pause på speed?(igjen?!?!!)

DeletedUser

Guest
jeg begynner å lure på når speed-rundene begynner på .se igjen jeg:/ merket at det var speed-pause i desember-januar månedene, og der skjønte jeg grunnen.... men jeg skjønner ikke hvorfor det er pause nå! noen som vet noe angående dette?
 

DeletedUser

Guest
lese på forumet dems kanskje?

De har en ny speedadmin?!? hovedgrunn kanskje
 

DeletedUser

Guest
lese svenske forum? jeg er ikke gal!!!! har uansett ikke lært meg svensk flytene og skjønner ikke alto_O
 

DeletedUser

Guest
At det er en ny speedadmin på .se virker da ikke som noen grunn til hvorfor det ikke er noen speedrunder i nærmeste fremtid, snarere tvertimot?
 

DeletedUser

Guest
Må vel lære seg, men i nærmeste fremtid så blir det vel noen tenker jeg?. Han har jo en thread om forslag til speeds.
 

DeletedUser

Guest
At det er en ny speedadmin på .se virker da ikke som noen grunn til hvorfor det ikke er noen speedrunder i nærmeste fremtid, snarere tvertimot?

Når det er kommet en ny speedadmin så har han ikke ganske mye, men intenst mye å lære seg. Skal ikke si noe med sikkerhet, men det er en mulighet for at dette er noe av årsaken til at det ikke ligger ute noen planlagte speed runder.
 

DeletedUser

Guest
Så han gamle sluttet tvert rett etter speeden vår, og han nye må lære alt selv?
 

DeletedUser

Guest
Så han gamle sluttet tvert rett etter speeden vår, og han nye må lære alt selv?

Ærlig talt så vet jeg ingenting sikkert, men om han må lære alt selv eller ikke så er det ufattelig mye å lære. Mye du kan ødelegge, så du må være ganske trygg på deg selv før du starter ordentlig.
 
Topp