så og få igjen en slik krenkelse forteller vel mer om deg selv varanior, enn om oss i PMS.



Uansett. Jeg har lenge sett på denne tråden her, og føler den har sklidd litt ut og folk fokuserer nå så langt unna tema, at om det hadde vert fisking vi hadde drivi med, ville vi kastet snøret mot skogen bak oss.

En av sakene jeg føler har fått feil fokus her, er Leiv's egen massespam-kampanje til flere PMS meldemmer om at de burde joine Berm. Noen er lovet spesielle privilegier, mens noen er lovet støtte til byene sine. Etter hva jeg vet er ingen av delene blitt overholt av leiv, og de som sviktet PMS har lidd store tap av byer den siste tiden. Dette mener jeg selv er en feig måte og drive krigføring på, ihvertfall mtp at PMS står i stort mindretall en det alliansen Berm og NB representerer.
Dere kan selfølgelig ha andre synspungter på saken, synes bare det er dårlig argumentert til nå.
At et par medlemmer i PMS viste seg og være ulojale mot spillere som anså dem som gode lojale venner og medspillere er jo selvfølgelig kjipt, men kanskje ikke så overaskende likevel. Det er flere servere enn v5, og folk har venner (og fiender) i nesten alle stammer og verdner. Samtidig er feighet en mulighet, da NB og berm har 3 ganger så mye poeng som PMS.
Dette kan man spekulere i hundre år, og likevel være like langt om ikke spillerne selv forteller grunnen for at de gikk over. Kan neven at de to spillerne som gikk over skuffet spesielt meg selv veldig. Hadde stor tiltro til disse, og så på dem som en av mine nærmeste venner her på tw. Men tydligvis var vel ikke det verdt nok.
Men nå er ikke saken her hvorfor de gikk over, eller "hva må PMS gjøre med seg selv".. Det er snakk om leiv og hans lille rekruteringsprosjekt av fienden sin. Kan kort nevne at jeg flere ganger har blitt spurt selv om og komme over til BERM.

Selv synes jeg egentlig ikke det er så mye mer og si. Leiv viser frem en side av seg, og vi i PMS missliker det. Er egentlig ikke noe og dikutere, da fakta er fakta, samme hva slags moral eller formening folk på forummet har om saken. Saken forander seg ikke av den grunn. Spesielt ikke når ingen kommer med ett noe objektivt syn på saken.

Men uansett, som jeg sa til Leiv på skype. "Man kan si at begge parter har rett i denne saken, samtidig som begge tar feil. Vi har alle vår egen verson av hva som er riktig, og hva som er galt. Alle følger sin egen moral.


Ang Sun og L-13 rekrutteringen, så er dere vel ikke så vanskelig og se hvorfor noen PMS spillere er litt sure. Vet ikke så mye om Sun i denne saken, så da velger jeg og ikke snakke om dem.
L-13 og PMS kriget mot hverandre en god stund. Men da både Berm og NB slang seg på mot L-13 syntes vi balansen ble for skjev på serveren, og valgte og støtte L-13 til tross av tidligere fientligheter. Men moralen i L-13 var synkende, flere ble innaktive og ga opp tilslutt. L-13 storhetstid var over, og det var like før PMS sto der alene.
Er ikke rart man da reagerer, når flere store og sentrale spillere i L-13 velger og gå over til fienden. Fienden var allerede større enn oss, på det tidspungtet. Vi valgte og skape et lite politisk paradigmeskifte på serveren da vi allierte oss med L-13 for og hjelpe dem i kampen. Det og da få dette som takk er vel ikke all værden og se fustrasjonen i?

Greit at smud og Glenn hadde noen uenigheter mellom seg, men glenn er da ikke hele PMS er han? Hva med alle de andre i PMs som hadde overholdt alliansen og kjempet for overlevelsen til L-13? Og greit at glenn gikk fra stammen sin til en alliert stamme, men hva med de spillerne som gikk fra L-13 til fiendestammen? Mener du glenn er en sviker, er ihvertfall dem svikere.
Nå er jo du også en sviker da, ettersom du lot dine allierte i stikken. Kampen som startet med L-13 er det nå vi som fører vidre. Vi overholder nemlig den alliansen vi først grunnla, for lojalitet og ære er viktig hos oss. Begreper som flere av v5's spillere finner lite om i sitt vokabular.



