Patetiske berm

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Eg vil bare si ein ting eg om du skal kritisere -NB- medlemmer bør du ta til ditt eget MEDLEMM og ta ansvar for han før du kristiserer hva Svein(varanior) skriver her pga Saregas er den som driver og snakker dritt om andre stammer og interne saker som ikke angår verken dere i PMS eller noen andre stammer i NB
 

DeletedUser

Guest
Eg vil bare si ein ting eg om du skal kritisere -NB- medlemmer bør du ta til ditt eget MEDLEMM og ta ansvar for han før du kristiserer hva Svein(varanior) skriver her pga Saregas er den som driver og snakker dritt om andre stammer og interne saker som ikke angår verken dere i PMS eller noen andre stammer i NB

Snakker jeg dritt om andre stammer og om interne saker som ikke angår PMS? At du ikke klarer å se at stammen din og deres allierte er en gjeg med feiginger er ikke mitt problem.
 

DeletedUser

Guest
Som du sier, har posten sklidd meget ut, så skal holde mitt svar kort her.

Kildene mine stammer fra PMS sine egne medlemmer, og utdrag fra deres egen chat.

Flere ganger har jeg sett bevis på at stemningen i PMS er anspent. Og at stammen har interne intriger. Som igjen jeg har opplyst dere om tidligere :)

Ledelsen har jeg valgt å ikke kommentere, hvertfall ikke bevist. Men har bedt om bevis for at de faktisk gjør noe.

Men at du ikke er tilstede i chatten når slike krangler oppstår er da på ingen måte min feil?

Også med et titt over stamme skifter ser du at det er flere navn som går inn i stammen, ut av stammen, og kommer tilbake igjen til stammen. Noe som for meg virker litt mystisk. Jeg pleier hvertfall ikke å forlate NB for et par dager bare for å leke meg :)

Glenn etteleraent og Paloodin er to eksempler på dette. Paloodin var i tilleg en av spillerne som eksploderte i diskusjonens hete.


Til slutt sier jeg bare at jeg personlig ikke hadde trivdes i en stamme hvor jeg ble skjelt ut på det groveste av små bagateller, og at jeg derfor kommer til å holde meg i NB hvor alle er støttende.


Kommer i tilleg ikke til å svare mer angående dette temaet, da jeg føler det har blitt ferdig diskutert også på andre poster her inne på forum, og Scar ønsker oss å komme on topic igjen. Jeg er selvsakt åpen for å fortsette diskusjonen på PM hvis noen i PMS skulle ønske det ;)

Er dette innlegget rettet til meg? I så fall kan du legge til at medlemmene som har forlatt stammen i skam ikke har vært del av noen intriger. Så vidt jeg kan se på forum før de forlot PMS trivdes de og fikk all hjelp de kunne trenge. Ikke si at det er PMS sin feil at de flykter.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
At jeg mener at BERM/leiv sin politikk med å rekruttere fienden er patetisk har jeg allerede nevnt.

Men jeg vil nå rette en takk til BERM/leiv for å hjelpe PMS med å fjerne alt daukjøttet i stammen. Vi er nå oppe i flere poeng enn det vi hadde da daukjøttet fortsatt var i PMS, som hovedsaklig innebærer at vi har fjernet mesteparten av de poengene som ble overført til BERM. Så nå har i realiteten BERM fått fatt i litt mer daukjøtt til stammen sin. Gratulerer.
 

DeletedUser

Guest
At jeg mener at BERM/leiv sin politikk med å rekruttere fienden er patetisk har jeg allerede nevnt.

Men jeg vil nå rette en takk til BERM/leiv for å hjelpe PMS med å fjerne alt daukjøttet i stammen. Vi er nå oppe i flere poeng enn det vi hadde da daukjøttet fortsatt var i PMS, som hovedsaklig innebærer at vi har fjernet mesteparten av de poengene som ble overført til BERM. Så nå har i realiteten BERM fått fatt i litt mer daukjøtt til stammen sin. Gratulerer.

Godt å høre at vi gjør noen fornøyde disse dager :) Men er litt overasket at dere hadde daukjøtt i stammen deres, uten at dere har gjort noen tiltak for å få disse ut av den onde sirkelen men men hva vet jeg :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Alle stammer har daukjøtt, letteste måten å oppdage det på er at de går inaktiv. Vi fant litt av deres daukjøtt (pilar, silverfox), men vi adlet det istedenfor å rekruttere det :p
 

Trine tøff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
La oss heller vise hva vi kan ved å spille folkens , enig kommer dere aldri til å bli så la oss heller vise hva vi kan i gamet :)
det er der det betyr noe ;)


lets see some more action and less taking ;)
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
La oss heller vise hva vi kan ved å spille folkens , enig kommer dere aldri til å bli så la oss heller vise hva vi kan i gamet :)
det er der det betyr noe ;)


lets see some more action and less taking ;)

godt sagt tøffen! ;)

let's make some action! :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Har ikke lest igjennom postene her, men har lest noen av de overtallelses postene til Brann2006 aka leiv eriksson, å virker ganske desperat spør du meg :p men virker ikke som det nytter å få in mange ilojale medlemmer heller, stakkars, hva blir neste trekk når dette ikke fungerer :cool:
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
forklar statestikken da?

skal du la en statestikk forklare alt? tror ikke det :D
du kan se på den statestikken din du:) men du finner aldri hva de har adlet , kanskje de har adlet mye grått? finn det på statestikken du:)
nei det går ikke^^:D;)
 

DeletedUser

Guest
skal du la en statestikk forklare alt? tror ikke det :D
du kan se på den statestikken din du:) men du finner aldri hva de har adlet , kanskje de har adlet mye grått? finn det på statestikken du:)
nei det går ikke^^:D;)

At de adler grått? Hørt om twstats?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
skal du la en statestikk forklare alt? tror ikke det :D
du kan se på den statestikken din du:) men du finner aldri hva de har adlet , kanskje de har adlet mye grått? finn det på statestikken du:)
nei det går ikke^^:D;)

Haha!

Jo - Det ser du ekstremt lett :)
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
det var litt grått der ja:) og hva med de røde:)? er det folk som er innaktive eller hva:)
 

DeletedUser

Guest
Tenkte jeg bare skulle legge ut noe en medspiller sa til meg for en tid tilbake. Hendelsen som er opphavet til denne tråden er kanskje ikke så fatal for PMS som dere i Berm/NB kanskje skulle tro;)?

De tror jo at de har hatt en slags seier, med tanke at de tok fatdog og arsenal fra oss. Men så lenge det stemmer at de har spionert for berm, samt hatt støtte i BERM byer, så er det jo en seier for oss at vi er kvitt dem... Byene blir brukt bedre i forhold til stammen og vi er kvitt 2 spioner. At de henger seg opp i det og påstår at PMS medlemmer er misfornøyde osv osv det skal vi bare drite i. La dem tro hva dem vil, la dem tro at PMS er slagent. Vi er mye sterkere etter at fatdog og arsenal stakk. Se på moralboosten hele stammen fikk, og flesteparten av byene forsvant på null komma niks.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hvorfor krangle på forum når vi heller kan logge på knotoene våre å sende nukes?:)
 

DeletedUser

Guest
Du får sagt det du super lol :) på tide folk blir ferdige med dette,er bare latterlig.. Er kjempe kjekt å høre Viljardicus at vi som fiende stamme klarer motivere medspillere til å fortsette :-D
 
Topp