Pilletrille's militærleir dagbok

DeletedUser

Guest
Nei det har jeg da aldri sagt :eek:

Er bare sååå nysgjerrig jeg vettu :p
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg gir Pilletrille kudos for å ha bidratt til å dra underholdningsverdien i forumet her opp betraktelig. Faktisk så morsomt at jeg begynner å ta meg tid til å titte innom her igjen både titt og ofte. Synd han lot det bli med denne ene dagboka, skulle gjerne lest fortsettelsen.

Men profilen hans sier vel nok om hva han tenker om siste dagers utvikling:

"No more bullshitting..

I'm gonna get every single one of you bastards, so prepare for war!
"
 

DeletedUser

Guest
Kanke dere i l-13 sette opp en my ml vedsiden av pilletrille?

Jeg kan sende en sende 1 tk som støtte.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Pilletrille dro underholdningsverdien opp, men der rev infamous755 den hardt og brutalt tilbake til opprinnelig nivå.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
lol

ehm? inafmous.. vet du hvordan en ML fungere, det kan kun komme inn tropper fra 20 forsjellige "kull" ergo, alt som kommer inn i en ML skal være BLODSTACKA byer! å sende inn 1000 TK er ren idioti !
 

DeletedUser

Guest
Jeg gir Pilletrille kudos for å ha bidratt til å dra underholdningsverdien i forumet her opp betraktelig. Faktisk så morsomt at jeg begynner å ta meg tid til å titte innom her igjen både titt og ofte. Synd han lot det bli med denne ene dagboka, skulle gjerne lest fortsettelsen.

Men profilen hans sier vel nok om hva han tenker om siste dagers utvikling:

"No more bullshitting..

I'm gonna get every single one of you bastards, so prepare for war!
"

Ja, Pilletrille var ett fint innslag på forumet......nesten som en tåre trillet der:)

Men det viser også hvor farlige vår stamme kan være OG er, det viser også
at vi kan ta ut hvem det måtte være av fienden, når "det måtte passe oss", om
de har oss som naboer, nå viste også vi alle stammene på denne V, at f..... du med L-13, så kan det bli det siste du gjør.
 

DeletedUser

Guest
ehm? inafmous.. vet du hvordan en ML fungere, det kan kun komme inn tropper fra 20 forsjellige "kull" ergo, alt som kommer inn i en ML skal være BLODSTACKA byer! å sende inn 1000 TK er ren idioti !

Ja,jeg vet det.

Men det hadde vært så fint med en ny ml så vi hadde fått litt lesestoff.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ja,jeg vet det.

Men det hadde vært så fint med en ny ml så vi hadde fått litt lesestoff.

Tror du har gått glipp av noe vesentlig her. L-13 har fulgt oppfordringen med flere MLs, men lille pilletrille har dessverre ikke hatt tid til å skrive noen dagbok. Han har hatt mer enn nok med å forsøke å forsvare seg. Det gikk ikke så bra, for han har ikke så mange byer igjen..
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det er mulig, men det han etterlyser i sitt innlegg er en ny ML, og det har han fått. Flere.
 

DeletedUser

Guest
Åja.

jeg tenkte dere ikke satt opp flere og det var derfor det ikke skjedde noe mer i dagboken til pille.
 

DeletedUser

Guest
infamous755, sjekk samtidig TW-Stat, så forstår du nok hva som har skjedd med "Pillå":)
 

DeletedUser

Guest
pille kommer nok med en liten beretning skal dere se, han har bare hatt det litt travelt - skulle ønske det var med og bruke tiden sin på ML'ene - men som som statistikken tilsier ser vi jo at det ikke har skjedd.... Drive og drikke og prioritere det sosiale liv på slike viktige helger altså, skulle skamme seg :D
 

DeletedUser

Guest
pille kommer nok med en liten beretning skal dere se, han har bare hatt det litt travelt - skulle ønske det var med og bruke tiden sin på ML'ene - men som som statistikken tilsier ser vi jo at det ikke har skjedd.... Drive og drikke og prioritere det sosiale liv på slike viktige helger altså, skulle skamme seg :D

Jeg tar det over som en innrømmelse på nederlag. En konto man har hatt så mange måneder gir man ikke opp uten kamp. Med mindre man vet man ikke har sjangs. Det var synd han skulle gi seg så lett da!
 

DeletedUser

Guest
at ting ikke går som planlagt (eller bedre enn forventet enn helg;)) er da ikke noe man nødvendigvis har beregnet....

Om jeg hadde vært ute en kveld med gode venner og hatt det moro, hadde jeg ikke dratt hjem og droppa nachspielet for og sette meg foran denne skjermen altså - det kan jeg love deg... For enkelte av oss er dette et spill (et litt vel avhengighetsskapende sådan) men fortsatt bare det...

Om helgen var sinnsyk moro? sannsynligvis :D Om det var verdt det i ettertid? Det er det bare pille selv som kan avgjøre...

Hva du og jeg syns om det Syklov, er vel lettere likelgyldig antar jeg ;)
 
Topp