Men men. Dere får diskutere vidre. Om du tror vi lar oss affisere av slik tåplighet 'varanior, så får du tro om igjen. Forhåpentligvis har du kanskje litt selvinnsikt til og se hvor teit det er og verbalt angripe folk med slikt vås som det. Om du absolutt må fremlegge slikt igjen, kan det jo være lurt og legge litt eufemisme i det.


- V
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
En av sakene jeg føler har fått feil fokus her, er Leiv's egen massespam-kampanje til flere PMS meldemmer om at de burde joine Berm. Noen er lovet spesielle privilegier, mens noen er lovet støtte til byene sine. Etter hva jeg vet er ingen av delene blitt overholt av leiv, og de som sviktet PMS har lidd store tap av byer den siste tiden. Dette mener jeg selv er en feig måte og drive krigføring på, ihvertfall mtp at PMS står i stort mindretall en det alliansen Berm og NB representerer.

Jeg har ikke lovet noen spesielle privilegier ut. MEN jeg har derimot sagt at jeg tror enkelte kunne ha greid å jobbet seg gradene opp her i BERM. Det er en helt annen sak! Støtte og kontovakt er også fikset for arsenal og fatdog. At vi nå har valgt å flytte dem ut av PMS sitt cluster er en annen sak og valg som vi nå har tatt. Dessverre så har Arsenal selv vært borte noen dager så har ikke fått snakket mye med han, men fatdog virker ihvertfall ganske så fornøyd med det han har fått opplevd og sett av BERM.

Dette kan man spekulere i hundre år, og likevel være like langt om ikke spillerne selv forteller grunnen for at de gikk over. Kan neven at de to spillerne som gikk over skuffet spesielt meg selv veldig. Hadde stor tiltro til disse, og så på dem som en av mine nærmeste venner her på tw. Men tydligvis var vel ikke det verdt nok.

Er plass til deg også pus. :* haha :)

Men nå er ikke saken her hvorfor de gikk over, eller "hva må PMS gjøre med seg selv".. Det er snakk om leiv og hans lille rekruteringsprosjekt av fienden sin. Kan kort nevne at jeg flere ganger har blitt spurt selv om og komme over til BERM.

Jeg er ikke full, jeg er beautiful.

Selv synes jeg egentlig ikke det er så mye mer og si. Leiv viser frem en side av seg, og vi i PMS missliker det. Er egentlig ikke noe og dikutere, da fakta er fakta, samme hva slags moral eller formening folk på forummet har om saken. Saken forander seg ikke av den grunn. Spesielt ikke når ingen kommer med ett noe objektivt syn på saken.

Er mye "Fakta" som PMS har kommet ut med som har blitt greit fint slått tilbake med fakta da. Så til syvende og sist så er det vell hvilket øye som ser som taler? Er jo klart at om man først er inneforstått med en ting og nekter å gi ifra seg dette standpunktet uansett hva som blir lagt på bordet så er det ikke mer å gjøre med den saken. Da får man bare gå videre og overkjøre motparten på andre vis.

Men uansett, som jeg sa til Leiv på skype. "Man kan si at begge parter har rett i denne saken, samtidig som begge tar feil. Vi har alle vår egen verson av hva som er riktig, og hva som er galt. Alle følger sin egen moral.

Haha, men du har missforstått det da. Jeg er den eneste som har rett (punktum!). Alle gjør som jeg sier og vi liker det den veien? hahahaha, nei herregud. Det hadde jo blitt kjedelig om alle hadde vært like, eller hur? Noen må jo også taes ned i ny og ne.

Er ikke rart man da reagerer, når flere store og sentrale spillere i L-13 velger og gå over til fienden. Fienden var allerede større enn oss, på det tidspungtet. Vi valgte og skape et lite politisk paradigmeskifte på serveren da vi allierte oss med L-13 for og hjelpe dem i kampen. Det og da få dette som takk er vel ikke all værden og se fustrasjonen i?

Et man kan stille seg her er vell hvorfor dem gikk hit og ikke til dere? Slik jeg har forstått det så er det dette med at dem mener blant annet at nr.1 var en medvirkende årsak at L-13 gikk under, og dermed ble pissed på han. Noe som igjen medførte at dem heller ville spille imot han enn med han. Så i grunn så er det jo av deres egne dere skal ha det...

Greit at smud og Glenn hadde noen uenigheter mellom seg, men glenn er da ikke hele PMS er han? Hva med alle de andre i PMs som hadde overholdt alliansen og kjempet for overlevelsen til L-13? Og greit at glenn gikk fra stammen sin til en alliert stamme, men hva med de spillerne som gikk fra L-13 til fiendestammen? Mener du glenn er en sviker, er ihvertfall dem svikere.
Det var IKKE mye igjen av L-13 da de forsvant. Reisverket var inaktiv og gikk stadig rundt på kv, mens de som var igjen som aktive var hva? smud, madder, spekterman, nr.1, Allmektige A, templar og urge? Og igjen av disse så var det kun smud, madder og nr.1 som var skikkelig aktiv? Så klart går stammen dadundas da når ingen hadde gjort noen grep tidligere. nr.1 ble holdt som den største svikeren. Som ga først og lettest opp, uten å si ifra. Hat blir da fort dannet.

Nå er jo du også en sviker da, ettersom du lot dine allierte i stikken. Kampen som startet med L-13 er det nå vi som fører vidre. Vi overholder nemlig den alliansen vi først grunnla, for lojalitet og ære er viktig hos oss. Begreper som flere av v5's spillere finner lite om i sitt vokabular.

Du disser oss fordi vi ikke greier å holde hva vi har? I såfall så blir jo det ganske feil da -NB-/BERM alliansen er den lengst varende i hele v5's historie. Lojalitet? Hmm, slik jeg ser det så er vel våres stammer de som har hatt færest forædere som har stikki eller gjort "ugang". Og ære i seg selv er bare et fint ord. Liker det jeg. Mange mener jeg ikke eier ære. Selv om jeg gjenntatte ganger har gjort flere mulige stunts her og der, men når alt kommer til alt så er jeg da her enda. Jeg leder ODAen selvom jeg har vært inaktiv så og si halve v5's tid til nå og kapper enda flere hodeløse spydmenn ihjell for hver dag som går. Og kan vell heller ikke si at stammen vår gjør det så hakkande gale når vi ligger på en klar andreplass ODT og har hele tiden hatt færest medlemmer av top 3 stammene.

Og yeah, hihi, morsomt og se at du ikke klarte å holde deg unna Brage.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
wee

Som du sier, har posten sklidd meget ut, så skal holde mitt svar kort her.

Kildene mine stammer fra PMS sine egne medlemmer, og utdrag fra deres egen chat.

Flere ganger har jeg sett bevis på at stemningen i PMS er anspent. Og at stammen har interne intriger. Som igjen jeg har opplyst dere om tidligere :)

Ledelsen har jeg valgt å ikke kommentere, hvertfall ikke bevist. Men har bedt om bevis for at de faktisk gjør noe.

Men at du ikke er tilstede i chatten når slike krangler oppstår er da på ingen måte min feil?

Også med et titt over stamme skifter ser du at det er flere navn som går inn i stammen, ut av stammen, og kommer tilbake igjen til stammen. Noe som for meg virker litt mystisk. Jeg pleier hvertfall ikke å forlate NB for et par dager bare for å leke meg :)

Glenn etteleraent og Paloodin er to eksempler på dette. Paloodin var i tilleg en av spillerne som eksploderte i diskusjonens hete.


Til slutt sier jeg bare at jeg personlig ikke hadde trivdes i en stamme hvor jeg ble skjelt ut på det groveste av små bagateller, og at jeg derfor kommer til å holde meg i NB hvor alle er støttende.


Kommer i tilleg ikke til å svare mer angående dette temaet, da jeg føler det har blitt ferdig diskutert også på andre poster her inne på forum, og Scar ønsker oss å komme on topic igjen. Jeg er selvsakt åpen for å fortsette diskusjonen på PM hvis noen i PMS skulle ønske det ;)
 
Topp